Doe mijn maar een Creme de Menthe is wel lekker na goed getafeld te hebbenquote:Op zondag 27 maart 2005 22:10 schreef krakkemieke het volgende:
Krakje gooit toch de bar open, roept u maar!
Toeval??quote:Op zondag 27 maart 2005 22:14 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ben er wel iedere keer bij als een SC vol is
De pup hoort dan ook eigenlijk in F&F...quote:Op zondag 27 maart 2005 22:18 schreef krakkemieke het volgende:
Krakje is elke keer te wazig om een nieuw topic te openen en zou niet weten hoe de pup erin moet
Ik geloof eigenlijk niet in toevalquote:Op zondag 27 maart 2005 22:17 schreef Chielus het volgende:
Toeval??
Wat hebben jullie voor problemen met MSN? De mijne werkt gewoon!quote:Op zondag 27 maart 2005 22:21 schreef Oblivion het volgende:
Krak doe nou eens wat aan je MSN, muts!
SRRY, ben al bezig met een virtuele CUL-SC Bar...ipv deze verzameling drankjes.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:19 schreef Oblivion het volgende:
Wat een rare OP, hij vern**kt een beetje de layout...![]()
*een cola graag zou willen...![]()
Heel uitgebreid, hou niet zo van voorgesneden, doe het liever zelf kruiden en zoquote:Op zondag 27 maart 2005 22:30 schreef Oblivion het volgende:
@ miss_dynastie: Lekker uitgebreid of iets simpelachtigs?
Wij hebben vandaag ook lekker gourmet gedaan, maar niet zo uitgebreid, en alles was al voorgesneden...![]()
Ik ben een krentquote:
Nog een paar flesjes voor de Cul barquote:Op zondag 27 maart 2005 22:32 schreef Chielus het volgende:
[..]
SRRY, ben al bezig met een virtuele CUL-SC Bar...ipv deze verzameling drankjes.
En ik ben verwend...quote:Op zondag 27 maart 2005 22:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben een krent![]()
En ik heb met Kerst een global mes gekregen, daarmee gaat het ook vrij soepeltjes
Lijkt er wel op maar kan je verzekeren het is tot nu toe nog iedere keer toevalquote:Op zondag 27 maart 2005 22:33 schreef Chielus het volgende:
@ martijn, ik ook niet, ik denk dat je het erom doet![]()
En heel lekker spul. De slijter waar ik altijd kom heeft het complete assortimentquote:Op zondag 27 maart 2005 22:54 schreef Chielus het volgende:
Zuidamdie hebben echt hele gave flessen...
quote:Op zondag 27 maart 2005 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Fijne Pasen allemaal (kan nog net).
Ik zit nog een stukje olijf/tomaatbrood te eten, dus doe mij maar een ijsthee ofzo
hmm, daar moet ik daar snel eens even langs gaan, woon daar toch nietver vandaan.quote:Op zondag 27 maart 2005 23:00 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En heel lekker spul. De slijter waar ik altijd kom heeft het complete assortiment![]()
![]()
Le meilleur is toch beter?quote:Op maandag 28 maart 2005 00:54 schreef krakkemieke het volgende:
Le meilleur restaraunt jamais?
Volgens mij: het beste restaurant ooit?
Ik vind eieren echt heerlijk, liefst hardgekookt. Alleen die gekookte en beschilderde paaseieren uit de winkel.. :kots:quote:Op maandag 28 maart 2005 01:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wie is er zo dom om Paaseitjes te koken
nee, ik schrijf goed frans, ik praat het klotequote:Op maandag 28 maart 2005 01:04 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, je spreekt goed Frans, na een interventie!
Jeemig, ik kan die cheerleader smiley nog steeds niet
Nee, het zijn lakenvelders. Een oud ras dat heel erg makkelijk herkent wordt aan zijn tekening. Over het hele lijf zwart of rood en een wit 'laken' tussen schouders en heupen. Net over iemand een handdoek om zijn buik heeft gewikkeld. Als de tekening mooi is wordt ze opgenomen in het stamboek, anders niet... Deze heeft twee witte voetjes achter, nog niet eerder gehad, maar helaas....quote:Op maandag 28 maart 2005 01:37 schreef krakkemieke het volgende:
Ik lust geen biest...... Hangt de stamboom niet meer af van de ouders dan van de tekening?
