(bier)glazenwassersquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:54 schreef Semisane het volgende:
Tralalalalaa Goeiemorgen
En wat is het roddel-onderwerp van vandaag.
Volgens mij zegt dat nog helemaal niéts.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:46 schreef Vlarp het volgende:
Nou.. hij is eng 'normaal' voor een Amsterdamse heaumeau..
Ik ben thuis...quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
wat gaat dit topic hard op de vroege morgen
Ja, jouw tripjes naar onze hoofdstad zijn erg beperkt geweest de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat zal ik wel eens komen checken een keer...
ojawel hoor...quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Volgens mij zegt dat nog helemaal niéts..
Jawel.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Volgens mij zegt dat nog helemaal niéts..
zullen we het daar op houdenquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, jouw tripjes naar onze hoofdstad zijn erg beperkt geweest de afgelopen jaren.
Sneeuwvrees?
sterkte.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
zullen we het daar op houden
en het feit dat ik natuurlijk niet weet waar ik het moet zoeken speelt ook mee (zwak excuus)
pass me binnenkort de details maar eens door...
maar nu eerst yet another funeral
sterkte Cybartquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
en het feit dat ik natuurlijk niet weet waar ik het moet zoeken speelt ook mee (zwak excuus)
Daar is idd veel over te roddelen....quote:
Sterkte Bart!quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
pisa!quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:05 schreef Semisane het volgende:
[..]
Daar is idd veel over te roddelen....Kopje koffie Glazenwasser?
'Normaal' voor Amsterdamse begrippen kan nog steeds heel raar zijn.quote:
miljaar! wat doe jij uit bedquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:14 schreef wizarddragon het volgende:
Ow god.. dit is zo verkeerd en veels te vroeg.. Mogguh
Biertje?quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:13 schreef Blubberzwijn het volgende:
bah ik moet echt van mijn vervelende eigenschap af alles snel naar binnen te klokken.. (thee die VEEL te heet is, melk die over de datum is, drank waar teveel alcohol in zit..)
Nou spreken 2 mensen al van normaal.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'Normaal' voor Amsterdamse begrippen kan nog steeds heel raar zijn..
En ik ken jou niet irl he?
Ik had het over 'normaal'quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou spreken 2 mensen al van normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |