en ik moet maandag een half uur eerder beginnenquote:Op woensdag 30 maart 2005 08:54 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb me net ziekgemeld
M'n baas zei "nee". Ik zei "ja"...
quote:Op woensdag 30 maart 2005 08:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
en ik moet maandag een half uur eerder beginnenen dat irritante ventje ging mij ook aanspreken
maar gauw die nare site weggeklikt..
afmaken!quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:02 schreef DennisMoore het volgende:
't Is rustig.
En de mensen die ik op andere afdelingen moet hebben, zijn er niet.
Zieken, parttimers, bla. Je hebt 'r niks an..
lange-afstandsraket ?quote:improviseren
Weet niet hoe ver z'n collega's weg wonenquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:14 schreef creno het volgende:
ik ben toch nog niet naar mijn werk dus meteen hier maar een TVP plaatsen !
[..]
lange-afstandsraket ?
you've got a pointquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Weet niet hoe ver z'n collega's weg wonen
Eejquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:14 schreef Cybart het volgende:
ochtend!
Zullen we ruilen? Mag jij ziek zijnquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb nu al geen zin meer, en m'n hele dag staat volgepland
nee, eerste week van mei is het pas vakantie... (meivakantie)quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eej
Is 't nou vakantie eik. deze week?
mits griepje (aanstellerij), jaquote:
Hmm.. dat zou ik toch nog meegekregen moeten hebbenquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, eerste week van mei is het pas vakantie... (meivakantie)
aantal jaar geleden is de paasvakantie afgeschaft en de voorjaarsvakantie ingevoerd
quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:20 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mits griepje (aanstellerij), ja![]()
het leven van de werkende man is niet al te best huh?quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. dat zou ik toch nog meegekregen moeten hebben
Nah ja, ik heb er toch niks aan...
gerben ?quote:
Het doet je terug verlangen naar de tijd dat je uit school lekker een terrasje kon gaan pakken enzo.. en naar de BIOS, omdat je toch niks beters te doen had ...quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
het leven van de werkende man is niet al te best huh?
Je kunt het hem natuurlijk gewoon vragen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:31 schreef DennisMoore het volgende:
Een kamer verderop zit een uitzendkrachtje ofzo, of misschien een zoontje van een collega.
Jaar of 16 gok ik, hippe haartjes, hippe kleding, zelfs een gleufhoedje op..
Ik schat in dat ie homo is.
Ik wens je veel personeel.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat is eigen baas zijn toch heerlijk.
of in het tussenuur langs de mac of shoppenquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het doet je terug verlangen naar de tijd dat je uit school lekker een terrasje kon gaan pakken enzo.. en naar de BIOS, omdat je toch niks beters te doen had ...
Doe niet zo raar. Dat vraag je als 30-jarige niet aan een 16-jarige.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je kunt het hem natuurlijk gewoon vragen.
Ik heb veel personeel.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik wens je veel personeel..
Leuke is wel dat je je eigen salaris kunt vaststellen..
laat me raden.....quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat is eigen baas zijn toch heerlijk.
onze glazenwasser heet gerben, is een oud-school/klasgenootje maar in mijn ogen nietquote:
Straightlooking is okay.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Doe niet zo raar. Dat vraag je als 30-jarige niet aan een 16-jarige..
Bovendien weet men het (officieel) hier van mij nog niet eens.
Wat ken je me toch/nog* goed CB-tje.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
laat me raden.....
je bent weer geen zak aan het doen,
je kiest je eigen vakantie
je eigen glazenwasser?
en nog belangrijker, je eigen bierglazenwasser, en de tijd dat je die 1 nodig hebt?
een glazenwasser van jezelf is toch heel anders dan die van een ander!quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat ken je me toch/nog* goed CB-tje.
[sup]*doorhalen wat niet van toepassing is.[/img]
"Hebben jullie geen glazenwasser? - Hebben jullie er bewust voor gekozen, of
konden jullie geen glazenwasser krijgen?"
Ik voldoe aan beide eisen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Straightlooking wel, straightacting niet.
Heb 't idee dat ik wel redelijk -looking ben..
F.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
"Hebben jullie geen glazenwasser? - Hebben jullie er bewust voor gekozen, of
konden jullie geen glazenwasser krijgen?"
dat zal ik wel eens komen checken een keer...quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb hier trouwens meerdere glazenwassers. Bierglazenwassers...
Nou.. hij is eng 'normaal' voor een Amsterdamse heaumeau..quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat maakt in A'dam toch niet uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |