Uhm.. o ja..quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Station uit, Damrak op, kalverstraat op, doorlopen tot de Esprit, rechtsaf het spui op en dan loop je er tegen aan.
Eén broine boterham met pindakaahs... Twee broine boterhammen met pindakaahs...quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik dacht meer aan deze:
[afbeelding]
piece of cake!quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan kun je dronken lopen.
En die moest de jonge kindertjes Nederlands leren?quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Eén broine boterham met pindakaahs... Twee broine boterhammen met pindakaahs...
Het is graaf tel niet.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Eén broine boterham met pindakaahs... Twee broine boterhammen met pindakaahs...
http://www.google.com/search?hl=en&lr=&q=answer+to+life+the+universe+and+everything&btnG=Searchquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
42.
The Hitchhiker's Guide To The Galaxy - de film !
Reguliers aflopen, richting koningspein, oversteken richting Albert Heijn, brug over, linksaf het singel op en je loopt er tegenaan.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. o ja..
Is het in de buurt van de reguliers?
Heeft het eerste wat met het 2e te maken?quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:05 schreef Waxxer het volgende:
Zo, vergaderingen leiden maakt je snel zakelijk en zuur!
Ik moet minder vergaderingen leiden
Hey man trouwens
E.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Reguliers aflopen, richting koningspein, oversteken richting Albert Heijn, brug over, linksaf het singel op en je loopt er tegenaan.
Dat ik het volgde tot het einde van de reguliers...quote:
dat weet jij dan weerquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
S Club 8 is NIET gestopt..
ze zijn bezig met een nieuw album na de flop v/d serie op de BBC!
en Calvin is leuker dan Aaron!
Mwoah, indirect wel.... Ik heb alleen te veel ge-COC'd, heb mezelf niet meer ingeroosterd waardoor ik niet meer twee zaterdagen per maand aan het werken ben!quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heeft het eerste wat met het 2e te maken?
yupquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |