quote:
Op woensdag 30 maart 2005 21:31 schreef Oblivion het volgende:* Oblivion knuffelt ook_gek...
Hoe is het met je mooie kledingkast?
Enne waar heb je nou gegeten?
m,n mooie kledingkast staat er nog. Heb gisteren eigelijk met toeval m,n tafel en die kast weer vol op in de bijenwas gezet dus die zit er nu weer super uit
![]()
Ik heb gegeten in scheveningen bij spijs. Het mooi daar is dat je er niet gaat eten maar echt dineren. De gerechten zijn tot in de puntjes verzorgt. Het zijn echt allemaal kleine kunstwerkjes waar veel tijd in gestoken is. Oke je betaald wel meer dan ergens anders maar het eten is echt perfect. De sweer is perfect daar. Je verwacht als je de gerechten ziet dat het daar heel erg stijf is allemaal. De mensen die je daar ziet zitten zijn ook wel bekend als kakkers. Dus ik dacht van oh god dit gaat me een avond worden
Tot dat de bediening kwam. We hadden allemaal gekozen voor een verrassings menu. Het enige wat je moet aangeven is wat je echt niet eet en de rest laat je over aan hun. Ons dine bestond uit gangen. En elk gerecht was super. Wat ik heel erg leuk vond was de bediening. Deze zijn alles op stijf na. Sterker nog ze hebben echt humor. Ze spelen perfect in op de situatie. Wat ook opvalt is dat wanneer je een gerecht krijgt dat je ook met z,n alle tegelijk een bord voor je krijgt. 1 van de obers zal dan precies vertellen wat je er op je bord te vinden is. Niks word opgeschreven als je daar iets besteld alles gaat uit het hoofd.
Echt alles bij elkaar opgeteld is het super daar. Ik heb ondertussen meer mensen gesproken die daar zijn gaan eten en allemaal zijn ze vol lof. Mede door de leuke gezellige maar zeker ook perfecte bediening. Het kost iets meer maar je weet zeker dat je een top avond tegemoed gaat op welk punt dan ook
Wat ook leuk is. Is het feit dat er een klein potje met stiften op tafel staat. Daar kan je dan mee op tafel kleuren en tekenen. Het is iets kleins maar wel erg leuk. Als je galgje speelt doet de bediening ook mee. Ze nemen echt de tijd voor je. Het is niet van drinken? eten? hier heb je het tot ooit. Nee er word echt aandacht besteed aan je. Het is ook dat ze komen vragen van wilt u door voor de volgende ronde of gaan we het even laten zakken. Er word ook gezegt van het is jullie avond niet de mijne
Ik zelf heb het geld er zeker voor over om zo te eten. En als je dan alles gaat vergelijken aan de eind van de avond kom je er achter dat het niet eens zo duur is als je kijkt naar het totaal plaatje
Wat wel moet is van te voren een tafel reserveren want elke avond zit het daar vol.
mag ik hier een link naar de site plaatsen. Dan kan je zien wat voor gerechten er zijn wat de prijzen zijn en hoe het is aangekleed van binnen. Of word dat gezien als spam?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group