heb ik ookquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:05 schreef Brighteyes het volgende:
Spannend hier!
Oh, en over jaloers zijn... zelfs ik kan jaloers worden op verse zwangeren en wij zijn er nog niet eens mee bezig!![]()
Gelukkig weet ik hoe irrationeel dat is en dat er hier meiden zijn die al zo ontzettend lang wachten, dus ik denk maar gewoon aan die meiden en dat zij sowieso voor mogen gaan!
Ik zie daar echt wel heel erg tegenop hoor. Maar ja.... Laten we eerst maar dat tweede streepje halen en dan zien we wel veder!!quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:00 schreef Neva het volgende:
menicole niet iedereen wordt misselijk hoor. persoonlijk zou ik denk ik liever misselijk zijn dan helemaal niks geen kwaaltjes ... maar dat zeg ik nu he![]()
Mijn schoonzusje had helemaal geen kwaaltjes, alleen een buik die dikker werd. Ze voelde zich zo in het begin ook echt niet zwanger. Dan ben ik liever misselijk. En het hoeft niet erg te zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:32 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ik zie daar echt wel heel erg tegenop hoor. Maar ja.... Laten we eerst maar dat tweede streepje halen en dan zien we wel veder!!![]()
Hey, ik had een plusje in deeltje 58 hoor, dus kom maar op met die testquote:Op woensdag 13 april 2005 05:59 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
PS.... dan wacht ik nog even op een on-even topic met testen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |