dat heb je goed gelurkt jaquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:41 schreef Tajno het volgende:
Oeh Martineke, spannend! Maareuh heb ik goed gelurkt dat je uiteindelijk een keizersnee had gehad? Dan moet je toch een half jaartje 'rust'?
Het uitputten ben ik al voorbij als het goed is. Zit nu in mijn neutrale dagen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:06 schreef Tajno het volgende:
Martineke you goooo girl!!
Randa de techniek staat voor nix he! Succes de komende dagen met je mannetje uitputten en daarna met dat ellendige afwachten!
quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:20 schreef Randa_v het volgende:
Mijn mannetje vind dat het dan ook maar eentje zal blijven dan. Blèh. Mannen.![]()
Over twee maanden wordt het al 4 jaar dat wij "bezig" zijn, dus dat leer je op eenquote:Op zaterdag 9 april 2005 09:48 schreef Tajno het volgende:
(...)
Also Starring, toegegeven het is spannend, maar als je zooo rustig kunt blijven vind ik knap!!
(...)
Ik hoop alleszins dat je die verdomde MMM niet in moet. Zelfde situatie een beetje bij mijn zus. Is ook al een hele tijd aan het klussen en iedereen rondom haar is ongeveer zwanger: 5 buren en een nicht van haar vriend. Ze wordt momenteel ook overal met ronde buiken geconfronteerd. Enige wat ik ook kan doen voor haar is duimen, net zoals ik voor jullie hier allemaal doe!quote:Op zondag 10 april 2005 15:36 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik hoop het ook leonieke .... ik wil nu eens zo graag ook!
Iedereen lijtk wel zwanger ... en wij wachten nog steeds...
Ik ben nu zo'n anderhalf jaar bezig met gericht klussen, daarvoor al pilloos, maar niet echt gericht geklust ....
En ik wil niet in de MMM dus het moet gewoon raak zijn hier hoor!
Ik krijg het tegenwoordig zlefs een beetje moeilijk asl ik bij mijn oppasgezin ben waar ik 2 vbolle dagen oppas en soms een halve dag extrta in de week. Die hebben een beebje van nu 5 maanden bijna .... zo lief hoor, maar hij doet me steeds herrinneren aan mijn kinderwens en dan word ik weer zo lekker emo.....!
hier ookquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:20 schreef Randa_v het volgende:
Mijn mannetje vind dat het dan ook maar eentje zal blijven dan. Blèh. Mannen.![]()
hier welquote:Op zondag 10 april 2005 18:40 schreef Githa het volgende:
[..]
hier ookmaar daar zijn we nog niet helemaal over uit gepraat
![]()
hiero ookquote:Op zondag 10 april 2005 18:40 schreef Githa het volgende:
[..]
hier ookmaar daar zijn we nog niet helemaal over uit gepraat
![]()
Spuit 11 bemoeit zich er ook weer mee. En we zijn er nog niet overuit gepraat. Als de eerste er is begint de discussie echt wel opnieuw!!quote:Op zondag 10 april 2005 18:59 schreef Magneet het volgende:
[..]
hier wel
wie het nog niet weet : ik ben dat mannetje van Randa_v
gewoon de site neerzetten en als je het in een woordje wilt hebben staan moet het zo :quote:Op zondag 10 april 2005 19:31 schreef MeNicole het volgende:
Hoe krijg ik bijvoorbeeld een site onderaan zetten? Daar waar ik nu over de duisternis heb staan!!
| 1 | [url=http://hier moet de site staan]en hier het woordje of zin[/url] |
dat kun je wijzigen in je profielquote:Op zondag 10 april 2005 19:31 schreef MeNicole het volgende:
Hoe krijg ik bijvoorbeeld een site onderaan zetten? Daar waar ik nu over de duisternis heb staan!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |