een ijzeren potje met naalden neequote:Op maandag 21 maart 2005 21:56 schreef Rottdog het volgende:
Neva hebbie nou al is in een pottie gepist
uit: Als zwanger worden niet zo gemakkelijk gaat. Deel 7quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:45 schreef BabyLover het volgende:
Merisse, hoe is het bij jou?
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:42 schreef Merisse het volgende:
Wat mij betreft ga ik ervanuit dat het deze ronde niks is geworden vanwege te weinig klussen op het juiste moment. Jammer dan, dit is voor het eerst in een jaar tijd dat we een maand niet op dag en tijd hebben geklust en dat voelt eigenlijk ook best goed hoe raar het ook moge klinken.
jups..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:39 schreef Beaker het volgende:
LW-tjeIs bij je cyclus al op gang gekomen??
Merisse, en Spekkiemonster, hoe is het met jullie? Spek, jouw NOD is al geweest en Merisse, die van jouw komt aardig in de buurt
Neva,Heeft het bloedverlies doorgezet? Of is het na gisteren niet meer?
Yep, is op gang gekomen.....had ik al gepost geloof ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:39 schreef Beaker het volgende:
LW-tjeIs bij je cyclus al op gang gekomen??
OKe nu ben ik in de warquote:Op maandag 21 maart 2005 21:55 schreef Karin het volgende:
Neva een streepje = zwanger. En bloedverlies hoeft niet meteen te betekenen dat het mis is. Zie ook Bloedverlies tijdens de zwangerschap
Lijkt me heel dubbel voor je allemaal.
Haha nee nog geen testje. Zo nieuwsgierig ben ik nog niet. Over 9 dagen moet ik weer ongi worden. Ik wacht gewoon af!!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:16 schreef Slaapmeisje het volgende:
MeNicole, een testje kan heus geen kwaad hoor en dan zal je in ieder geval wat minder in de war zijn. Ik wil je natuurlijk niet dwingen, maar toch eigenlijk wel
welkom absoluutquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:32 schreef Lois het volgende:
Rosalinde, ik begrijp dat je je verhaal kwijt wilt en daar is in elk topic alle ruimte voor. Alleen is dit niet het topic voor dit verhaal, dit is nl. een topic vol mensen die vol verwachting en met gekruisde vingers waanzinnig hopen op een 2e streepje. Mensen die al maanden nergens anders aan kunnen denken en waar het o zo gewenst is.
Begrijp me niet verkeerd, je bent hier van harte welkom alleen betwijfel ik een beetje adv je verhaal of het bij jou wel zo welkom is.
En als het welkom zou zijn dan jompelen we toch gewoon een tweede streepje erbij!?!quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:33 schreef Rosalinde het volgende:
[..]
welkom absoluutgeplanned alleen absoluut niet
Waar zou ik beter kunnen posten denk je?
Ik wist het namelijk ook niet.....
8 en een halfquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
En als het welkom zou zijn dan jompelen we toch gewoon een tweede streepje erbij!?!
Soms gebeuren er nu eenmaal dingen die niet gepland zijn, maar je hebt hoe dan ook nog 9 maand om alles goed te plannen![]()
![]()
Spekkie, wat balen!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:40 schreef Spekkiemonster het volgende:
voor een ieder die mij gemist heeft:
op 18 maart ongi geworden. NOd op 13 mei gezet.
Door verhuizing even geen internet gehad maar nu gelukkig weer wel.
Anders moeten we helemaal zo allemachtig lang wachten enquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:53 schreef Spekkiemonster het volgende:
BE wat oplettend ben je weer!! Je hebt inderdaad gelijk..... 13 april is mijn NOD
*thanx!*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |