quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:54 schreef Beaker het volgende:
Neva, ga jij ook voor een volgende ronde? Wanneer is dan jouw NOD
Kan geen kwaad toch.quote:Op maandag 4 april 2005 14:54 schreef Tamea het volgende:
Dit was pas de eerste maand jolene, en eigenlijk was het nog niet eens de bedoeling om voor het echie te gaan, maar toen er geen condooms voor handen waren, gebeurde dat toch.![]()
Geeft niks toch? Soms heb je een duwtje in de rug nodig als het gaat om beslissingenquote:Op maandag 4 april 2005 14:54 schreef Tamea het volgende:
Dit was pas de eerste maand jolene, en eigenlijk was het nog niet eens de bedoeling om voor het echie te gaan, maar toen er geen condooms voor handen waren, gebeurde dat toch.![]()
Voor de zekerheid was ik zelfs uitgegaan van 35 dagen cyclus voor m'n NOD, omdat mijn cyclus voordat ik de pil slikte altijd zo tussen de 28 en 35 dagen lag. En ik vind een kortere cyclus helemaal niet erg (meer rondes, dus meer kansenquote:Op maandag 4 april 2005 14:57 schreef jolene het volgende:
[..]
Kan geen kwaad toch.
Van hoeveel dagen ben je uitgegaan van 28 of dertig.
Misschien dat je lichaam even moet wennen en dat de ongesteldheid eerder is.
Moeilijk hoor en gewoon ontspannen kvk is toch niet erg
mail is onderwegquote:Op maandag 4 april 2005 15:10 schreef Stiekemurd het volgende:
Een maand of wat geleden heb ik nog een oproepje gedaan of iemand interesse heeft in ovulatietesten van CB. Helaas heeft diegene ze niet afgehaald bij het Postkantooren ik heb ze dus nu weer in de aanbieding!
Wie wil deze hebben. Het pakje is wel wat verfrommeld ondertussen, maar niet aangebroken. Ik stuur ze met alle liefde op (ongefrankeerd).
Jij begrijpt het zeker niet. In dit topic lopen een aantal meiden die al lange tijd proberen zwanger te worden. Ze zijn er op een serieuse manier mee bezig. Het kan erg kwetsend zijn als iemand op jouw manier hier zo binnenkomt.quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:52 schreef cherry19 het volgende:
blijkbaar kan jij erom lachen...
Dat wordt hier niet gezegd, je reageert alleen vrij kort. Gaat niet in op vragen enz. En achter elke zin type je bijna hihi, hoe kan men je dan serieus nemen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:57 schreef cherry19 het volgende:
ok dan ben ik blijkbaar niet welkom.. want ik ben ook serieus maar laat maar zitten.
haal me maar uit het lijstje. ik neem iedereen serieus .. en heb niemand gekwetst..
quote:Op maandag 4 april 2005 09:23 schreef minoes_ het volgende:
Alsostarring.............hoe voel je je???Al tekenen van naderende ongi of juist nietWe duimen hoor
![]()
Groetjes,Minoes![]()
Bedankt voor jullie lieve belangstellingquote:Op maandag 4 april 2005 11:57 schreef Beaker het volgende:
Alsostarring, jouw NOD zit er ook al aan te komen!! Hoe voel je je?
Moeilijk Also Starring.quote:Op woensdag 6 april 2005 07:03 schreef AlsoStarring het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor jullie lieve belangstelling![]()
Ik ben een paar dagen al niet zo lekker, misselijk, hoofdpijn ect. Ben ook ziek thuis nu.
Voel nog geen krampjes wat betreft mn ongi...dus we wachten het wel af
Spannendquote:Op donderdag 7 april 2005 12:50 schreef AlsoStarring het volgende:
Nog geen duivels hier maar voelde gisteren wel af en toe een beetje
dat bekende gevoel in mn buik.
* ook heel erg kriebels heeftquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:34 schreef Martineke het volgende:
mag ik heel klein zeggen hier dat het bij mij nu alweer kriebelt![]()
Dat is minder zulke gevoelens.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:52 schreef Marie79 het volgende:
Van mij nog geen nieuws, het duurt nog een paar dagen voor ik weer ongesteld moet worden (eigenlijk dus niet ongesteld moet worden). Ik zit nu op dag 23... Ik had een paar dagen geleden wel inene het gevoel dat ik op dát moment ongesteld zou worden, maar toch niet. Voor de rest rommelt het aardig in mijn buik, dus ik ga d'r vanuit dat de rode duivels gewoon arriveren... Over een paar dagen meld ik me wel weer mét of zónder ongesteldheid!
Snap ik was ook niet zo raar bedoeld zal het ff aanpassen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:04 schreef Marie79 het volgende:
Ik hoop echt dat ik het kan beloven....
quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:08 schreef Tajno het volgende:
[...]
Bright; volgens mij heeft ooit eens iemand in de baby's gestopt waardoor ze verslavend werken!Het zou verboden moeten worden
!
Of is het de fabrikant van die lekkere baby dingetjes waar je mee kunt smeren?? oef lastig om spam te vermijden...quote:
Wat is er ingewikkeld aan bovenop zitten?quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:10 schreef Tamea het volgende:
* Tamea gaat trouwens deze maand creatief klussen: vriendje is geblesseerd aan een arm, dus het wordt een beetje ingewikkeld.
Ja ok.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:32 schreef Tamea het volgende:
Dat is niet zo ingewikkeldMaar het probleem ligt niet zozeer bij waar ik blijf, maar wel bij waar die arm van hem blijft en hoe ik zorg dat ik daar niet tegenaan schop o.i.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |