abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 22 maart 2005 @ 15:03:34 #176
43556 miss_dynastie
pi_25660287
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 14:56 schreef minoes_ het volgende:
maar in t verkeerde topic
Want? miss_sly heeft toch een kinderwens?
  Moderator dinsdag 22 maart 2005 @ 15:04:11 #177
5428 crew  miss_sly
pi_25660306
Voor mij niet het verkeerde topic, minoes.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_25660331
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 10:42 schreef Merisse het volgende:
dit is voor het eerst in een jaar tijd dat we een maand niet op dag en tijd hebben geklust en dat voelt eigenlijk ook best goed hoe raar het ook moge klinken.
Merisse, ik vind het helemaal niet raar klinken.
als ik mag antwoorden

Het is net als Slaapmeisje al een keer eerder zei een keer niet te verplichte maar gewoon fijn en prettig.

En Katinka en Merisse, jullie zijn enorme sterke vrouwen en jullie moeten doen waar jullie je goed bij voelen en je niks laten opdringen.
pi_25660738
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 15:04 schreef miss_sly het volgende:
Voor mij niet het verkeerde topic, minoes.
Dacht ik ook eigenlijk..maar nu hopen dat het ook ff aanhoud.
Gebruikte je nou nog van die tabelleten
  dinsdag 22 maart 2005 @ 15:28:10 #180
1087 Merisse
broddeltante
pi_25660832
Jeeeee miss_sly, wat super
Enig idee waarom nu wel? Heb je iets bepaalds gedaan of gelaten?

Enne Minoes, we jompelen door tot aan de duvels hoor
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  dinsdag 22 maart 2005 @ 15:42:00 #181
1087 Merisse
broddeltante
pi_25661085
Hebben jullie al gehoord/gelezen dat Demi Moore op haar 42e weer zwanger is?
er is hoop, ze is bijna 2 jaar ouder
  Moderator dinsdag 22 maart 2005 @ 15:42:33 #182
5428 crew  miss_sly
pi_25661098
Ik heb geen idee. Ik heb niets gedaan, slik geen tabletjes, ben wel wat afgevallen, maar niet opzienbarend. Het is er gewoon, zomaar
Ik ben zelfs blij met de bijbehorende opkomende hoofdpijn en steken in mijn buik
  Moderator dinsdag 22 maart 2005 @ 15:43:40 #183
5428 crew  miss_sly
pi_25661123
Merisse, ja zeker! 42 is ook nog niet oud! Er is zeker nog hoop, en die wil ik ook nog niet opgeven hoor!

En Merisse, wie weet waar vrijen om het vrijen nog toe leidt, terwijl je niet geklust hebt
pi_25661432
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 10:42 schreef Merisse het volgende:
Jammer dan, dit is voor het eerst in een jaar tijd dat we een maand niet op dag en tijd hebben geklust en dat voelt eigenlijk ook best goed hoe raar het ook moge klinken.
Zo is dat! Doen wij ook hoor en elke keer dat we dat beslissen voelen we opluchting eigenlijk

Miss-Sly

Minoes, moed houden hoor! De week is nog niet over

Katinka, Slaapmutsje:
pi_25661716
Miss-Sly wat een super nieuws!

Minoes *knuf*
pi_25663540
Miss-sly solly,zit niet op te letten hieroo.
Succes meid!

En de rest bedankt voor het nog ff doorjompelen.
Groetjes,Minoes
pi_25665268
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 14:39 schreef miss_sly het volgende:
Even delen, want ik moet het kwijt: ik ben ongesteld
Niet zo'n twijfelachtig goedje, maar gewoon mooi, helderrood bloed
Miss_Sly Ik weet hoe het voelt om weer omgesteld te worden lekker dat dat is

Merisse , Minoes , Slaapmeisje en alle andere Succes
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_25665633
Miss_sly wat errug fijn!

Katinka, Merisse en Slaapmeisje...heel veel succes en sterkte
  Moderator dinsdag 22 maart 2005 @ 19:25:57 #189
5428 crew  miss_sly
pi_25666087
Zo, rustig thuis en bijgekomen van de schrik

Lief Slaapmeisje, hoe is het nu met je? Gaat het nog met prikken? Bijna weer op controle?

minoes, nog even geduld en dan kun je hopelijk meteen een tweede streepje toveren!

Merisse, katinka Jullie zijn kanjers en mogen de tijd nemen die je nodig hebt en iedereen die dat niet begrijpt en een kaartje niet kan waarderen voor wat het waard is...jammer dan!

Alle andere dames: bedankt voor het meeleven en de jompels! Zo fijn dat er hier een paar meiden zijn die het niet raar vinden als iemand zo blij komt vertellen dat ze ongesteld is alsof het zoiets wereldschokkends is
  † In Memoriam † dinsdag 22 maart 2005 @ 21:10:25 #190
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_25668803
Katinka pfff meis wat is het herkenbaar en wat doet het pijn. Bij mij is ook zo´n babyboom aan de gang en ook al blijf ik dapper glimlachen, van binnen verga ik van de pijn. Goed dat je gewoon lekker hebt besloten om wat kaartjes te sturen. Er is een uitdrukking dat zegt: geef nooit uitleg, je vrienden begrijpen je wel en je vijanden willen het niet snappen.

Merisse heerlijk he om even niet te tellen, op te letten wanneer je je eisprong hebt etc. Gewoon even lekker genieten van elkaar want daar is het uiteindelijk mee begonnen. Soms is het moeilijk om door al dat geplan en gereken dat nog zonder bijgedachte te ervaren. Die NOD mag door de plee want ik duim toch wel met jullie mee

En nou het grote nieuws van de dag...... *tromgeroffel* Miss_sly wat een heerlijk bericht zeg. Wat moet dat een opluchting voor je zijn. Het kan best dat pietsie gewichtverlies zijn hoor. Rare jongens die hormonen en zo gauw op hun teentjes getrapt *poef*. Die ongesteldheid is in ieder geval al binnen, op naar de volgende en een beetje rap graag

Minoes, volhouden hoor. Geen bloed geeft moed en zo gaat ie goed, zo gaat ie beter, alweer een kilometer van je geduld afgesleten.....

Morgen weer een eitjescheck voor mij op het programma. Ik zit nu al sinds vrijdag aan de 100 IE Puregon dus dat moet gewoon resultaat opleveren hoor. Ik zal mijn buikkie nog even streng toespreken en moed inpraten om nog een paar prikjes vol te houden. Er zijn nog weinig vrije plekjes over en dan is het gewoon klaar hoor. Ik wil vanaf morgen alleen nog vrije plaatsen reserveren voor de Pregnyl
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 23 maart 2005 @ 08:11:30 #191
1087 Merisse
broddeltante
pi_25676316
Lief Slaapmeisje, wat ben je toch een kanjer! Altijd de goede woorden en een rasoptimist Mijn duimen draaien dat ze vandaag zien dat je deze week nog een paar mooie eitjes gaat leggen
  woensdag 23 maart 2005 @ 08:41:46 #192
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_25676634
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 19:25 schreef miss_sly het volgende:
Zo, rustig thuis en bijgekomen van de schrik

*knip*

Alle andere dames: bedankt voor het meeleven en de jompels! Zo fijn dat er hier een paar meiden zijn die het niet raar vinden als iemand zo blij komt vertellen dat ze ongesteld is alsof het zoiets wereldschokkends is
Hopladepopla, miss_sly! Wat heerlijk dat je ongi bent geworden!
Uit eigen ervaring (pas vanaf februari dit jaar weer een cyclus na 14 maanden) weet ik wat voor een opluchting het is om daaruit af te leiden dat je lichaam het ''doet''....en is helemaal niet raar om daar zo blij over te zijn!
Je gewichtsverlies kan er zeker mee te maken hebben trouwens, dat deed het bij mij ook. (moi is inmiddels 16 kilo afgevallen! )
Als je er nog wat kilootjes afsport/traint/wat dan ook, is de kans groot dat je cyclus blijft aanhouden, dus zet hem op meid!!!!

Voor alle andere geweldig moedige, positieve en optimistische dappere dames uit dit topic een superknuffel. Jullie verdienen zó ontzettend een tweede streepje!!!! Ik duim voor en denk aan jullie.