Haha, lopen in dezelfde stal ook rond...quote:Op maandag 28 maart 2005 01:47 schreef krakkemieke het volgende:
En er zijn ook kippen-lakenvelders, hihihi
Andere koe??? Ikke nie snappe....quote:Op maandag 28 maart 2005 01:55 schreef krakkemieke het volgende:
Driver, wat is die andere koe dan?
Alweer......quote:Op maandag 28 maart 2005 11:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Jeej karper, je bent er vroeg bij
Vandaag weer... gourmetten. Origineel he
Is ook uitgeroepen tot beste Brabantse slijter van het jaar dit jaar.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:16 schreef Chielus het volgende:
[..]
hmm, daar moet ik daar snel eens even langs gaan, woon daar toch nietver vandaan.
Oh, sorry. Die andere is ook een lakenvelderquote:Op maandag 28 maart 2005 02:00 schreef krakkemieke het volgende:
Maar goed, nu de andere koe nog een het hele zooitje is weer klaar....
Dat zei Driver......
Blauwe tongen komt van een frans ras.
Mmm, lekker lamsvlees.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:33 schreef Drive-r het volgende:
Wel een hoop lammetjes en dat betekent dus lamsvlees over paar maanden....
Zaterdag ook eentje klaar gemaakt zelf gekruid met kerry paprikapoeder en peper.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo maar eens mijn beenhammetje gaan klaarmaken, begin een beetje honger te krijgen.
Maak hem wel altijd in de oven klaarquote:Op maandag 28 maart 2005 20:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Beenham en honing is trouwens ook top!
Smakelijkquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:01 schreef Oblivion het volgende:
Oeh, dat klinkt pijnlijk BBQ-kip...![]()
Ik zit aan mijn ontbijtje: 2 aspirines, en een glas water...![]()
Voel me niet helemaal jofel...
Steek nog een jointje op, als je toch bezig bentquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:06 schreef Oblivion het volgende:
Is wel effectief, lijkt wel of ik in een grote wolk loop...![]()
Ik slaap soms ook wel 13 uur op een dag, maar ik heb daar echt geen aspirines voor nodig..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:08 schreef Oblivion het volgende:
Nog 1? Ik rook geen jointjes...![]()
Ik heb gewoon te lang geslapen... Niet meer, niet minder.
Maandelijks, 3x in de week bedoel jequote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:11 schreef Oblivion het volgende:
Nee, jij niet.![]()
Ik wel...![]()
Enne last van de hormoontje he, 1 keer in de maand...![]()
Ik heb daar niet zo zin in weet jequote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:13 schreef Oblivion het volgende:
Jij bedoeld wat anders, Mr Noodle.
Ja, ik weet watbetekend, neem 2 aspirines...
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Buonos diaz!
Dank je Oblivion voor het medelijden![]()
Ik heb vandaag met werken mijn vinger opengehaald, huid is nogal dun ofzo... doet moeilijk zeer...
Maar ja, gaat wel weer over.
Ik heb net 2 roze koeken gegeten als troost, hehe
Nah, ik kom net mijn bed uit....quote:Jij al minder last van de maandelijkse rotzooi?
Ja, lekker heb wel wat te vieren deze weekkquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:43 schreef krakkemieke het volgende:
Portje Martijn? *knipoogt*
jaaa, jammiequote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:44 schreef krakkemieke het volgende:
Mis-D: soufflee, hartige taart?
Wel leuk als je ze uitblaast, blijven wel goed tot volgend jaar.....
Heb ik in het vorige deel van de SC ook al verteld maar ik heb een andere baan en ga mijn huidige morgen opzeggenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:49 schreef krakkemieke het volgende:
Oh? Vertel! *Port inschenkt*
Dat is jammer vind het persoonlijk wel lekker. Kunt het ook met stukjes ham makenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:23 schreef krakkemieke het volgende:
Me pa kan niet goed tegen ui, colitis ulcerosa. Maar het was lekker, beter dan ik verwacht had.
Heb ik gedaan wie gaan er eigenlijk van CUL?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:32 schreef krakkemieke het volgende:
Ga es op Fok!CulRadio lezen............:+
Moet nog eve kijken of het gaat met andere afspraken. Maar vanaf waar moet je komen dan Krakje?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:48 schreef krakkemieke het volgende:
*krakje geeft Missy een vers ijstheetje*
Jij toch? Ik niet, tenzij ze me willen bellen of reiskosten vergoeden.
m,n mooie kledingkast staat er nog. Heb gisteren eigelijk met toeval m,n tafel en die kast weer vol op in de bijenwas gezet dus die zit er nu weer super uitquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:31 schreef Oblivion het volgende:
* Oblivion knuffelt ook_gek...![]()
Hoe is het met je mooie kledingkast?![]()
Enne waar heb je nou gegeten?
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:44 schreef ook_gek het volgende:
ik ben niet zo een schrijf iemand. Dat gaat mij niet echt lukken ben ik bang
je het is duur hoor ik jullie denken maar die 6 gangen menu is echt perfect en op een gegeven moment denk je van. PFFF nog meer. En als het dan voor je staat en je neemt een hap is het van HMMM dat is eigelijk het gekke van het verhaal. Alles is zo lekker dat je maar blijft eten hahahaquote:Tartaar van magurotonijn op salade van kingcrab, ijsbergsla en grove Dijonmosterd met sojadressing en krokant filo. Geserveerd met een glaasje saké ¤ 14,50
Ik kom uit de richting Waalwijk voor zo ver ik weet is dat compleet vanaf de verkeerde kant. Hoe ver is Baarn vanaf Utrecht?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:56 schreef krakkemieke het volgende:
Zou jij gaan en zouden we wat kunnen afspreken?
Niet zo ver.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:01 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik kom uit de richting Waalwijk voor zo ver ik weet is dat compleet vanaf de verkeerde kant. Hoe ver is Baarn vanaf Utrecht?
Viel me gewoon op toen ik de index zag.quote:
Doen jullie ook! Hoeft niet in kleine lettertjes hoor..quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:00 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Viel me gewoon op toen ik de index zag.
En misschien gedragen we ons ook wel voorbeeldig![]()
uitzonderingen daargelaten natuurlijkquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:26 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Doen jullie ook! Hoeft niet in kleine lettertjes hoor..![]()
ik kom hier nooit maar ik ben ook liefquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:26 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Doen jullie ook! Hoeft niet in kleine lettertjes hoor..![]()
Man, dat is nu al de tweede keer dat je een onwaarheid over jezelf verteld...quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik kom hier nooit maar ik ben ook lief
Ja, die zijn er altijd.quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:20 schreef Euc- het volgende:
[..]
uitzonderingen daargelaten natuurlijk![]()
kom hier voor het eerstquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Man, dat is nu al de tweede keer dat je een onwaarheid over jezelf verteld...![]()
Je komt hier wel!![]()
Dat je geen lang verhaal kon schrijven....quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kom hier voor het eerst
en wat is leugen 1 dan?
Leuk, zouden we best eens kunnen doen! En allemaal van CUL het uitproberenquote:U kunt helpen historische groenten- en aardappelrassen in stand te houden door ze te adopteren.Wij telen op Landhoeve Rijkel de door u geadopteerde historische rassen. U ontvangt de oogst voor -zover bekend- de veilingprijzen als richtlijn. Het gaat om gastronomisch bijzondere rassen die vaak een bijzondere smaak, kleur of verhaal hebben. Uw eigen tuin is te klein? Vindt u het telen van groenten (te) veel werk? Misschien heeft u zelfs geen tuin? U vindt ons idee gewoon makkelijk? Iedereen heeft zijn eigen reden om aan het oogstadoptie mee te doen.
Aanvraagformulier bestellen: email ons onder vermelding van "aanvraag oogstadoptie". Email naar info@vergeteneten.nl
ACTIE aanbiedingen
Om wegwijs te worden in de wereld van historische groenten hebben we voor u een aantal leuke actie-aanbiedingen geselecteerd. En iedereen krijgt bovendien een extra verrassing bij zijn/haar pakket.
1. Divers: 10 kg aardappel Ratte d'Ardeche (de lekkerste aardappel ter wereld volgens ons), 1 kg peterseliewortel, receptenboekje "Vergeten Eten". Normaal 32,50¤, nu 17,50¤ (45% korting). Bestelcode OA001.
2. Aardappels: 2 kg Pink Fir, 2 kg Vitolette Noir, 2 kg Belle de Fontenay, 2 kg Roseval en 2 kg Edzell Bleu. Normaal 18,50¤, nu 9,95¤ (45% korting). Bestelcode OA002.
3. Zomerkost: 2 artisjokken, 0,5 kg Berner Landfrauen (boon), 1 kg meiraapjes, 2 bolcourgettes, 1 kg rode zoete bietjes, receptenboekje "Vergeten Eten". Normaal 15¤ , nu 8,25¤ (45% korting). Bestelcode OA003.
4. Herfstkost: 1 pompoen (3 kg), 1 kg aardpeer, 1 kg schorseneer, 1 kg pastinaak, 0,5 kg haverwortel, 2 langedijker rode kool en 1 victoriaanse savooiekool, receptenboekje "Vergeten Eten". Normaal 16¤, nu 8,50¤ (korting 45%). Bestelcode OA004.
5. Zelfde als 2, plus Duitstalige boek "Tartuffli" over 70 oude aardappelsoorten. Normaal 35,50¤, nu ¤24,95. Bestelcode OA002.
Bron: http://www.vergeteneten.nl/adoptie.htm
En hoeveel is het bezorgen dan? Of kun je het er alleen ophalen?quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Leuk, zouden we best eens kunnen doen! En allemaal van CUL het uitproberen
Bij IKEA moet je zijn..quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben echt kookboek verslaafd![]()
net weer 1 gehaaldvol met 1 pans gerechten
als ik dr uitga, mag ik wel een heele grote boekenkast op de kopt ikken
ik kan hem nog langer maken hoorquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:26 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat je geen lang verhaal kon schrijven....![]()
Wat jij wilt, als je maar blijft posten in CUL...quote:
Waarom wil je mij opeens zo graag in CUL hebbenquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wat jij wilt, als je maar blijft posten in CUL...![]()
Gezellige mensen hebben we graag in CUL.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom wil je mij opeens zo graag in CUL hebben![]()
Oeh ze vind me gezelliequote:Op donderdag 31 maart 2005 17:13 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Gezellige mensen hebben we graag in CUL.
Wat ga je eten vanavond? En kook jij zelf wel eens?quote:
Geen idee wat ik ga koken. En nee ik kook nooit en dat heeft zo z'n redenenquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wat ga je eten vanavond? En kook jij zelf wel eens?![]()
ik krijg geen kans meer na de laatste 2Xquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:53 schreef Oblivion het volgende:Ach, iedereen kan het leren als diegene het graag zou willen...
![]()
Ik heb wel trek vanavond in Zalm... Hmmmm.![]()
nou ja de eerste keer ging het als volgt.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:04 schreef Oblivion het volgende:Was het zo erg? Wat had je dan gedaan? Eten aan laten branden?
Ag ik ben iemand die snel heel snel afgeleid is dus ik vergeet binnen 2min dat ik aan het koken ben. Heeft dus geen nut bij mijquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:45 schreef Oblivion het volgende:![]()
![]()
![]()
Wel jammer dat je moeder dan niet verteld hoe het anders kan, en je bij het eten koken betreft...![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ag ik ben iemand die snel heel snel afgeleid is dus ik vergeet binnen 2min dat ik aan het koken ben. Heeft dus geen nut bij mij![]()
nee dat heb je goed gezienquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]Dan heb je er dus geen interesse in?
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:21 schreef ook_gek het volgende:
is een centraal vertel hier je kook rampen topic een leuk idee?
Gho dat topic had ik zelf kunnen bedenkenquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]Die hebben we al!
![]()
Het culinaire-blunder-topic
beter dat dan dat ze gaan lopen zeurenquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heb je vantevoren het avondeten ingeslagen met als toetje chocolade,vanille -en aardbeien ijs.
Kom je na het sporten thuis en wat denk je... de chocolade-ijs is op...
Zullen vast wel weer de vrouwen van het huis geweest zijn
Ja, maar als ze niet van je spullen kunnen blijven is dat ook erg vervelendquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
beter dat dan dat ze gaan lopen zeuren![]()
Is het niet: Eerlijk zullen we alles delen?quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:33 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, maar als ze niet van je spullen kunnen blijven is dat ook erg vervelend
Dan blijf je niet van hun afquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:33 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, maar als ze niet van je spullen kunnen blijven is dat ook erg vervelend
Wat hebben vrouwen eigenlijk met chocola?quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Is het niet: Eerlijk zullen we alles delen?![]()
Ik alleen hoofdpijn...quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:19 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wat hebben vrouwen eigenlijk met chocola?
Ben niet zo'n chocolade eter geef mij maar iets hartigs. Olijven / ansjovis of zoquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:36 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik alleen hoofdpijn...![]()
Dus alle chocolade is hier veilig in huis...![]()
Maar ze zeggen dat het een stofje vrijmaakt in de hersenen, (zelfde als bij het klaarkomen) en dat moet heel lekker zijn...![]()
Dat zijn vrouwen he A zeggen en B doenquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ze hadden gewoon niet alle chocolade-ijs moeten opeten
En maar zeggen dat ze elke week naar de sportschool gaan en dat ze proberen af te vallen
Hoeveel chocola geef je ze dan?quote:
Hoe meer ze eten, hoe minder geil ik het vind...quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hoe meer ze eten, hoe minder geil ik het vind...
Ja oke maar te dun is ook weer niet goed.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hoe meer ze eten, hoe minder geil ik het vind...
Geloof me, dat te dunne daar hebben ze echt geen last vanquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:00 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja oke maar te dun is ook weer niet goed.![]()
Oei hoeveel post moeten we nog tot een nieuw topic?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:04 schreef Oblivion het volgende:
We moeten even doorlullen, want de TT klopt niet meer...
hup hup!
Bar open, zuipen!![]()
Ach dat moet lukken als Obli het ons vol laat makenquote:
Spannend, ik mag volgende maand bij een neiuwe baas beginnen. Nu nog een maandje uitzinnen en dan vol goede moed aan een nieuwe uitdaging beginnen!!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik ga slapen trouwens, morgen m'n eerste werkdag en ik mag voor het eerst in 3 maanden weer rijden in een autootje
Ja dat wel alleen Obli zelf doet eignelijk niet echt mee.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
daar is een slowchat tenslotte toch voor![]()
Kunt ook verstandig snoepen. Worteltjes of zo ook er lekker!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
die heeft t vast heel druk met andere belangrijke dingen
ik heb trek zeg
maarja, slecht voor de lijn enzo
Met een beetje aromatzout. Erg lekker!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
nie in huis
ja, komkommer, maar geen trek in
Ik heb een leuk receptje voor je.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
nie in huis
ja, komkommer, maar geen trek in
O, ben ik op de MSN?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:24 schreef Oblivion het volgende:
Ja, allemaal gezellige mensen op MSN...![]()
Ja, als je een helefles Plumwijn in een avond op drinkt snap ik het wel vrouwen zijn toch altijd sneller dronken.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:24 schreef Oblivion het volgende:
Ik drink door de weeks eigenlijk geen alcohol...![]()
En morgen vroeg op, moet belangrijke dingen doen, dus moet helder zijn...
ik ben niet op msn dus zo leuk is het ook weer nietquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:24 schreef Oblivion het volgende:
Ja, allemaal gezellige mensen op MSN...![]()
Ook Culiniare grappen of niet?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Zal ik dan ook nog even helpen!
Bijna 1 april alweer trouwens, moet nog snel even wat matige grappen verzinnen voor morgen, hehe
Die wilde ik eigenlijk wel gaan maken, maar ik weet er zo gauw even geenquote:
Ik ook niet iemand anders nog goede ideeen?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die wilde ik eigenlijk wel gaan maken, maar ik weet er zo gauw even geen![]()
vertel ons dan of je geil word of nietquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Nog eentje dan maar
Net lekekr Chinees gegeten, jammie!
En nu ik bovenstaande heb gelezen ga ik snel een stuk chocolade snaaien.
Chocolade![]()
Ja ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
vertel ons dan of je geil word of niet
Ik heb een bounty gevonden, dus veel chocolade is het niet.... maar wel zoet en chocolade met cocos, ook een lekkere combiquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
vertel ons dan of je geil word of niet
Zegt me helemaal niks.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Kennen jullie de film Amelie? Of de muziek daarvan? Dat, samen met een lekker blokje chocolade en een kom cappuccino, dat maakt me écht gelukkig![]()
![]()
Oke klinkt wel lekker alleen ik hou niet zo van koffie met melkquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Nee, niet op de cappuccino, hoe eerder in mijn mond, hoe beter
quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Waarom kreeg ik dit bericht toe ik wilde posten?
"Wegens een per direct van kracht zijnde maatregel worden posts voortaan door de crew handmatig gecontroleerd voor plaatsing. Het kan daarom enige tijd duren voordat je post wordt geplaatst."
VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG
In de winter vind ik het niet zo super, maar in de zomer kan ik liters en liters drinken!quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
ijsthee is altijd lekker
maar, extra lekker als het warm is, lekker in het zonnetje, op een terrasje, of in de tuin..
*mijmert*
quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:26 schreef BBQ-kip het volgende:
En nu is mijn getypte berichtje helemaal weg!
Kijk maar uit hoor Oblivion, straks open ik nog een klaagbaaktopic!![]()
![]()
Je bent niet lief!
Owkee dan, jij vraagt erom!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |