Ik moet ook vrijdag naar Argo bellen als ik nog niet beter ben..quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:49 schreef Cazman het volgende:
Tsja, mensen zijn vaak minder ziek denk ik omdat ze anders meer werk hebben 300 vragenlijstjes en 20 kantoren te bezoeken als ze ziek zijn dan wanneer ze niet ziek zijn. D'r is wel veel veranderd sinds de laatste keer dat ik ziek was zeg
Je mag bellen!quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:51 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet ook vrijdag naar Argo bellen als ik nog niet beter ben..
hekserij! dinxperdinges is nog mysterieuzer als roswellquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:26 schreef Waxxer het volgende:
Nou jaaaa zeg......
Een man die ik heb geinterviewd (heel heftig verhaal over een werkkamp in de oorlog waar hij gezeten heeft en waar hij voor het eerst na 60 jaar over vertelde, zélfs zijn kinderen wisten alleen maar dat hij in een kamp had gezeten, niet wat hij heeft meegemaakt daar), is overleden. Vrijdag heb ik nog twee uurtjes met hem na zitten babbelen, hij was helemaal opgelucht en ontspannen dat hij het kwijt was. Nog geen week geleden was het verhaal gepubliceerd..... Echt bizar! (en hij is de tweede, bij een vorig verhaal, een maand terug, idem dito)
Dat wordt spannend dan voor die bejaarde.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:33 schreef Waxxer het volgende:
Ja naja, er staat nóg een bejaarde in de planning. Ben benieuwd....
"meneer, het is niet de bedoeling dat u naar beneden valt"quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
meneer, leunt u even iets verder voorover over het balkon, ik wil u wat laten zien.. nog iets verder.. nog heel iets.. "ho"
Waarop wil je dan een serieus antwoord? Op die man die dood ging na dat interview? Waarom vind je dat bizar?quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:07 schreef Waxxer het volgende:
GOED, op serieuse reacties hoef ik hier ook niet te rekenen
Tuurlijk wel!quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:07 schreef Waxxer het volgende:
GOED, op serieuse reacties hoef ik hier ook niet te rekenen
Ja poes, maar dit is een slowchat hequote:Op woensdag 30 maart 2005 14:40 schreef Prego het volgende:
Onzin voor je leven! >>> [HOMO] # 1171 - Hatsjoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |