Leuk, zouden we best eens kunnen doen! En allemaal van CUL het uitproberenquote:U kunt helpen historische groenten- en aardappelrassen in stand te houden door ze te adopteren.Wij telen op Landhoeve Rijkel de door u geadopteerde historische rassen. U ontvangt de oogst voor -zover bekend- de veilingprijzen als richtlijn. Het gaat om gastronomisch bijzondere rassen die vaak een bijzondere smaak, kleur of verhaal hebben. Uw eigen tuin is te klein? Vindt u het telen van groenten (te) veel werk? Misschien heeft u zelfs geen tuin? U vindt ons idee gewoon makkelijk? Iedereen heeft zijn eigen reden om aan het oogstadoptie mee te doen.
Aanvraagformulier bestellen: email ons onder vermelding van "aanvraag oogstadoptie". Email naar info@vergeteneten.nl
ACTIE aanbiedingen
Om wegwijs te worden in de wereld van historische groenten hebben we voor u een aantal leuke actie-aanbiedingen geselecteerd. En iedereen krijgt bovendien een extra verrassing bij zijn/haar pakket.
1. Divers: 10 kg aardappel Ratte d'Ardeche (de lekkerste aardappel ter wereld volgens ons), 1 kg peterseliewortel, receptenboekje "Vergeten Eten". Normaal 32,50¤, nu 17,50¤ (45% korting). Bestelcode OA001.
2. Aardappels: 2 kg Pink Fir, 2 kg Vitolette Noir, 2 kg Belle de Fontenay, 2 kg Roseval en 2 kg Edzell Bleu. Normaal 18,50¤, nu 9,95¤ (45% korting). Bestelcode OA002.
3. Zomerkost: 2 artisjokken, 0,5 kg Berner Landfrauen (boon), 1 kg meiraapjes, 2 bolcourgettes, 1 kg rode zoete bietjes, receptenboekje "Vergeten Eten". Normaal 15¤ , nu 8,25¤ (45% korting). Bestelcode OA003.
4. Herfstkost: 1 pompoen (3 kg), 1 kg aardpeer, 1 kg schorseneer, 1 kg pastinaak, 0,5 kg haverwortel, 2 langedijker rode kool en 1 victoriaanse savooiekool, receptenboekje "Vergeten Eten". Normaal 16¤, nu 8,50¤ (korting 45%). Bestelcode OA004.
5. Zelfde als 2, plus Duitstalige boek "Tartuffli" over 70 oude aardappelsoorten. Normaal 35,50¤, nu ¤24,95. Bestelcode OA002.
Bron: http://www.vergeteneten.nl/adoptie.htm
En hoeveel is het bezorgen dan? Of kun je het er alleen ophalen?quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Leuk, zouden we best eens kunnen doen! En allemaal van CUL het uitproberen
Bij IKEA moet je zijn..quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben echt kookboek verslaafd![]()
net weer 1 gehaaldvol met 1 pans gerechten
als ik dr uitga, mag ik wel een heele grote boekenkast op de kopt ikken
ik kan hem nog langer maken hoorquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:26 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat je geen lang verhaal kon schrijven....![]()
Wat jij wilt, als je maar blijft posten in CUL...quote:
Waarom wil je mij opeens zo graag in CUL hebbenquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wat jij wilt, als je maar blijft posten in CUL...![]()
Gezellige mensen hebben we graag in CUL.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom wil je mij opeens zo graag in CUL hebben![]()
Oeh ze vind me gezelliequote:Op donderdag 31 maart 2005 17:13 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Gezellige mensen hebben we graag in CUL.
Wat ga je eten vanavond? En kook jij zelf wel eens?quote:
Geen idee wat ik ga koken. En nee ik kook nooit en dat heeft zo z'n redenenquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wat ga je eten vanavond? En kook jij zelf wel eens?![]()
ik krijg geen kans meer na de laatste 2Xquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:53 schreef Oblivion het volgende:Ach, iedereen kan het leren als diegene het graag zou willen...
![]()
Ik heb wel trek vanavond in Zalm... Hmmmm.![]()
nou ja de eerste keer ging het als volgt.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:04 schreef Oblivion het volgende:Was het zo erg? Wat had je dan gedaan? Eten aan laten branden?
Ag ik ben iemand die snel heel snel afgeleid is dus ik vergeet binnen 2min dat ik aan het koken ben. Heeft dus geen nut bij mijquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:45 schreef Oblivion het volgende:![]()
![]()
![]()
Wel jammer dat je moeder dan niet verteld hoe het anders kan, en je bij het eten koken betreft...![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ag ik ben iemand die snel heel snel afgeleid is dus ik vergeet binnen 2min dat ik aan het koken ben. Heeft dus geen nut bij mij![]()
nee dat heb je goed gezienquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]Dan heb je er dus geen interesse in?
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:21 schreef ook_gek het volgende:
is een centraal vertel hier je kook rampen topic een leuk idee?
Gho dat topic had ik zelf kunnen bedenkenquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]Die hebben we al!
![]()
Het culinaire-blunder-topic
beter dat dan dat ze gaan lopen zeurenquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heb je vantevoren het avondeten ingeslagen met als toetje chocolade,vanille -en aardbeien ijs.
Kom je na het sporten thuis en wat denk je... de chocolade-ijs is op...
Zullen vast wel weer de vrouwen van het huis geweest zijn
Ja, maar als ze niet van je spullen kunnen blijven is dat ook erg vervelendquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
beter dat dan dat ze gaan lopen zeuren![]()
Is het niet: Eerlijk zullen we alles delen?quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:33 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, maar als ze niet van je spullen kunnen blijven is dat ook erg vervelend
Dan blijf je niet van hun afquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:33 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, maar als ze niet van je spullen kunnen blijven is dat ook erg vervelend
Wat hebben vrouwen eigenlijk met chocola?quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Is het niet: Eerlijk zullen we alles delen?![]()
Ik alleen hoofdpijn...quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:19 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wat hebben vrouwen eigenlijk met chocola?
Ben niet zo'n chocolade eter geef mij maar iets hartigs. Olijven / ansjovis of zoquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:36 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik alleen hoofdpijn...![]()
Dus alle chocolade is hier veilig in huis...![]()
Maar ze zeggen dat het een stofje vrijmaakt in de hersenen, (zelfde als bij het klaarkomen) en dat moet heel lekker zijn...![]()
Dat zijn vrouwen he A zeggen en B doenquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ze hadden gewoon niet alle chocolade-ijs moeten opeten
En maar zeggen dat ze elke week naar de sportschool gaan en dat ze proberen af te vallen
Hoeveel chocola geef je ze dan?quote:
Hoe meer ze eten, hoe minder geil ik het vind...quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hoe meer ze eten, hoe minder geil ik het vind...
Ja oke maar te dun is ook weer niet goed.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hoe meer ze eten, hoe minder geil ik het vind...
Geloof me, dat te dunne daar hebben ze echt geen last vanquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:00 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja oke maar te dun is ook weer niet goed.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |