Katinka pfff meis wat is het herkenbaar en wat doet het pijn. Bij mij is ook zo´n babyboom aan de gang en ook al blijf ik dapper glimlachen, van binnen verga ik van de pijn. Goed dat je gewoon lekker hebt besloten om wat kaartjes te sturen. Er is een uitdrukking dat zegt: geef nooit uitleg, je vrienden begrijpen je wel en je vijanden willen het niet snappen.
Merisse heerlijk he om even niet te tellen, op te letten wanneer je je eisprong hebt etc. Gewoon even lekker genieten van elkaar want daar is het uiteindelijk mee begonnen. Soms is het moeilijk om door al dat geplan en gereken dat nog zonder bijgedachte te ervaren. Die NOD mag door de plee want ik duim toch wel met jullie mee
![]()
En nou het grote nieuws van de dag...... *tromgeroffel* Miss_sly wat een heerlijk bericht zeg. Wat moet dat een opluchting voor je zijn. Het kan best dat pietsie gewichtverlies zijn hoor. Rare jongens die hormonen en zo gauw op hun teentjes getrapt *poef*. Die ongesteldheid is in ieder geval al binnen, op naar de volgende en een beetje rap graag
![]()
Minoes, volhouden hoor. Geen bloed geeft moed en zo gaat ie goed, zo gaat ie beter, alweer een kilometer van je geduld afgesleten.....
![]()
Morgen weer een eitjescheck voor mij op het programma. Ik zit nu al sinds vrijdag aan de 100 IE Puregon dus dat moet gewoon resultaat opleveren hoor. Ik zal mijn buikkie nog even streng toespreken en moed inpraten om nog een paar prikjes vol te houden. Er zijn nog weinig vrije plekjes over en dan is het gewoon klaar hoor. Ik wil vanaf morgen alleen nog vrije plaatsen reserveren voor de Pregnyl
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.