een ijzeren potje met naalden neequote:Op maandag 21 maart 2005 21:56 schreef Rottdog het volgende:
Neva hebbie nou al is in een pottie gepist
uit: Als zwanger worden niet zo gemakkelijk gaat. Deel 7quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:45 schreef BabyLover het volgende:
Merisse, hoe is het bij jou?
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:42 schreef Merisse het volgende:
Wat mij betreft ga ik ervanuit dat het deze ronde niks is geworden vanwege te weinig klussen op het juiste moment. Jammer dan, dit is voor het eerst in een jaar tijd dat we een maand niet op dag en tijd hebben geklust en dat voelt eigenlijk ook best goed hoe raar het ook moge klinken.
jups..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:39 schreef Beaker het volgende:
LW-tjeIs bij je cyclus al op gang gekomen??
Merisse, en Spekkiemonster, hoe is het met jullie? Spek, jouw NOD is al geweest en Merisse, die van jouw komt aardig in de buurt
Neva,Heeft het bloedverlies doorgezet? Of is het na gisteren niet meer?
Yep, is op gang gekomen.....had ik al gepost geloof ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:39 schreef Beaker het volgende:
LW-tjeIs bij je cyclus al op gang gekomen??
OKe nu ben ik in de warquote:Op maandag 21 maart 2005 21:55 schreef Karin het volgende:
Neva een streepje = zwanger. En bloedverlies hoeft niet meteen te betekenen dat het mis is. Zie ook Bloedverlies tijdens de zwangerschap
Lijkt me heel dubbel voor je allemaal.
Haha nee nog geen testje. Zo nieuwsgierig ben ik nog niet. Over 9 dagen moet ik weer ongi worden. Ik wacht gewoon af!!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:16 schreef Slaapmeisje het volgende:
MeNicole, een testje kan heus geen kwaad hoor en dan zal je in ieder geval wat minder in de war zijn. Ik wil je natuurlijk niet dwingen, maar toch eigenlijk wel
welkom absoluutquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:32 schreef Lois het volgende:
Rosalinde, ik begrijp dat je je verhaal kwijt wilt en daar is in elk topic alle ruimte voor. Alleen is dit niet het topic voor dit verhaal, dit is nl. een topic vol mensen die vol verwachting en met gekruisde vingers waanzinnig hopen op een 2e streepje. Mensen die al maanden nergens anders aan kunnen denken en waar het o zo gewenst is.
Begrijp me niet verkeerd, je bent hier van harte welkom alleen betwijfel ik een beetje adv je verhaal of het bij jou wel zo welkom is.
En als het welkom zou zijn dan jompelen we toch gewoon een tweede streepje erbij!?!quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:33 schreef Rosalinde het volgende:
[..]
welkom absoluutgeplanned alleen absoluut niet
Waar zou ik beter kunnen posten denk je?
Ik wist het namelijk ook niet.....
8 en een halfquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
En als het welkom zou zijn dan jompelen we toch gewoon een tweede streepje erbij!?!
Soms gebeuren er nu eenmaal dingen die niet gepland zijn, maar je hebt hoe dan ook nog 9 maand om alles goed te plannen![]()
![]()
Spekkie, wat balen!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:40 schreef Spekkiemonster het volgende:
voor een ieder die mij gemist heeft:
op 18 maart ongi geworden. NOd op 13 mei gezet.
Door verhuizing even geen internet gehad maar nu gelukkig weer wel.
Anders moeten we helemaal zo allemachtig lang wachten enquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:53 schreef Spekkiemonster het volgende:
BE wat oplettend ben je weer!! Je hebt inderdaad gelijk..... 13 april is mijn NOD
*thanx!*
quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:54 schreef Beaker het volgende:
Neva, ga jij ook voor een volgende ronde? Wanneer is dan jouw NOD
Kan geen kwaad toch.quote:Op maandag 4 april 2005 14:54 schreef Tamea het volgende:
Dit was pas de eerste maand jolene, en eigenlijk was het nog niet eens de bedoeling om voor het echie te gaan, maar toen er geen condooms voor handen waren, gebeurde dat toch.![]()
Geeft niks toch? Soms heb je een duwtje in de rug nodig als het gaat om beslissingenquote:Op maandag 4 april 2005 14:54 schreef Tamea het volgende:
Dit was pas de eerste maand jolene, en eigenlijk was het nog niet eens de bedoeling om voor het echie te gaan, maar toen er geen condooms voor handen waren, gebeurde dat toch.![]()
Voor de zekerheid was ik zelfs uitgegaan van 35 dagen cyclus voor m'n NOD, omdat mijn cyclus voordat ik de pil slikte altijd zo tussen de 28 en 35 dagen lag. En ik vind een kortere cyclus helemaal niet erg (meer rondes, dus meer kansenquote:Op maandag 4 april 2005 14:57 schreef jolene het volgende:
[..]
Kan geen kwaad toch.
Van hoeveel dagen ben je uitgegaan van 28 of dertig.
Misschien dat je lichaam even moet wennen en dat de ongesteldheid eerder is.
Moeilijk hoor en gewoon ontspannen kvk is toch niet erg
mail is onderwegquote:Op maandag 4 april 2005 15:10 schreef Stiekemurd het volgende:
Een maand of wat geleden heb ik nog een oproepje gedaan of iemand interesse heeft in ovulatietesten van CB. Helaas heeft diegene ze niet afgehaald bij het Postkantooren ik heb ze dus nu weer in de aanbieding!
Wie wil deze hebben. Het pakje is wel wat verfrommeld ondertussen, maar niet aangebroken. Ik stuur ze met alle liefde op (ongefrankeerd).
Jij begrijpt het zeker niet. In dit topic lopen een aantal meiden die al lange tijd proberen zwanger te worden. Ze zijn er op een serieuse manier mee bezig. Het kan erg kwetsend zijn als iemand op jouw manier hier zo binnenkomt.quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:52 schreef cherry19 het volgende:
blijkbaar kan jij erom lachen...
Dat wordt hier niet gezegd, je reageert alleen vrij kort. Gaat niet in op vragen enz. En achter elke zin type je bijna hihi, hoe kan men je dan serieus nemen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:57 schreef cherry19 het volgende:
ok dan ben ik blijkbaar niet welkom.. want ik ben ook serieus maar laat maar zitten.
haal me maar uit het lijstje. ik neem iedereen serieus .. en heb niemand gekwetst..
quote:Op maandag 4 april 2005 09:23 schreef minoes_ het volgende:
Alsostarring.............hoe voel je je???Al tekenen van naderende ongi of juist nietWe duimen hoor
![]()
Groetjes,Minoes![]()
Bedankt voor jullie lieve belangstellingquote:Op maandag 4 april 2005 11:57 schreef Beaker het volgende:
Alsostarring, jouw NOD zit er ook al aan te komen!! Hoe voel je je?
Moeilijk Also Starring.quote:Op woensdag 6 april 2005 07:03 schreef AlsoStarring het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor jullie lieve belangstelling![]()
Ik ben een paar dagen al niet zo lekker, misselijk, hoofdpijn ect. Ben ook ziek thuis nu.
Voel nog geen krampjes wat betreft mn ongi...dus we wachten het wel af
Spannendquote:Op donderdag 7 april 2005 12:50 schreef AlsoStarring het volgende:
Nog geen duivels hier maar voelde gisteren wel af en toe een beetje
dat bekende gevoel in mn buik.
* ook heel erg kriebels heeftquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:34 schreef Martineke het volgende:
mag ik heel klein zeggen hier dat het bij mij nu alweer kriebelt![]()
Dat is minder zulke gevoelens.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:52 schreef Marie79 het volgende:
Van mij nog geen nieuws, het duurt nog een paar dagen voor ik weer ongesteld moet worden (eigenlijk dus niet ongesteld moet worden). Ik zit nu op dag 23... Ik had een paar dagen geleden wel inene het gevoel dat ik op dát moment ongesteld zou worden, maar toch niet. Voor de rest rommelt het aardig in mijn buik, dus ik ga d'r vanuit dat de rode duivels gewoon arriveren... Over een paar dagen meld ik me wel weer mét of zónder ongesteldheid!
Snap ik was ook niet zo raar bedoeld zal het ff aanpassen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:04 schreef Marie79 het volgende:
Ik hoop echt dat ik het kan beloven....
quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:08 schreef Tajno het volgende:
[...]
Bright; volgens mij heeft ooit eens iemand in de baby's gestopt waardoor ze verslavend werken!Het zou verboden moeten worden
!
Of is het de fabrikant van die lekkere baby dingetjes waar je mee kunt smeren?? oef lastig om spam te vermijden...quote:
Wat is er ingewikkeld aan bovenop zitten?quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:10 schreef Tamea het volgende:
* Tamea gaat trouwens deze maand creatief klussen: vriendje is geblesseerd aan een arm, dus het wordt een beetje ingewikkeld.
Ja ok.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:32 schreef Tamea het volgende:
Dat is niet zo ingewikkeldMaar het probleem ligt niet zozeer bij waar ik blijf, maar wel bij waar die arm van hem blijft en hoe ik zorg dat ik daar niet tegenaan schop o.i.d.
dat heb je goed gelurkt jaquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:41 schreef Tajno het volgende:
Oeh Martineke, spannend! Maareuh heb ik goed gelurkt dat je uiteindelijk een keizersnee had gehad? Dan moet je toch een half jaartje 'rust'?
Het uitputten ben ik al voorbij als het goed is. Zit nu in mijn neutrale dagen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:06 schreef Tajno het volgende:
Martineke you goooo girl!!
Randa de techniek staat voor nix he! Succes de komende dagen met je mannetje uitputten en daarna met dat ellendige afwachten!
quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:20 schreef Randa_v het volgende:
Mijn mannetje vind dat het dan ook maar eentje zal blijven dan. Blèh. Mannen.![]()
Over twee maanden wordt het al 4 jaar dat wij "bezig" zijn, dus dat leer je op eenquote:Op zaterdag 9 april 2005 09:48 schreef Tajno het volgende:
(...)
Also Starring, toegegeven het is spannend, maar als je zooo rustig kunt blijven vind ik knap!!
(...)
Ik hoop alleszins dat je die verdomde MMM niet in moet. Zelfde situatie een beetje bij mijn zus. Is ook al een hele tijd aan het klussen en iedereen rondom haar is ongeveer zwanger: 5 buren en een nicht van haar vriend. Ze wordt momenteel ook overal met ronde buiken geconfronteerd. Enige wat ik ook kan doen voor haar is duimen, net zoals ik voor jullie hier allemaal doe!quote:Op zondag 10 april 2005 15:36 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik hoop het ook leonieke .... ik wil nu eens zo graag ook!
Iedereen lijtk wel zwanger ... en wij wachten nog steeds...
Ik ben nu zo'n anderhalf jaar bezig met gericht klussen, daarvoor al pilloos, maar niet echt gericht geklust ....
En ik wil niet in de MMM dus het moet gewoon raak zijn hier hoor!
Ik krijg het tegenwoordig zlefs een beetje moeilijk asl ik bij mijn oppasgezin ben waar ik 2 vbolle dagen oppas en soms een halve dag extrta in de week. Die hebben een beebje van nu 5 maanden bijna .... zo lief hoor, maar hij doet me steeds herrinneren aan mijn kinderwens en dan word ik weer zo lekker emo.....!
hier ookquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:20 schreef Randa_v het volgende:
Mijn mannetje vind dat het dan ook maar eentje zal blijven dan. Blèh. Mannen.![]()
hier welquote:Op zondag 10 april 2005 18:40 schreef Githa het volgende:
[..]
hier ookmaar daar zijn we nog niet helemaal over uit gepraat
![]()
hiero ookquote:Op zondag 10 april 2005 18:40 schreef Githa het volgende:
[..]
hier ookmaar daar zijn we nog niet helemaal over uit gepraat
![]()
Spuit 11 bemoeit zich er ook weer mee. En we zijn er nog niet overuit gepraat. Als de eerste er is begint de discussie echt wel opnieuw!!quote:Op zondag 10 april 2005 18:59 schreef Magneet het volgende:
[..]
hier wel
wie het nog niet weet : ik ben dat mannetje van Randa_v
gewoon de site neerzetten en als je het in een woordje wilt hebben staan moet het zo :quote:Op zondag 10 april 2005 19:31 schreef MeNicole het volgende:
Hoe krijg ik bijvoorbeeld een site onderaan zetten? Daar waar ik nu over de duisternis heb staan!!
1 | [url=http://hier moet de site staan]en hier het woordje of zin[/url] |
dat kun je wijzigen in je profielquote:Op zondag 10 april 2005 19:31 schreef MeNicole het volgende:
Hoe krijg ik bijvoorbeeld een site onderaan zetten? Daar waar ik nu over de duisternis heb staan!!
quote:Op maandag 11 april 2005 16:58 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik doe mijn best Neva ..... tot nu toch nog niks :-) Bijna 1 NOD-dag verstreken pffffoei
Ik heb daar ook last van, iedereen lijkt ineens zwanger. Mijn man weet al niet meer of hij het nu wel of niet zal vertellen als hij weer iemand weet. Het ligt er een beetje aan hoe ik mij voel, hoe ik reageer. Stiekem vind ik het eigelijk niet eerlijk, al zit ik nu ook pas in de tweede echte ronde. Ik wil gewoon ook.quote:Op maandag 11 april 2005 21:38 schreef Suzziieee het volgende:
Hier weer een klein beetje een jaloerse dag gehad op werk..er is er weer eentje zwangert!Gebeurt regelmatig in een bedrijf met vrouwen..maar gelijk raak...t was de 2e ronde..Vind het leuk voor haar hoor..absoluut..maar toch steekt het beetje.. En dan ben ik nog niet eens zo heel erg lang gestopt met de pil en nog niet supergericht bezig met proberen zwanger te worden![]()
Hey Spekkie!quote:Op maandag 11 april 2005 18:40 schreef Spekkiemonster het volgende:
LW'tje ... hoe is het bij jou?
heb ik ookquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:05 schreef Brighteyes het volgende:
Spannend hier!
Oh, en over jaloers zijn... zelfs ik kan jaloers worden op verse zwangeren en wij zijn er nog niet eens mee bezig!![]()
Gelukkig weet ik hoe irrationeel dat is en dat er hier meiden zijn die al zo ontzettend lang wachten, dus ik denk maar gewoon aan die meiden en dat zij sowieso voor mogen gaan!
Ik zie daar echt wel heel erg tegenop hoor. Maar ja.... Laten we eerst maar dat tweede streepje halen en dan zien we wel veder!!quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:00 schreef Neva het volgende:
menicole niet iedereen wordt misselijk hoor. persoonlijk zou ik denk ik liever misselijk zijn dan helemaal niks geen kwaaltjes ... maar dat zeg ik nu he![]()
Mijn schoonzusje had helemaal geen kwaaltjes, alleen een buik die dikker werd. Ze voelde zich zo in het begin ook echt niet zwanger. Dan ben ik liever misselijk. En het hoeft niet erg te zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:32 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ik zie daar echt wel heel erg tegenop hoor. Maar ja.... Laten we eerst maar dat tweede streepje halen en dan zien we wel veder!!![]()
Hey, ik had een plusje in deeltje 58 hoor, dus kom maar op met die testquote:Op woensdag 13 april 2005 05:59 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
PS.... dan wacht ik nog even op een on-even topic met testen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |