Och, als daar niet van die ongelukkige mensen in de keuken en achter de kassa stonden...quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ahhhh... waxje toch
Kun je niet bij de Mac of BurgerKing gaan werken?
Je moet fietsen!!quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
pff heb het weer helemaal gehad hier.. zo lekker in de auto keihard nightwish aan
Nee hoor, dat verschilt per school. Er zijn ook basisscholen die deze hele week vrij hebben (m'n collega baalde al ... "fuck, de kids een week thuis"). M'n sportschool is bv ook de hele week dicht vanwege paasvakantie.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, eerste week van mei is het pas vakantie... (meivakantie)
aantal jaar geleden is de paasvakantie afgeschaft en de voorjaarsvakantie ingevoerd
Wil ik ook!quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor, dat verschilt per school. Er zijn ook basisscholen die deze hele week vrij hebben (m'n collega baalde al ... "fuck, de kids een week thuis"). M'n sportschool is bv ook de hele week dicht vanwege paasvakantie.
Vakantiespreiding
Maar die hebben dan in Mei een weekje minder meivakantie.
IK WIL OOK VAKANTIE!!!!!!!
Ik gaat effies "kopen", momentquote:
Klinkt alsof het voor hem een zware last was die weggenomen was doordat hij er over heeft kunnen praten, waarna hij opgelucht en ontspannen kon sterven. Zie je vaker. Bv mensen die ongeneeslijk ziek zijn maar die op pure wilskracht bv de geboorte van een kleinkind of of een bruiloft kerst of weet ik 't nog overleven en daarna rustig sterven. The mind works in mysterious ways.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:26 schreef Waxxer het volgende:
Nou jaaaa zeg......
Een man die ik heb geinterviewd (heel heftig verhaal over een werkkamp in de oorlog waar hij gezeten heeft en waar hij voor het eerst na 60 jaar over vertelde, zélfs zijn kinderen wisten alleen maar dat hij in een kamp had gezeten, niet wat hij heeft meegemaakt daar), is overleden. Vrijdag heb ik nog twee uurtjes met hem na zitten babbelen, hij was helemaal opgelucht en ontspannen dat hij het kwijt was. Nog geen week geleden was het verhaal gepubliceerd..... Echt bizar! (en hij is de tweede, bij een vorig verhaal, een maand terug, idem dito)
O ...quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klinkt alsof het voor hem een zware last was die weggenomen was doordat hij er over heeft kunnen praten, waarna hij opgelucht en ontspannen kon sterven. Zie je vaker. Bv mensen die ongeneeslijk ziek zijn maar die op pure wilskracht bv de geboorte van een kleinkind of of een bruiloft kerst of weet ik 't nog overleven en daarna rustig sterven. The mind works in mysterious ways.
moet al et hele weekend fietsen en raften enzoquote:
NIet zeiken!quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:45 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
moet al et hele weekend fietsen en raften enzo![]()
Jer!quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:53 schreef Jerruh het volgende:
bartjuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oeh er komt in mei een electrofeest met felix da housecat vlak voor mijn duer!!!
Ze staan ook in een andere volgordequote:Op woensdag 30 maart 2005 19:02 schreef Ang3l het volgende:
Wat zitten er veel uitroeptekens op dat toetsenbord ginder!!!!!!!!!!!!
Mja, zoiets dacht ik ook al...quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klinkt alsof het voor hem een zware last was die weggenomen was doordat hij er over heeft kunnen praten, waarna hij opgelucht en ontspannen kon sterven. Zie je vaker. Bv mensen die ongeneeslijk ziek zijn maar die op pure wilskracht bv de geboorte van een kleinkind of of een bruiloft kerst of weet ik 't nog overleven en daarna rustig sterven. The mind works in mysterious ways.
Is 't warm daar?quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:00 schreef Jerruh het volgende:
vlarp!!!!!!!
zaterdag pas terug naar huis!
istanbul is zooooooo gafa!!!
gister een cruise gedaan over de bosporus!!!
!! !!! !!! !!!! !! !!!!!!! !!!!!quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:02 schreef Ang3l het volgende:
Wat zitten er veel uitroeptekens op dat toetsenbord ginder!!!!!!!!!!!!
Kipje kokenquote:
hutmeelquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja..
Heb je dat fijne engeltje uit je usericon ook groter?
Hoofd inpakker bij Bolletje?quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:21 schreef mr_mime het volgende:
gnaaf
en waxxer.. wat zoek je voor baan dan?
iets in de ricting koekjesfabriek weet ik nog wel namelijk
Neequote:Op woensdag 30 maart 2005 20:23 schreef tech het volgende:
Hmm, mijn verbinding is toch niet zo breed als ik dacht? Of is MSN gewoon kut, vanavond?
Mijn msn doet het ook niet.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:23 schreef tech het volgende:
Hmm, mijn verbinding is toch niet zo breed als ik dacht? Of is MSN gewoon kut, vanavond?
bolletje zit in heerde, is nog wel te doen voor waxxer jaquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hoofd inpakker bij Bolletje?
Dan is Wax zo weer zijn smalle taille kwijt.
nijmegen heeft een roze plaatsnaambordquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hmm, een discussie wat de homostad is van Nederland Amsterdam of Nijmegen.
Ik wist niet eens dat Nijmegen een scene had.
Zijn dat die gore dingen met yoghurt erin?quote:
Nijmegen heeftquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:32 schreef mr_mime het volgende:
[..]
nijmegen heeft een roze plaatsnaambord
+1 punt
[afbeelding]
o.a. maar je hebt ze ook met beschuit en chocoladequote:Op woensdag 30 maart 2005 20:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zijn dat die gore dingen met yoghurt erin?
En op de Fok! Frontpage weer de grbuikelijkequote:Op woensdag 30 maart 2005 20:32 schreef mr_mime het volgende:
[..]
nijmegen heeft een roze plaatsnaambord
+1 punt
[afbeelding]
wanneer het discriminatie is dan wordt er op de FP wel wat aan gedaan toch?quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En op de Fok! Frontpage weer de grbuikelijkereacties als het om homoz gaat
Nijmegen
Misschien later maar eens naar toe verhuizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |