Le meilleur is toch beter?quote:Op maandag 28 maart 2005 00:54 schreef krakkemieke het volgende:
Le meilleur restaraunt jamais?
Volgens mij: het beste restaurant ooit?
Ik vind eieren echt heerlijk, liefst hardgekookt. Alleen die gekookte en beschilderde paaseieren uit de winkel.. :kots:quote:Op maandag 28 maart 2005 01:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wie is er zo dom om Paaseitjes te koken
nee, ik schrijf goed frans, ik praat het klotequote:Op maandag 28 maart 2005 01:04 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, je spreekt goed Frans, na een interventie!
Jeemig, ik kan die cheerleader smiley nog steeds niet
Nee, het zijn lakenvelders. Een oud ras dat heel erg makkelijk herkent wordt aan zijn tekening. Over het hele lijf zwart of rood en een wit 'laken' tussen schouders en heupen. Net over iemand een handdoek om zijn buik heeft gewikkeld. Als de tekening mooi is wordt ze opgenomen in het stamboek, anders niet... Deze heeft twee witte voetjes achter, nog niet eerder gehad, maar helaas....quote:Op maandag 28 maart 2005 01:37 schreef krakkemieke het volgende:
Ik lust geen biest...... Hangt de stamboom niet meer af van de ouders dan van de tekening?
Haha, lopen in dezelfde stal ook rond...quote:Op maandag 28 maart 2005 01:47 schreef krakkemieke het volgende:
En er zijn ook kippen-lakenvelders, hihihi
Andere koe??? Ikke nie snappe....quote:Op maandag 28 maart 2005 01:55 schreef krakkemieke het volgende:
Driver, wat is die andere koe dan?
Alweer......quote:Op maandag 28 maart 2005 11:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Jeej karper, je bent er vroeg bij
Vandaag weer... gourmetten. Origineel he
Is ook uitgeroepen tot beste Brabantse slijter van het jaar dit jaar.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:16 schreef Chielus het volgende:
[..]
hmm, daar moet ik daar snel eens even langs gaan, woon daar toch nietver vandaan.
Oh, sorry. Die andere is ook een lakenvelderquote:Op maandag 28 maart 2005 02:00 schreef krakkemieke het volgende:
Maar goed, nu de andere koe nog een het hele zooitje is weer klaar....
Dat zei Driver......
Blauwe tongen komt van een frans ras.
Mmm, lekker lamsvlees.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:33 schreef Drive-r het volgende:
Wel een hoop lammetjes en dat betekent dus lamsvlees over paar maanden....
Zaterdag ook eentje klaar gemaakt zelf gekruid met kerry paprikapoeder en peper.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo maar eens mijn beenhammetje gaan klaarmaken, begin een beetje honger te krijgen.
Maak hem wel altijd in de oven klaarquote:Op maandag 28 maart 2005 20:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Beenham en honing is trouwens ook top!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |