In de vakantie slaap jij nooit 's nachts.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik kan er dus maar beter een hele vakantie aan besteden?
quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kom gewoon niet te vaak in Amsterdam om te stappen
quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:44 schreef AnGabhar het volgende:
Was het niet 42? Of komt dat doordat ik het boek nog niet helemaal uit heb? Geen spoilers AUB.
en bedankt......quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In de vakantie slaap jij nooit 's nachts.
Shit hé! Ik heb het met een soort vampier gehouden.
Ede-Wageningen, Nijmegen kan nooit meer dan een half uur reistijd inhouden.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:46 schreef Andyvie het volgende:
Ik vind Nijmegen op zich best wel een goed idee
Ik zie mogelijkhedenquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
In amsterdam heb ik wel een oom wonen (met lieve neefjes en nichtjes) die boven zijn huis een extra kamer (met wc en zooi) heeft met lift waar je in en uit kan zonder dat je door hun huis moet
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ede-Wageningen, Nijmegen kan nooit meer dan een half uur reistijd inhouden.
Ik zal hem morgen in het café voor je neerzetten.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar ik heb desalnietemin nog wel een biertje van je te goed
quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan deze:
[afbeelding]
routebeschrijving?quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zal hem morgen in het café voor je neerzetten.
Niemand kent Greg the Bunny meer.quote:
Waar zat die in?quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niemand kent Greg the Bunny meer.Als ik vertel dat ik dat vroeger gekeken heb, kijken ze me laf en ongeïnteresseerd aan.
Vast terrechtquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niemand kent Greg the Bunny meer.Als ik vertel dat ik dat vroeger gekeken heb, kijken ze me laf en ongeïnteresseerd aan.
Greg was cool.. kan me vaag een aflevering ook herrineren dat Blah de hele tijd iets anders zei dan Blahquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Station uit, Damrak op, kalverstraat op, doorlopen tot de Esprit, rechtsaf het spui op en dan loop je er tegen aan.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:55 schreef Vlarp het volgende:
The Sunclub - Jump (Club Mix)
Reflekt feat. Delline Bass - Need To Feel Loved
Kasabian - Processed Beats
Lasgo - All Night Long
Soul Central - Strings Of Life
Gwen Stefani - Rich Girl
Cabin Crew - Star To Fall
Star Strippers - Stars To Fall
David Guetta - The World Is Mine
quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Station uit, Damrak op, kalverstraat op, doorlopen tot de Esprit, rechtsaf het spui op en dan loop je er tegen aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |