quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:34 schreef Slaapmeisje het volgende:
Als ik nu doorreken naar het moment dat de vorige keer de IUI plaatsvond dan komen we in het paasweekend terecht.
Miss_Sly, wat een gigantisch goed nieuws...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:39 schreef miss_sly het volgende:
Even delen, want ik moet het kwijt: ik ben ongesteld
Niet zo'n twijfelachtig goedje, maar gewoon mooi, helderrood bloed
Merisse, ik vind het helemaal niet raar klinken.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:42 schreef Merisse het volgende:
dit is voor het eerst in een jaar tijd dat we een maand niet op dag en tijd hebben geklust en dat voelt eigenlijk ook best goed hoe raar het ook moge klinken.
Dacht ik ook eigenlijk..maar nu hopen dat het ook ff aanhoud.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:04 schreef miss_sly het volgende:
Voor mij niet het verkeerde topic, minoes.
Zo is dat! Doen wij ook hoor en elke keer dat we dat beslissen voelen we opluchting eigenlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:42 schreef Merisse het volgende:
Jammer dan, dit is voor het eerst in een jaar tijd dat we een maand niet op dag en tijd hebben geklust en dat voelt eigenlijk ook best goed hoe raar het ook moge klinken.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:39 schreef miss_sly het volgende:
Even delen, want ik moet het kwijt: ik ben ongesteld
Niet zo'n twijfelachtig goedje, maar gewoon mooi, helderrood bloed
Hopladepopla, miss_sly! Wat heerlijk dat je ongi bent geworden!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:25 schreef miss_sly het volgende:
Zo, rustig thuis en bijgekomen van de schrik
*knip*
Alle andere dames: bedankt voor het meeleven en de jompels! Zo fijn dat er hier een paar meiden zijn die het niet raar vinden als iemand zo blij komt vertellen dat ze ongesteld is alsof het zoiets wereldschokkends is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |