Ik moet ook vrijdag naar Argo bellen als ik nog niet beter ben..quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:49 schreef Cazman het volgende:
Tsja, mensen zijn vaak minder ziek denk ik omdat ze anders meer werk hebben 300 vragenlijstjes en 20 kantoren te bezoeken als ze ziek zijn dan wanneer ze niet ziek zijn. D'r is wel veel veranderd sinds de laatste keer dat ik ziek was zeg
Je mag bellen!quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:51 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet ook vrijdag naar Argo bellen als ik nog niet beter ben..
hekserij! dinxperdinges is nog mysterieuzer als roswellquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:26 schreef Waxxer het volgende:
Nou jaaaa zeg......
Een man die ik heb geinterviewd (heel heftig verhaal over een werkkamp in de oorlog waar hij gezeten heeft en waar hij voor het eerst na 60 jaar over vertelde, zélfs zijn kinderen wisten alleen maar dat hij in een kamp had gezeten, niet wat hij heeft meegemaakt daar), is overleden. Vrijdag heb ik nog twee uurtjes met hem na zitten babbelen, hij was helemaal opgelucht en ontspannen dat hij het kwijt was. Nog geen week geleden was het verhaal gepubliceerd..... Echt bizar! (en hij is de tweede, bij een vorig verhaal, een maand terug, idem dito)
Dat wordt spannend dan voor die bejaarde.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:33 schreef Waxxer het volgende:
Ja naja, er staat nóg een bejaarde in de planning. Ben benieuwd....
"meneer, het is niet de bedoeling dat u naar beneden valt"quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
meneer, leunt u even iets verder voorover over het balkon, ik wil u wat laten zien.. nog iets verder.. nog heel iets.. "ho"
Waarop wil je dan een serieus antwoord? Op die man die dood ging na dat interview? Waarom vind je dat bizar?quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:07 schreef Waxxer het volgende:
GOED, op serieuse reacties hoef ik hier ook niet te rekenen
Tuurlijk wel!quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:07 schreef Waxxer het volgende:
GOED, op serieuse reacties hoef ik hier ook niet te rekenen
Ja poes, maar dit is een slowchat hequote:Op woensdag 30 maart 2005 14:40 schreef Prego het volgende:
Onzin voor je leven! >>> [HOMO] # 1171 - Hatsjoe
Je bent evil...quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:48 schreef Blubberzwijn het volgende:
nou waxxje![]()
excuses als ik weer eens minder motiverende opmerkingen heb gemaakt![]()
Maar dan is het toch alleen maar een "mooi" iets. De man was gewoon klaar, dus kon ie verder...zeg maar.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:41 schreef Waxxer het volgende:
Ooohh maar zo denk ik er ook over, hij was 30 jaar geleden tijdens zijn werk van een ladder gevallen en zat sinds die tijd in een rolstoel, de collega die erbij was kon het al die tijd niet opbrengen,emotioneel, om bij hem thuis te zijn of om er over te praten, dat is 1,5 week geleden voor het eerst gebeurd. Vorige week woensdag zijn verhaal gepubliceerd en nu is hij overleden. Hij was "klaar" met alles, denk ik...
meestal ben ik wel lievquote:
Tis een Nederlandse Duitser?quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:29 schreef Waxxer het volgende:hij spreekt gewoon Nederlands én is aardig
net als onze duitse lerares die ook 'Nederlands' sprakquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:44 schreef Waxxer het volgende:
Nee, hij sprak gewoon Nederlands!Ik bedoel, dat ben ik op zich wel gewend, qua tankstation, maar zelfs helemaal in Kleve....!
![]()
![]()
Maargoed, misschien juich ik te vroeg, moet nl terugbellen en dan weet je nooit wie of wat je dán aan de lijn krijgt....
quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:47 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
net als onze duitse lerares die ook 'Nederlands' sprak
"die LEUTE! die LEUTE!!!!, kaik zoo: die LEUTE.. doe alzof ju eggt op die feesjeh bent mit die LEUTE!, Okeej Maartin nu jai"
"uhh, die leute?"
"jah toll! gut"
nee ik zat altijd in de klas met een vriendin en een vriend spelletjes te doenquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
![]()
Maartin
![]()
Volgens mij was jij echt de knuffel van de klasklopt he??
quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:47 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
net als onze duitse lerares die ook 'Nederlands' sprak
"die LEUTE! die LEUTE!!!!, kaik zoo: die LEUTE.. doe alzof ju eggt op die feesjeh bent mit die LEUTE!, Okeej Maartin nu jai"
"uhh, die leute?"
"jah toll! gut"
Heb je nu weer hoofdpijn? Je hebt altijd hoofdpijn!quote:
Geen hoofdpijnquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:27 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Heb je nu weer hoofdpijn? Je hebt altijd hoofdpijn!
quote:Winst verzekeraar Univé bijna verdubbeld
Uitgegeven: 29 maart 2005 12:02
ZWOLLE - De winst van de coöperatieve verzekeraar Univé is vorig jaar met 89 procent gestegen tot 151 miljoen euro voor belastingen. De premie-inkomsten stegen met 3 procent tot 1,54 miljard euro. Het totaal aan uitkeringen daalde met 3 procent.
Dat liet Univé dinsdag weten. Het aantal polissen nam in 2004 verder toe. De verzekeraar zonder winstoogmerk profiteerde van een reorganisatie die het in 2004 afrondde. De verkoop van de levensverzekeringsportefeuille aan Reaal leverde een eenmalige bate van 7,7 miljoen euro op.
Ahhhh... waxje tochquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
zonder die reorganisatie had ik de tickets naar NY al in huis, bij wijze van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |