Heb ik ook een keer gehad.. helemaal in de stress omdat ik niet ongesteld werd, een week daarna had ik zoiets van ík ben zwanger' en toen werd ik wel ongesteld. Door stress kan het dus idd wat langer duren....quote:Op maandag 21 maart 2005 09:40 schreef Byte_Me het volgende:
doe gewoon een test. ik heb het al meerdere keren meegemaakt dat mijn vriendin de pil was vergeten te slikken, vervolgens aan het eind van de maand aan het stressen is, waardoor ze niet ongesteld werd. elke dag dat het langer duurt zat ze meer te stressen, waardoor (volgens mij) de ongesteldheid op zich bleef wachten. uiteindelijk deed ze toch maar zo'n testje, testje negatief, 1 uur later ongesteld. dus bespaar je die stress en doe meteen als het mogelijk is een test.
Je hebt dus de hele tijd netjes de pil geslikt. De enige reden om te denken dat het niet veilig was is omdat je diarree hebt gehad. Dan lijkt me de kans erg klein dat je zwanger bent.quote:Op maandag 21 maart 2005 10:00 schreef cherry19 het volgende:
het heeft nu geen nut een test te doen .. kan pas vanaf de eerste dag overtijd. dus das nog 3 weken wachten . dus nu een test lijkt me overbodig.
Wat Merisse zegt... Ik zat ook al een tijdje te puzzelen hoe ik dat nou eens duidelijk ging zeggen...quote:Op maandag 21 maart 2005 10:27 schreef Merisse het volgende:
Overigens vindt in een normale, niet pilcyclus, de eisprong op ongeveer dag 14 plaats waarna je nog 2 weken moet wachten voordat je weer ongesteld wordt. Als jij zegt dat je nu nog 3 weken moet wachten op je ongesteldheid/overtijd dan lijkt me dat je de afgelopen week helemaal weinig kans had zwanger te raken gezien de tijd van de maand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |