quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:54 schreef Beaker het volgende:
Neva, ga jij ook voor een volgende ronde? Wanneer is dan jouw NOD
Kan geen kwaad toch.quote:Op maandag 4 april 2005 14:54 schreef Tamea het volgende:
Dit was pas de eerste maand jolene, en eigenlijk was het nog niet eens de bedoeling om voor het echie te gaan, maar toen er geen condooms voor handen waren, gebeurde dat toch.![]()
Geeft niks toch? Soms heb je een duwtje in de rug nodig als het gaat om beslissingenquote:Op maandag 4 april 2005 14:54 schreef Tamea het volgende:
Dit was pas de eerste maand jolene, en eigenlijk was het nog niet eens de bedoeling om voor het echie te gaan, maar toen er geen condooms voor handen waren, gebeurde dat toch.![]()
Voor de zekerheid was ik zelfs uitgegaan van 35 dagen cyclus voor m'n NOD, omdat mijn cyclus voordat ik de pil slikte altijd zo tussen de 28 en 35 dagen lag. En ik vind een kortere cyclus helemaal niet erg (meer rondes, dus meer kansenquote:Op maandag 4 april 2005 14:57 schreef jolene het volgende:
[..]
Kan geen kwaad toch.
Van hoeveel dagen ben je uitgegaan van 28 of dertig.
Misschien dat je lichaam even moet wennen en dat de ongesteldheid eerder is.
Moeilijk hoor en gewoon ontspannen kvk is toch niet erg
mail is onderwegquote:Op maandag 4 april 2005 15:10 schreef Stiekemurd het volgende:
Een maand of wat geleden heb ik nog een oproepje gedaan of iemand interesse heeft in ovulatietesten van CB. Helaas heeft diegene ze niet afgehaald bij het Postkantooren ik heb ze dus nu weer in de aanbieding!
Wie wil deze hebben. Het pakje is wel wat verfrommeld ondertussen, maar niet aangebroken. Ik stuur ze met alle liefde op (ongefrankeerd).
Jij begrijpt het zeker niet. In dit topic lopen een aantal meiden die al lange tijd proberen zwanger te worden. Ze zijn er op een serieuse manier mee bezig. Het kan erg kwetsend zijn als iemand op jouw manier hier zo binnenkomt.quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:52 schreef cherry19 het volgende:
blijkbaar kan jij erom lachen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |