Om eerlijk te zijn hé......wil ik het niet weten.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
na die eerst ritueel geslacht te hebben ofzo dan he
Want?quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend al in Nijmegen. Alleen ik drink dan geen bier.
wat zijn dan dingen waar je nog wel antwoord op wil hebben?quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn hé......wil ik het niet weten.
wat is het antwoord op alle vragen? (was toch een getal oid?quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
wat zijn dan dingen waar je nog wel antwoord op wil hebben?
beter dan A'dam en dat verre westenquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
nijmegen is tenminste niet zo verrotte ver
ja, maar het is meer een kwestie van in de gedachten van SAJ kruipen dan dat er perse een entwoord zou moeten zijn.... niet elke vraag dient beantwoord te wordenquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:36 schreef mr_mime het volgende:
[..]
wat is het antwoord op alle vragen? (was toch een getal oid?)
maar alle vragen kun je toch beantwoord zien?
en als je weet dat er geen antwoord is, tenminste geen echt antwoord, dan stel je de vraag toch gewoon niet?
En 't is leukquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
nijmegen is tenminste niet zo verrotte ver
quote:Index / Code #5
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)
42quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:36 schreef mr_mime het volgende:
wat is het antwoord op alle vragen? (was toch een getal oid?)
Amsterdam is helemaal niet zo ver weg.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:36 schreef mr_mime het volgende:
[..]
beter dan A'dam en dat verre westen
nee hoor.. hier ook nog niet..quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:39 schreef Andyvie het volgende:
Waarom ben ik nou altijd de laatste waarbij MSN het weer doet?
Maar qua heaumeau stappen is het naadje..quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Amsterdam is helemaal niet zo ver weg.
vanuit een gat dichtbij Zwolle wel!quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Amsterdam is helemaal niet zo ver weg.
Daarom doe ik dat ook zei weinig mogelijk en vermaak ik me opperbest in de hetero uitgaansplekjes.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar qua heaumeau stappen is het naadje..
Was het niet 42? Of komt dat doordat ik het boek nog niet helemaal uit heb? Geen spoilers AUB.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
41.
The Hitchhiker's Guide To The Galaxy - de film !
Alles is relatiefquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:43 schreef mr_mime het volgende:
[..]
vanuit een gat dichtbij Zwolle wel!![]()
ik kan er dus maar beter een hele vakantie aan besteden?quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hmm, als je danzo nodig in m'n gedachten kruipt moet je niet gaan zeuren dat je vannacht niet slaapt.
Ik kom gewoon niet te vaak in Amsterdam om te stappenquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daarom doe ik dat ook zo weinig mogelijk en vermaak ik me opperbest in de hetero uitgaansplekjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |