quote:"Ernst Paul had helemaal gelijk. Peking Express is absoluut een hel!" Art Rooijakkers is de nieuwe presentator van Peking Express. Samen met Roos van Acker zal hij de acht koppels volgens tijdens hun avontuur van Peking naar Bombay.
"Niet alleen voor de kandidaten was de tocht zwaar. Ook voor de crew was het behoorlijk pittig om door China, Nepal en India te reizen. Eigenlijk is het collectieve waanzien, maar deze hel is me wel goed bevallen. Om maar even een voorbeeld te noemen: de files in China. Op gegeven moment stonden we in de file. We dachten dat het zo'n anderhalf uur zou duren. Toen we het gingen navragen bij werd er gezegd dat de file wel eens twee dagen kon duren!"
Als we Art vragen wat de kijker in het tweede seizoen van Peking Express kan verwachten, antwoordt hij: "De kijkers kunnen een waanzinnig avontuur verwachten. De landen waardoor de koppels reizen zijn erg fascinerend. Je krijgt China, Nepal en India te zien zoals ze in nog geen enkel reisprogramma onder de aandacht zijn gebracht. En ook de koppels zijn net zo interessant als vorig jaar. Genoeg reden om te kijken vanaf zondag 6 maart om 20.30 uur!"
Die vent met de badmuts mag gewoon blijven, die is geweldigquote:Op zondag 20 maart 2005 22:00 schreef NiNi het volgende:
Hm, matig.
Maar ach, als Jeroen maar blijft.
Die Rink is een gruwel van een kerel, maar mag wel blijven want dan heb je iemand om je aan te ergeren.
Liever die knetter vader en zoon weg of die halfzachte vriendinnetjes.
Völler was ook alleen maar irritant, voetballen kon hij nietquote:Op zondag 20 maart 2005 22:04 schreef trepper het volgende:
Geweldige aflevering. Rink als blok is in ieder geval een stuk fanatieker als Rink de lifter.
Wat heeft Herman al gedaan dan? Ja ok , dat blokken deed 'ie goed, maar verder vind ik nou niet echt dat 'ie het spel briljant speelt ofzo. Hij volgens mij nog geen lift geregeld?quote:Op zondag 20 maart 2005 22:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die vent met de badmuts mag gewoon blijven, die is geweldig. Die 2 mutsen mogen eruit en daarna Rink
Dat had inderdaad beter gemogen. Die drie dagen zijn toch wel vol te houden lijkt me zonder je tweelingzusje.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:08 schreef BVO het volgende:
Ja. Op zich vind ik die tweeling heel leuk, alleen als ik dan dat softe geblok van Just zie heb ik ook zoiets van "".
die krijgen echt nog problemen met de politie daar (incest)quote:Op zondag 20 maart 2005 22:10 schreef haagse_elfje het volgende:
tis een btje sick als je hun bezig ze ziet ze lijken wel een stel en je weet dat ze een tweeling zijn...
Krieke heeft zijn dronken truuk trouwens van Reinier afgekeken
Reinier?quote:Op zondag 20 maart 2005 22:10 schreef haagse_elfje het volgende:
Krieke heeft zijn dronken truuk trouwens van Reinier afgekeken
Reinier was echt vet cool als blok.....quote:Op zondag 20 maart 2005 22:14 schreef BVO het volgende:
Reinier was een briljant blok.![]()
. Rinck is op zich heel fanatiek, maar dan willen anderen het ook fanatiek spelen door de eerste lift te pakken en dan is 'e op z'n pootjes getrapt.
.
Thnxquote:
Reinier was zowieso vet cool. Niemand zal ooit cooler zijn de Reinier (in pe danquote:Op zondag 20 maart 2005 22:14 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Reinier was echt vet cool als blok.....
quote:Op zondag 20 maart 2005 22:15 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Thnxfor using my nick aan Jorien....
ze is gewoon Pipi.....
ik noem haar al sinds aflv 1 Pipiquote:
mijn vergelijking mer der Rudi toch niet. Leuk dat dat er bij staatquote:
GMTAquote:Op zondag 20 maart 2005 22:17 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik noem haar al sinds aflv 1 Pipi![]()
mis-communicatie? maakt niet uit....
ff goeie vriendjes ?![]()
![]()
ehmmquote:Op zondag 20 maart 2005 22:18 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
mijn vergelijking mer der Rudi toch niet. Leuk dat dat er bij staat![]()
Reinier is bijna niet te overtreffen, maar ze deden het goed deze aflevering
Die tweeling is echt te suf.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:08 schreef BVO het volgende:
Ja. Op zich vind ik die tweeling heel leuk, alleen als ik dan dat softe geblok van Just zie heb ik ook zoiets van "".
het zijn "partners" dus of hij is homo, of biquote:Op zondag 20 maart 2005 22:36 schreef CasB het volgende:
FF voor de duidelijkheid...is die Marco (die blijkbaar weg is ofzo), echt homo?
Hij zat namelijk bij mij op school en vond hem altijd verdacht nichterig
Ja. Er stond altijd partner van Stephan onder z'n naam (en andersom), dus dat lijkt me wel.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:36 schreef CasB het volgende:
FF voor de duidelijkheid...is die Marco (die blijkbaar weg is ofzo), echt homo?
Nee die zijn echt geweldig... ooo nu moeten we de mascara verdelenquote:Op zondag 20 maart 2005 22:34 schreef golfer het volgende:
Wat mij betreft mogen die 2 mutsen-vriendinnen er de volgende keer uit. Stralen totaal niets uit.
hij wil altijds iets geven, om aardig te zijn. Aan het eind is hij volgens mij zijn hele bagage kwijtquote:Op zondag 20 maart 2005 22:38 schreef skiczukie het volgende:
Ik denk dat die Rink nóg irritanter dan Reinier kan zijn.
zijn die echt niet belgisch?quote:Op zondag 20 maart 2005 22:39 schreef appelsientje het volgende:
Steven & Sofie (partners NL) 'de zwarte duivels' deze mogen er van mij wel uit trouwens..
zelfs hier kom ik je tegenquote:Op zondag 20 maart 2005 22:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Völler was ook alleen maar irritant, voetballen kon hij niet
ja volgens mij wel ... ik heb ff geknipt geplakt...quote:Op zondag 20 maart 2005 22:40 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
hij wil altijds iets geven, om aardig te zijn. Aan het eind is hij volgens mij zijn hele bagage kwijt![]()
[..]
zijn die echt niet belgisch?
Zo klinken ze tenminste
Reiner was waaaaaay gaver.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:38 schreef skiczukie het volgende:
Ik denk dat die Rink nóg irritanter dan Reinier kan zijn.
Hij moest ook steeds plassen... wat een kerelquote:Op zondag 20 maart 2005 22:41 schreef peejdorie het volgende:
toen Natalie commentaar gaf op het geblok van Herman:
"Hij is gewoon een gekke, gekke man"
inderdaad weer een leuke aflevering
Reinier was een zak. Een ongemanierde klojo, maar Rink lijkt me irritanter, vooral tegenover 'reisgnoten'. Reinier was wel komisch trouwens.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Reiner was waaaaaay gaver.
Rinck is gewoon vervelend. En gek.
http://www.pekingexpress.vt4.be/rangschikking01.htmquote:Op zondag 20 maart 2005 22:42 schreef hardsilence het volgende:
Heeft iemand de tussenstand?
dat heb ik dus met Steven en Sofie die zeiden in het begin dat ze over lijken gingenquote:Op zondag 20 maart 2005 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Manja is ook al zo vervelend
Vind het wel jammer voor Jeroen, want dat is wel een relaxte gast. Als Manja ook gewoon wel strijdvaardig is, maar niet zo op die manier. Wat relaxter.
Maar ja, daar schieten ze toch niets mee op. Steven die kan niets.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dat heb ik dus met Steven en Sofie die zeiden in het begin dat ze over lijken gingen
ja dat roeien... hoe moeilijk is dat .....quote:Op zondag 20 maart 2005 22:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar ja, daar schieten ze toch niets mee op. Steven die kan niets.
Kan niet roeien, kan niet zonder goed eten en slaap. En als leraar Aardrijkskunde kan die niet eens een kaart lezen
Lijkt me sterk dat die winnen.
quote:don't give me that fucking bullshit, hans
Ja, vind ik ook. Wat een fantastische zin blijft dat.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:55 schreef haagse_elfje het volgende:
zelfs ik kan roeien.......
maar goed er werd in deze aflv wel vaak GVD gezegd.....
Reinier en ook voor mij Elias zijn in deze peking expres niet te overtreffen...
[..]
Ooit MTV gekeken met Jessica Simpson? Same shitquote:Op zondag 20 maart 2005 23:02 schreef haagse_elfje het volgende:
Die mutsen zijn wel verwende nesten, come on die mensen bieden je een onderdak aan, ze hebben meestal al zelf niet veel en dat doen ze helemaal gratis dan ga je lopen zeiken over dat de deken naar champignons ruiken, sorry hoor....ik vind dat een beetje neerbuigend tegenover de gastvrijheid die ze daar ontvangen
haha, dat was volgens mij dik gemonteerd.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:01 schreef Liejannuh het volgende:
Manja bleef idd vloeken!Niet normaal man.
Ik zou éxact zo reageren! Echt.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:01 schreef Liejannuh het volgende:
Maar Jessica Simpson is enorm lekkerquote:Op zondag 20 maart 2005 23:04 schreef CasB het volgende:
[..]