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
  Licht Ontvlambaar woensdag 23 maart 2005 @ 11:47:54 #193
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_25679894
*even uit lurkstand springt*

Ik wil jullie even een en een dikke komen brengen.

Slaapmeisje en Merisse in het bijzonder, jullie zijn altijd zo geweldig sympathiek voor anderen! Ik duim elke keer weer met jullie mee en ben er van overtuigd dat er ergens een heel lief kindje is dat jullie gaat uitzoeken als mama!

Miss_Sly, ik begrijp best dat je blij kunt zijn dat je ongi zich eens fatsoenlijk meldt

En voor de andere meiden, ik denk met jullie mee

Dikken knuffel
Sjeen

Het klinkt misschien heel stom, maar als ik hier lees, dan weet ik dat ik er goed aan gedaan heb om mee te doen met Moeders-voor-Moeders. En als ik het geluk heb om nog eens zwanger te raken, ga ik het weer doen!!!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_25680454
Ik denk dat het soms goed is om juist wel heel kort te laten weten waaróm je je misschien niet laat zien. Ook mensen die weten dat je er mee bezig bent, kunnen dat wel eens uit het oog verliezen. Maar als ik van iemand een lief kaartje zou krijgen met één zinnetje in de trant van "ben heel blij voor jullie, maar het is wel confronterend voor mij" zou ik direct alle begrip hebben. Dat zou ik makkelijker vinden dan als je iemand helemaal niet meer hoort of ziet. Maar dat hangt er natuurlijk wel van af hoe dichtbij zo iemand staat.

Slaapmeisje, hoe is de fm gegaan vandaag?

miss_sly, wat een geweldig nieuws!!!!
mooi he, alles
  woensdag 23 maart 2005 @ 12:33:59 #195
1087 Merisse
broddeltante
pi_25680822
Miss_sly, ik ben ook wel heel benieuwd hoe mister_sly reageerde.. voor mannen ligt dat heel anders tuurlijk maar ook gezien jouw kinderwens die (nog) niet de zijne is.. het is namelijk wel weer een stap.. ik weet niet goed hoe ik het moet verwoorden maar je snapt me denk ik wel

LW, ouwe houtduif, hopelijk kan jij ook snel definitief aan de klus
pi_25683090
Nou,jullie kunnen stoppen met jompelen en de zon weer lekker in..............gisteravond om half 10 was de ongi aanwezig
Tja,wat zal ik er van zeggen,had het de laatste paar dagen wel verwacht ,daarvoor niet.
Ik ga mijn gyn maar ff mailen,want ik zit tot vrijdag in de nachtdienst en dan kan ik dus niet bellen.
Zal es vragen,of het wel verstandig is ,om nu die pillen te nemen,of dat ze eerst de boel gaan oprekken,anders is de volgende inseminatie misschien bij voorbaat al overbodig.

Groetjes,van een toch wat sippe Minoes
  woensdag 23 maart 2005 @ 14:39:53 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25683634
Balen Minoes...
  woensdag 23 maart 2005 @ 15:09:53 #198
1087 Merisse
broddeltante
pi_25684458
Potverdorie Minoes, verdrietig hoor Ook gezien het oprekverhaal... Hele dikke knuf.
pi_25684833
Minoes
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † woensdag 23 maart 2005 @ 15:27:10 #200
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_25684954
Ach nee toch minoes wat een domper zeg. Ben benieuwd wat de volgende stap is nu. Hou je taai meid!

Mijn follikelmeting was zoals gebruikelijk weer helemaal geweldig Er zat welgeteld 1 eitje van ongeveer 11 mm. en nog een heleboel kleinere eitjes van 5-7 mm. Wel was mijn baarmoederslijmvlies weer ietsie gegroeid tot nu zo'n 7,5 mm dus dat is wel een teken dat er iets gebeurt in mijn lichaam. Vrijdag weer de volgende meting, maar dat betekent dat het geen inseminatie voor de paasdagen is geworden. Als het vrijdag er beter uitziet dan kan ik wellicht in het paaswekend de Pregnyl zetten en dinsdag terecht voor inseminatie of anders weer voor een volgende follikelmeting. Al met al nog even doorbijten dus
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')