Smakelijkquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:01 schreef Oblivion het volgende:
Oeh, dat klinkt pijnlijk BBQ-kip...![]()
Ik zit aan mijn ontbijtje: 2 aspirines, en een glas water...![]()
Voel me niet helemaal jofel...
Steek nog een jointje op, als je toch bezig bentquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:06 schreef Oblivion het volgende:
Is wel effectief, lijkt wel of ik in een grote wolk loop...![]()
Ik slaap soms ook wel 13 uur op een dag, maar ik heb daar echt geen aspirines voor nodig..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:08 schreef Oblivion het volgende:
Nog 1? Ik rook geen jointjes...![]()
Ik heb gewoon te lang geslapen... Niet meer, niet minder.
Maandelijks, 3x in de week bedoel jequote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:11 schreef Oblivion het volgende:
Nee, jij niet.![]()
Ik wel...![]()
Enne last van de hormoontje he, 1 keer in de maand...![]()
Ik heb daar niet zo zin in weet jequote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:13 schreef Oblivion het volgende:
Jij bedoeld wat anders, Mr Noodle.
Ja, ik weet watbetekend, neem 2 aspirines...
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Buonos diaz!
Dank je Oblivion voor het medelijden![]()
Ik heb vandaag met werken mijn vinger opengehaald, huid is nogal dun ofzo... doet moeilijk zeer...
Maar ja, gaat wel weer over.
Ik heb net 2 roze koeken gegeten als troost, hehe
Nah, ik kom net mijn bed uit....quote:Jij al minder last van de maandelijkse rotzooi?
Ja, lekker heb wel wat te vieren deze weekkquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:43 schreef krakkemieke het volgende:
Portje Martijn? *knipoogt*
jaaa, jammiequote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:44 schreef krakkemieke het volgende:
Mis-D: soufflee, hartige taart?
Wel leuk als je ze uitblaast, blijven wel goed tot volgend jaar.....
Heb ik in het vorige deel van de SC ook al verteld maar ik heb een andere baan en ga mijn huidige morgen opzeggenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:49 schreef krakkemieke het volgende:
Oh? Vertel! *Port inschenkt*
Dat is jammer vind het persoonlijk wel lekker. Kunt het ook met stukjes ham makenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:23 schreef krakkemieke het volgende:
Me pa kan niet goed tegen ui, colitis ulcerosa. Maar het was lekker, beter dan ik verwacht had.
Heb ik gedaan wie gaan er eigenlijk van CUL?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:32 schreef krakkemieke het volgende:
Ga es op Fok!CulRadio lezen............:+
Moet nog eve kijken of het gaat met andere afspraken. Maar vanaf waar moet je komen dan Krakje?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:48 schreef krakkemieke het volgende:
*krakje geeft Missy een vers ijstheetje*
Jij toch? Ik niet, tenzij ze me willen bellen of reiskosten vergoeden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |