Oei hoeveel post moeten we nog tot een nieuw topic?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:04 schreef Oblivion het volgende:
We moeten even doorlullen, want de TT klopt niet meer...
hup hup!
Bar open, zuipen!![]()
Ach dat moet lukken als Obli het ons vol laat makenquote:
Spannend, ik mag volgende maand bij een neiuwe baas beginnen. Nu nog een maandje uitzinnen en dan vol goede moed aan een nieuwe uitdaging beginnen!!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik ga slapen trouwens, morgen m'n eerste werkdag en ik mag voor het eerst in 3 maanden weer rijden in een autootje
Ja dat wel alleen Obli zelf doet eignelijk niet echt mee.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
daar is een slowchat tenslotte toch voor![]()
Kunt ook verstandig snoepen. Worteltjes of zo ook er lekker!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
die heeft t vast heel druk met andere belangrijke dingen
ik heb trek zeg
maarja, slecht voor de lijn enzo
Met een beetje aromatzout. Erg lekker!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
nie in huis
ja, komkommer, maar geen trek in
Ik heb een leuk receptje voor je.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
nie in huis
ja, komkommer, maar geen trek in
O, ben ik op de MSN?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:24 schreef Oblivion het volgende:
Ja, allemaal gezellige mensen op MSN...![]()
Ja, als je een helefles Plumwijn in een avond op drinkt snap ik het wel vrouwen zijn toch altijd sneller dronken.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:24 schreef Oblivion het volgende:
Ik drink door de weeks eigenlijk geen alcohol...![]()
En morgen vroeg op, moet belangrijke dingen doen, dus moet helder zijn...
ik ben niet op msn dus zo leuk is het ook weer nietquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:24 schreef Oblivion het volgende:
Ja, allemaal gezellige mensen op MSN...![]()
Ook Culiniare grappen of niet?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Zal ik dan ook nog even helpen!
Bijna 1 april alweer trouwens, moet nog snel even wat matige grappen verzinnen voor morgen, hehe
Die wilde ik eigenlijk wel gaan maken, maar ik weet er zo gauw even geenquote:
Ik ook niet iemand anders nog goede ideeen?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die wilde ik eigenlijk wel gaan maken, maar ik weet er zo gauw even geen![]()
vertel ons dan of je geil word of nietquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Nog eentje dan maar
Net lekekr Chinees gegeten, jammie!
En nu ik bovenstaande heb gelezen ga ik snel een stuk chocolade snaaien.
Chocolade![]()
Ja ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
vertel ons dan of je geil word of niet
Ik heb een bounty gevonden, dus veel chocolade is het niet.... maar wel zoet en chocolade met cocos, ook een lekkere combiquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
vertel ons dan of je geil word of niet
Zegt me helemaal niks.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Kennen jullie de film Amelie? Of de muziek daarvan? Dat, samen met een lekker blokje chocolade en een kom cappuccino, dat maakt me écht gelukkig![]()
![]()
Oke klinkt wel lekker alleen ik hou niet zo van koffie met melkquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Nee, niet op de cappuccino, hoe eerder in mijn mond, hoe beter
quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Waarom kreeg ik dit bericht toe ik wilde posten?
"Wegens een per direct van kracht zijnde maatregel worden posts voortaan door de crew handmatig gecontroleerd voor plaatsing. Het kan daarom enige tijd duren voordat je post wordt geplaatst."
VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG
In de winter vind ik het niet zo super, maar in de zomer kan ik liters en liters drinken!quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
ijsthee is altijd lekker
maar, extra lekker als het warm is, lekker in het zonnetje, op een terrasje, of in de tuin..
*mijmert*
quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:26 schreef BBQ-kip het volgende:
En nu is mijn getypte berichtje helemaal weg!
Kijk maar uit hoor Oblivion, straks open ik nog een klaagbaaktopic!![]()
![]()
Je bent niet lief!
Owkee dan, jij vraagt erom!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |