17 maart Ingrid19 NOD 20 maart Spekkiemonster NOD 26 maart Merisse NOD 07 april AlsoStarring NOD 13 april Marie79 NOD 13 april Littlewoodstock NOD 18 april Randa_v NOD 24 april Suzziieee NOD 29 april lunastar NOD
NOD = Niet Ongi Dag KvK = Klussen voor Kids FvF = Fucken voor Fun Ongi = menstruatie HA = Huisarts Gyn = Gynaecoloog MMM = medische malle molen (sommige dingen zullen open deurtjes zijn, maar goed) Aanvullingen zijn altijd welkom.
She said you can paint your sky any colour And you can paint your dark as dark as you need And you can paint your light as light as you please It's all up to you
Gefeliciteerd Babylover en babyhubby! Weer een supersnelle actie in huize babylover!
* hier nog ongi, het is flink doorgebroken. En ik had stiekum zo gehoopt doordat ik niks voelde en lekekr overtijd werd enzo .... klotezooi! Mijn nieuwe NOD zet ik maar op 20 maart. Ik reken nu maar 28 dagen ipv 25 dus het zou eerder kunnen.... maar om me zelf niet langer voor de gek te houden rekenen we iets ruimer
Zoals ma kamper piet zegt: ~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
Ik zag net mezelf in het lijstje staan bij 19 februari, maar ik had geloof ik al gemeld dat ik ongi was geworden (de 18e). Het is dus alweer bijna over bij mij! En mijn nieuwe NOD is dan 18 maart!
Hé Spekkie, dat was niet de afspraak hoor! Jij zou nr. 3 worden en ik nr. 4 Jammer dat het deze ronde niet is gelukt, maar de volgende keer vast en zeker wel
Babylover gefeliciteerd jelief hopelijk ben je nog steeds ongi-vrij
En minoes en Merisse al iets te voelen? ik hoop dat jullie de volgende mogen zijn en natuurlijk ik ook hé. Verjaar maandag (normaal de 29ste)en 2 dagen later noddag dus hopen dat dit jaar en toffe verjaardag word. Had deze morgend na het klussen beetje bloedverlies.
Babylover....... Hier alles nog goed,maar dat gaat snel veranderen,denk ik.De ongi tekenen zijn er al een paar dagen,dus zal zaterdag wel beginnen denk ik. Alles nog toppie met jou? Groetjes,Minoes