Ooit MTV gekeken met Jessica Simpson? Same shit
dat is toch juist leuk om naar te kijken? Ik vind het juist geweldig.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:02 schreef haagse_elfje het volgende:
Die mutsen zijn wel verwende nesten, come on die mensen bieden je een onderdak aan, ze hebben meestal al zelf niet veel en dat doen ze helemaal gratis dan ga je lopen zeiken over dat de deken naar champignons ruiken, sorry hoor....ik vind dat een beetje neerbuigend tegenover de gastvrijheid die ze daar ontvangen
quote:Op zondag 20 maart 2005 23:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar Jessica Simpson is enorm lekker![]()
Moet je gewoon het geluid bij uitzetten
tis natuurlijk wel leuk om te zien, alleen zou ik zelf dankbaarder zijn...quote:Op zondag 20 maart 2005 23:13 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
dat is toch juist leuk om naar te kijken? Ik vind het juist geweldig.
hahaha,quote:Op zondag 20 maart 2005 23:23 schreef haagse_elfje het volgende:
Pipi is de baas over iedereen
[afbeelding]
\ze moest ook erg haar best doen zegquote:Op zondag 20 maart 2005 23:30 schreef Mendelevium het volgende:
ik vond het wel leuk dat ze zo d'r mannetje stond tegenover d'r blok....
Die mogen écht blij zijn dat ze dit keer door China begonnen te trekken , vergeleken met de vorige Peking Express die meteen na Moskou door Siberie ed trok hebben ze tot nu toe pure luxe gehad allemaal. (al vraag ik mij ook wel af of de beruchte Chinese staatsveiligheid die wellicht alle deelnemers permanent zal gevolgd hebben daar voor niks tussen zit dat ze iedere keer in zo'n luxe terecht komen)quote:Op zondag 20 maart 2005 23:02 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik kan me trouwens herinneren dat ze in de aflevering van vandaag nog zei dat ze vaak goed gehumeurd is, wel boos kan worden, maar dan niet zo gauw gaat vloekenquote:Op zondag 20 maart 2005 23:01 schreef Liejannuh het volgende:
Klopt, was duidelijk 3x dezelfde voice achter elkaar gemonteerd.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:05 schreef kree het volgende:
[..]
haha, dat was volgens mij dik gemonteerd.
(klonk in ieder geval steeds hetzelfde)
altijd vriendelijk glimlachen.....quote:Op zondag 20 maart 2005 23:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik kan me trouwens herinneren dat ze in de aflevering van vandaag nog zei dat ze vaak goed gehumeurd is, wel boos kan worden, maar dan niet zo gauw gaat vloeken.
Goed punt, daar dacht ik ook al aan.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
(al vraag ik mij ook wel af of de beruchte Chinese staatsveiligheid die wellicht alle deelnemers permanent zal gevolgd hebben daar voor niks tussen zit dat ze iedere keer in zo'n luxe terecht komen)
ik vond het gisteren echt meesterlijk goed hoor.. met dat blok aan de been.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:15 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Goed punt, daar dacht ik ook al aan.
Toch kan het dit jaar mij lang niet zo boeien als vorig jaar,
vandaag heb ik zelfs een paar keer zitten zappen
quote:Op maandag 21 maart 2005 06:42 schreef HarigeKerel het volgende:
http://www.pekingexpress.org/index.php?p=pe2-Jeske_Elias![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 06:42 schreef HarigeKerel het volgende:
http://www.pekingexpress.org/index.php?p=pe2-Jeske_Elias![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 10:11 schreef keijz het volgende:
Die Manja is al 32 en die vent pas 27
en ik moet toegeven, de collumn van Jeske is leuk
quote:Op maandag 21 maart 2005 10:32 schreef keijz het volgende:
[..]
ging jij nou een tatoo bij Elias laten zetten?
als ik 'buikje eerst' op m'n buik wil laten tatooeren, zal die dat ook doen?quote:Op maandag 21 maart 2005 11:04 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]![]()
jup ik moet alleen nog ff bellen voor een afspraak......
ik denk dat ik het rond volgende maand doe
Vast wel, 'tis is brave berggeitquote:Op maandag 21 maart 2005 11:09 schreef keijz het volgende:
als ik 'buikje eerst' op m'n buik wil laten tatooeren, zal die dat ook doen?![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 11:29 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Vast wel, 'tis is brave berggeit![]()
die zat enkel maar te jankenquote:Op maandag 21 maart 2005 12:13 schreef HarigeKerel het volgende:
Net als Hans en Rani eigenlijk ook nog een soort van stiekum koppel waren, maja Rani wilde niet meer geloof ik
Ja dat wilde ik ook zeggen maar was het vergetenquote:Op maandag 21 maart 2005 12:37 schreef HarigeKerel het volgende:
Dat kwam omdat ze aldoor tegen "de rotkop van Hans aan zat te kijken"volgens Elias dan
![]()
...* start introdeuntje voor de tell-sell reclame*...quote:Op maandag 21 maart 2005 13:21 schreef haagse_elfje het volgende:
mooi was die tijd...
Ze zijn uit elkaar gegaan in de periode tussen de selectie en de race zelf, geloof ik. Maar besloten toch deel te nemen (zo stond het toch in de pers hier in Belgie)quote:Op maandag 21 maart 2005 12:10 schreef DaZilva het volgende:
Ik snap er niks van, waren Manja en Jeroen nou al ex-partners tijdens de race, of zijn ze pas na die tijd uit elkaar gegaan? Ik lees namelijk in een interview de vraag: 'waarom heb je je partner meegenomen naar peking express?' . Ze zien er echt als een stelletje uit vind ik.
Precies! Dat was veel later. En dat is eigenlijk het hele probleem. We verwachten met z'n allen dat al in het begin persoonlijke vendetta's ontstaan. Maar 'most of all', dat er dit jaar kopieen meedoen van de ubercoole Reinier. Jongens, dat gaat niet meer gebeuren. Kijk gewoon hoe deze koppels het doen, welke verhaallijnen zich ontpoppen naarmate de serie vordert. Je kunt na drie afleveringen eigenlijk nog helemaal niets zeggen over deze zaken. Gewoon afwachten.quote:Op maandag 21 maart 2005 13:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
...* start introdeuntje voor de tell-sell reclame*...
Vroeger toen de mensen nog persoonlijke vendetta's hadden met andere koppels.
En was de blok-aan-het-been opdracht vorig jaar niet veel later?
Ik vind Jorien toch leuker!quote:Op maandag 21 maart 2005 14:01 schreef Remzz het volgende:
Voor de liefhebbers van Nathalieen Jorien.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar ook een stuk lelijker. En Groninger, dat moet je niet vergeten.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik vind Jorien toch leuker!
veel meer pit in..
dat is wat ik tenminste op tv zie
\quote:Op maandag 21 maart 2005 14:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Maar ook een stuk lelijker. En Groninger, dat moet je niet vergeten.
Tja het is maar hoe je het zietquote:Op maandag 21 maart 2005 14:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Pittig?? Hmmm.... eerder een schreeuwlelijk imho. 'Kaaaaarla, hier, hier, hier' Meer iets voor op de markt 'moooooooooooooie meloenen, maar een eurootje per stu-huk'
Idd die just is echt een zwaar kansloos figuur....geen blok kunnen zijn omdat hij een halve dag gescheiden wordt van zijn zusjequote:Op maandag 21 maart 2005 14:33 schreef Remzz het volgende:
Ik vond die Just gisteren wel de grootste kneus hij kreeg de makkelijkste lifter om blok aan het been te zijn. En nog heeft hij echt helemaal niets gedaan om echt een blok aan het been te zijn. Hij miste zijn zusje zo :R
tweelingen he...quote:Op maandag 21 maart 2005 15:28 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
Idd die just is echt een zwaar kansloos figuur....geen blok kunnen zijn omdat hij een halve dag gescheiden wordt van zijn zusje...hoe zielig
Ja hij was echt ook totaal niet leuk als blok aan been hij was alleen dom op auto's aan het huppelen enzo. Ook daarna zichzelf zo goed vinden als er weer een auto voorbij was gegaan...quote:
Mwou valt nog wel mee die vader kan ik echt niet uitstaan maar Pippi zelf is nog wel leuk, doet leuk fanatiek i.t.t. haar vader.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:14 schreef Orginial het volgende:
Ik ben ook volledig afgeknapt op Pippi Langkous.![]()
Dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 21 maart 2005 18:19 schreef haagse_elfje het volgende:
toch denk ik dat pipi en haar papi al voor India uit de race zijn
ik vond dat hij echt niet te ver was gegaan... het hoort er gewoon bij... ik heb echt enorm moeten lachen zondag avond.. ik vond 't echt meesterlijk!quote:Op maandag 21 maart 2005 17:36 schreef BVO het volgende:
Joriens reacties in het vorige topic; toen onder de spoilers.
was leuk he? mijn pappa als blok, was t te doen???, ik ben errug benieuwd naar de beelden!!!! volgens rinck heeft hij wel dinge gedaan die niet konden, maar kris heeft t zooo goed opgevat, echt supergoed van hem. jammer dat ik t niet kan zien zondag. ik was zooooooooooooo blij dat ik die lieve, lieve karla had.
rinck vond zelf ook dat ie te ver was gegaan, maar ja, je opdracht is, zorgen dat iemand als laatste binnen komt, die opdracht had ik hem gegeven en we moesten ook wel n beetje, want we stonden wel laatste!!! Het was wij d'r uirt of kris en herman en dan kies je toch vor jezelf, 'k ben zo benieuwd naar de beelden, 'k heb de verhalen natuurlijk wel gehoord over herman idd en krieke, maar brecht heeft t toch heeeel goed gedaan met krieke!!! hoewel ik zelf ook wel redelijk op dreef was, als ik dat van mezelf mag zeggen...., maar ik geeft toe: karla heeft t me totaal niet moeilijk gemaakt en daar ben ik nog steeds heel blij om.
Je weet nooit waar de anderen zijn, dat maakt t juist zo spannend. En het had me best veel tijd gekost die stad uit te komen, ik wist wel dat ik niet laatste was, maar ook niet dat ik zo ver lag. Ik was allang blij dat Karla niet 20 keer hoefde te kotsen van de wagenziekte en dat ik 'n lift had naar Yichang
Niet te ver? Ik durf te garanderen dat als een of andere maffe Chinees hier aan mijn ruitenwisser gaat zitten trekken, hij echt vliegles krijgt hoor.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik vond dat hij echt niet te ver was gegaan... het hoort er gewoon bij... ik heb echt enorm moeten lachen zondag avond.. ik vond 't echt meesterlijk!
oke daar heb je dan wel een beetje gelijk in .... ik zal het ook niet echt prettig als iemand dat deed bij mijn auto... maar goed het hoorde wel een beetje bij het spel tenslotte..quote:Op maandag 21 maart 2005 19:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet te ver? Ik durf te garanderen dat als een of andere maffe Chinees hier aan mijn ruitenwisser gaat zitten trekken, hij echt vliegles krijgt hoor.
Maar wat heeft een ander met jouw spel te maken dan?quote:Op maandag 21 maart 2005 19:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oke daar heb je dan wel een beetje gelijk in .... ik zal het ook niet echt prettig als iemand dat deed bij mijn auto... maar goed het hoorde wel een beetje bij het spel tenslotte..
true true ... misschien dat je in je enthousiasme doordraaft.. oke oke hij ging misschien iets te verquote:Op maandag 21 maart 2005 19:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar wat heeft een ander met jouw spel te maken dan?
Van andermans spullen hoor je toch gewoon af te blijven, spel of niet?
idd! en vooral alstie op rudi voller lijktquote:Op maandag 21 maart 2005 19:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet te ver? Ik durf te garanderen dat als een of andere maffe Chinees hier aan mijn ruitenwisser gaat zitten trekken, hij echt vliegles krijgt hoor.
Het was misschien wel iets te maar ik kan er niks aan doen, heb toch echt enorm moeten lachen...quote:Op maandag 21 maart 2005 19:29 schreef haagse_elfje het volgende:
Rudi was gewoon irritant, ik vond ze eigenlijk allemaal een btje tegenvallen met blok spelen het was allemaal net iets té
Herman was wel geweldig als blokquote:Op maandag 21 maart 2005 19:29 schreef haagse_elfje het volgende:
Rudi was gewoon irritant, ik vond ze eigenlijk allemaal een btje tegenvallen met blok spelen het was allemaal net iets té
ik vind die 2 dames ook geweldig !! lekker naief maar wel ver komenquote:Op maandag 21 maart 2005 19:33 schreef rubbereend het volgende:
vandaag weer de video van gisteren zitten kijken, leuk dat we eindelijk alle deelnemers een beetje beter leren kennen. De dames in deze serie zijn wel leuk moet ik zeggen. Roos natuurlijk maar Natalie, Brecht en Jorien zijn ook erg leuk
die Just heb ik trouwens nog vrijwel niet zien lachen
ach wat is te? vorig jaar had één van die tweeling de kaart van Klarinka verstopt en de klok terug gezetquote:Op maandag 21 maart 2005 19:29 schreef haagse_elfje het volgende:
quote:Op maandag 21 maart 2005 19:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach wat is te? vorig jaar had één van die tweeling de kaart van Klarinka verstopt en de klok terug gezet
quote:Op maandag 21 maart 2005 19:33 schreef rubbereend het volgende:
die Just heb ik trouwens nog vrijwel niet zien lachen
Ojaquote:Op maandag 21 maart 2005 19:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach wat is te? vorig jaar had één van die tweeling de kaart van Klarinka verstopt en de klok terug gezet
Ja, dat vond ik eerst ookquote:
is Krieke niet lekker dan? ik bedoel, dan kan het misschien nog echt wat worden tussen hem enquote:Op maandag 21 maart 2005 19:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik eerst ook. Maar nu ik 'm wat vaker heb gezien en vooral horen praten vind ik 'm toch wat engs over zich heen hebben
.
Tussen die twee zit het wel goedquote:Op maandag 21 maart 2005 20:06 schreef keijz het volgende:
[..]
is Krieke niet lekker dan? ik bedoel, dan kan het misschien nog echt wat worden tussen hem enNatalie
Vond het juist heel leuk hoe je dat deed!quote:Op maandag 21 maart 2005 22:18 schreef jorienpe2 het volgende:
gewoon imponeren, dan komt ze wel mee en tot op zekere hoogte is dat ook gelukt!![]()
Mijn vader zei en zegt nog steeds dat ik marktkoopvrouw moet worden, klopt dus aardig.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Pittig?? Hmmm.... eerder een schreeuwlelijk imho. 'Kaaaaarla, hier, hier, hier' Meer iets voor op de markt 'moooooooooooooie meloenen, maar een eurootje per stu-huk'
quote:Op maandag 21 maart 2005 22:23 schreef jorienpe2 het volgende:
[..]
Mijn vader zei en zegt nog steeds dat ik marktkoopvrouw moet worden, klopt dus aardig.![]()
Dat deed je juist geweldigquote:Op maandag 21 maart 2005 22:18 schreef jorienpe2 het volgende:
Iik hoop dat ik Karla niet te erg afgebekt heb, ik vond het gewoon best eng en dacht: gewoon imponeren, dan komt ze wel mee en tot op zekere hoogte is dat ook gelukt!![]()
Ze had een directe lift. Ze heeft nooit moeten stoppen en Krieke had haar ook nauwelijks dwars kunnen liggen.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:30 schreef Murray het volgende:
hoe kon Brechtje dan zoveel tijd goedmaken?
Dat vatte ik niet helemaal...
Nonsens!quote:Op maandag 21 maart 2005 23:23 schreef Ambrosius het volgende:
Krieke had haar ook nauwelijks dwars kunnen liggen.
idd hij had nog vanalles kunnen doen, wagenziek worden bijvoorbeeld. Maar als ik met brechtje in een auto zou zitten zou ik ook nie moeilijk doenquote:
ze hadden niet echt een snelle lift he...quote:Op maandag 21 maart 2005 22:30 schreef Murray het volgende:
Hey grappig, jij bent de Jorien?
If so, waardoor was je nou net te laat dan?
Je had die ene dag nog een flinke voorsprong, volgende dag had je weer een goede lift dacht ik, Karla had je ook maar 10 minuten opgehouden.. hoe kon Brechtje dan zoveel tijd goedmaken?
Dat vatte ik niet helemaal...
nou ik heb liever die gast met die lange haren...en die midget eruit...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:16 schreef haagse_elfje het volgende:
a.s zondag valt er weer een koppel af.....
ik hoop dat het die herman en kris is...Die herman vind ik nog niet zo erg, hij is zelfs best grappig maar die Kris...
hahahaquote:Op maandag 21 maart 2005 22:23 schreef jorienpe2 het volgende:
[..]
Mijn vader zei en zegt nog steeds dat ik marktkoopvrouw moet worden, klopt dus aardig.![]()
Steven en .....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:21 schreef BobRooney het volgende:
[..]
nou ik heb liever die gast met die lange haren...en die midget eruit...
ben alleen de namen kwijt![]()
Ja dat vond ik ook wel okay, zo blijft het nog een beetje spannend.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:27 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Steven en .....
Ik vind hun nog niet zo erg, ze zijn weinig nog in beeld geweest, ik vond het wel cool dat ze Jeroen en Manja hadden afgetroefd
Ben het met je eens... steven en sofie (staat trouwens in de OP)quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:21 schreef BobRooney het volgende:
[..]
nou ik heb liever die gast met die lange haren...en die midget eruit...
ben alleen de namen kwijt![]()
Eind 2004 dacht ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:25 schreef appelsientje het volgende:
Zeg misschien een domme vraag maar wanneer is het eigenlijk opgenomen?
ik ook nietquote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ben het met je eens... steven en sofie (staat trouwens in de OP)
Maar ik mocht ze meteen vanaf het begin al niet ...
Nou na wat ik zondag heb gezien..... "help ik kan niet roeien en ik kan niet kaart lezenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:52 schreef BobRooney het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
maar wie weet komt daar verandering in
daar heb ik flink om gelachen ook ja...vooral dat roeien.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou na wat ik zondag heb gezien..... "help ik kan niet roeien en ik kan niet kaart lezen"
En dat zij vervolgens nog een tijd lang blijft doorzeiken.... er moet veel gebeuren wil ik hen de overwinning gunnen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:09 schreef jorienpe2 het volgende:
Brechtje was volgens mij net voor mij. Ik ben helemaal aan de andere kant van het park dan waar de pagode was afgezet en heb nog dat hele park door moeten draven op zoek naar die ***pagode. Brechtje heeft mij verteld dat zij ook het hele park heeft doorgelopen op zoek naar die pagode. Zij was waarschijnlijk gewoon net iets eerder in het park en vond de pagode net iets eerder dan ik. Misschien dat de 10 min. van Karla daar voor hebben gezorgd, maar ik kan me niet herinneren dat ik ze gezien heb op weg naar Yichang, maar ja, geblindeerde ramen, je weet het gewoon nooit met PE.
Nou ze zijn toch wel te pruimen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:05 schreef keijz het volgende:
ik kan het me bijna niet voorstellen dat iemand S&S wél mag
Ik krijg trouwens wel onwijs zin om een keer naar China te gaan, mooi land.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:09 schreef jorienpe2 het volgende:
Brechtje was volgens mij net voor mij. Ik ben helemaal aan de andere kant van het park dan waar de pagode was afgezet en heb nog dat hele park door moeten draven op zoek naar die ***pagode. Brechtje heeft mij verteld dat zij ook het hele park heeft doorgelopen op zoek naar die pagode. Zij was waarschijnlijk gewoon net iets eerder in het park en vond de pagode net iets eerder dan ik. Misschien dat de 10 min. van Karla daar voor hebben gezorgd, maar ik kan me niet herinneren dat ik ze gezien heb op weg naar Yichang, maar ja, geblindeerde ramen, je weet het gewoon nooit met PE.
dat is altijd heel mooi om te zien, hoe gastvrij de mensen daaro zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik krijg trouwens wel onwijs zin om een keer naar China te gaan, mooi land.
Jullie waren toch ook aan het eten bij dat arme gezin? dat vond ik wel indrukwekkend om te zien. Ze hadden als bijna niks en toch nog delen...
idd daar kunnen wij soms nog wel eens wat van lerenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:23 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat is altijd heel mooi om te zien, hoe gastvrij de mensen daaro zijn
en dan in Rusland daarbij hoe armer hoe meer wodkaquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:42 schreef haagse_elfje het volgende:
vorig jaar was het ook zo mooi te zien, hoe armer de mensen de waren hoe gastvrijer.....
*koffers aan het pakken is*quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan in Rusland daarbij hoe armer hoe meer wodka
zelfgestookte, dus dan meestal ook hoe armer hoe sterkerquote:
Ik moet daar best wel om huilen altijdquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:42 schreef haagse_elfje het volgende:
vorig jaar was het ook zo mooi te zien, hoe armer de mensen de waren hoe gastvrijer.....
*koffers weer aan het uitpakken is*quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zelfgestookte, dus dan meestal ook hoe armer hoe sterker
ik ben afgelopen zomer en 2 jaar geleden naar Albanië geweest... in de bergen... daar hebben ze ook helemaal niks, maar ze doen er toch alles aan om jou op je gemak te stellen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik moet daar best wel om huilen altijd
Mijn familie in Joegoslavië is bijv. ook zo, ik word daar altijd een beetje 'verlegen' van...
nee, ik ben enig kindquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:23 schreef appelsientje het volgende:
heb jij toevallig een broer die bij planet werkt?
dan is het vrij lastig om een broer te hebbenquote:
woensdagquote:Op woensdag 23 maart 2005 08:27 schreef haagse_elfje het volgende:hoi hoi
ik ben benieuwd naar woensdag
zondag?quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:27 schreef haagse_elfje het volgende:hoi hoi
ik ben benieuwd naar woensdag
Maar ze begrijpen het pas volgende weekquote:
Hahahaquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:06 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Maar ze begrijpen het pas volgende week![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:06 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
ik ben het bijna met je eens..quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:15 schreef Staps.nl het volgende:
[..]![]()
Ik wil graag ook iedereen laten weten wie er van mij weg mag:
- Die duivelsaanbidders: Ik word meestal misselijk als ik ze zie. Bijvoorbeeld toen ik ze op elkaar zag duiken op dat hotel bed.
- Vader en zoon: Echt niet graapig die badmuts. En ook van dat Belgen-minderwaardigheidscomplex word ik moe: 'Die Rinck is zo'n luidruichtige Ollander' ofzoiets
Blijven mogen:
- De mutsen. Heerlijk'Het ruikt naar champignons'
![]()
- Rudi en Pipi, leuk zoals Rinck gewoon de tijd neemt om te genieten en z'n dochtertje zorgt dat ze niet laatste worden![]()
- Jeroen en Manja I love to hate them![]()
Weet niet:
- De tweeling, aandoenlijk, dat wel![]()
- Kriek mag naar huis, Natalie mag blijven, ze is cute![]()
eerste ??quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:32 schreef rubbereend het volgende:
bovendien staat de tweeling eerste dus ze blijven er zeker in
1Just en Brechtje : 20 punten + 1 amuletquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
eerste ??
die 2 ex-en van elkaar die zijn toch eerste ?
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:15 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
1Just en Brechtje : 20 punten + 1 amulet
2Jeroen en Manja : 17 punten + 2 amuletten
precies andersom dus
idd, Reinier was vorig jaar gewoon de winnaarquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:35 schreef HarigeKerel het volgende:
Op die amuletten etc let ik helemaal niet, boeit totaal niet
Zelf kijk ik eigenlijk vooral uit nieuwsgierigheid hoe dat liften en logeren etc gaat en wie er wint en met hoeveel centen, tja... dat boeit mij verder weinig eigenlijk
Pfff waneer houden jullie nou eindelijk is op over die kneus.....we zijn al 5 topics ver met PE2 en nog steeds lopen jullie over die vatsige papzak te ouwehoerenquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:58 schreef keijz het volgende:
[..]
idd, Reinier was vorig jaar gewoon de winnaar
Heiligschennis!quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:30 schreef RobinhoX het volgende:
Pfff waneer houden jullie nou eindelijk is op over die kneus.....we zijn al 5 topics ver met PE2 en nog steeds lopen jullie over die vatsige papzak te ouwehoeren![]()
tssss hoe durf je mij in twijfel te trekkenquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
eerste ??
die 2 ex-en van elkaar die zijn toch eerste ?
quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:30 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
Pfff waneer houden jullie nou eindelijk is op over die kneus.....we zijn al 5 topics ver met PE2 en nog steeds lopen jullie over die vatsige papzak te ouwehoeren![]()
Zeg, druk jij gauw eens hierquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:30 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
quote:
Ja wie nietquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:00 schreef haagse_elfje het volgende:
Klaar
ik kon haar soms wel dood schieten..
mijn wel gemeende excuusquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tssss hoe durf je mij in twijfel te trekken
brrrr nu moeten we deze pagina snel vol posten. Enge vent was datquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:37 schreef keijz het volgende:
[..]
speciaal voor jou een paar mooie plaatjes![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
psssst iemand bij je op msnquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
brrrr nu moeten we deze pagina snel vol posten. Enge vent was dat
goed van je vader dat hij die man zn sigaret aanboodquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:42 schreef jorienpe2 het volgende:
Het was idd ontzettend ontroerend dat die mensen ons, waarschijnlijk, hun allerbeste eten aanboden. De gastvrijheid van de chinezen is echt ongekent! Ook heel moeilijk, die mensen hebben al zo weining en je kan hen ook nog niks terug geven, but that's the game, i'm afraid. Hoe moeilijk het soms ook is.
En als die man nou niet rookte?quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
goed van je vader dat hij die man zn sigaret aanbooddan kun je toch nog iets geven
Dan kan je hem altijd nog een vies en bezweet T-Shirt aanbieden vol met zeldzaam Gronings zweet, of anders een echte Hollandse made in China Zeeman onderbroek danwel sokken..quote:
Mijn vriendje zei: 'Ik zou de adressen van die mensen opschrijven en ze later nog eens bezoeken of iets sturen om ze te bedanken.' Ik vond dat wel slim eigenlijk, nou kan ik me voorstellen dat je daar totaal niet aan denkt, maaruh... zou het uberhaupt mogen?quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:42 schreef jorienpe2 het volgende:
Het was idd ontzettend ontroerend dat die mensen ons, waarschijnlijk, hun allerbeste eten aanboden. De gastvrijheid van de chinezen is echt ongekent! Ook heel moeilijk, die mensen hebben al zo weining en je kan hen ook nog niks terug geven, but that's the game, i'm afraid. Hoe moeilijk het soms ook is.
Ja dat was echt lachenquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:08 schreef rubbereend het volgende:
één van de hoogtepunten blijft toch nog steeds de kip van Jeroen en Manja die door hun eigen knulligheid sneuvelde!
Vorig jaar hebben ze dat volgens mij wel gedaan heb ik ergens gelezen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mijn vriendje zei: 'Ik zou de adressen van die mensen opschrijven en ze later nog eens bezoeken of iets sturen om ze te bedanken.' Ik vond dat wel slim eigenlijk, nou kan ik me voorstellen dat je daar totaal niet aan denkt, maaruh... zou het uberhaupt mogen?
Als weet ik uit ervaring dat dat soms echt lastig is...quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:46 schreef Staps.nl het volgende:
Ik denk dat inderdaad dankbaarheid het beste getoond kan worden door te genieten van wat je aangeboden wordt.
Daarom ook bijzonder lullig dat ze die kip niet gewoon opaten. Wel een heel komisch moment
prachtig jaquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:08 schreef rubbereend het volgende:
één van de hoogtepunten blijft toch nog steeds de kip van Jeroen en Manja die door hun eigen knulligheid sneuvelde!
Ik ben benieuwd hoe ze er uitziet in een gala-jurk enzo. Ik denk trouwens dat Jorien en Rinck er deze week uitliggen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:23 schreef keijz het volgende:
[..]
dat zal ze nog wel een tijdje blijven hoor
quote:Gaby 3. Geplaatst op 06 maart 2005 om 22:29 uur
Ik ga dan toch wel voor 'de Tweeling' Just en Brechtje, of misschien wel 'de homo's' Marco en Stephan
Mijn moeder en ik FOK hebben heeft de helft al van bijnamen voorzien
Karla en Sophie zijn 'de mutsen'
Steven en Sofie zijn 'de zwarte duivels' (vanwege zijn haar)
Marco en Stephan dus onvermijdelijk 'de homo's' (niets negatiefs)
Just en Brechtje 'de tweeling' (net als Wesley en Joeri vorig jaar)
Rink en Jorien zijn 'de geitenwollensokken EO familie'
Manja en Jeroen zijn 'Manja en die andere gozer' omdat zij zo overheerst
Herman en Kris zijn 'zo vader zo zoon'
en eigenlijk zijn tot nu toe alleen Natalie en Krieke bijnaamloos :p
http://pekingexpress.startkabel.nl/forum/?id=187&sub=6
Dat betekent dat OF iemand alle namen gejat heeft van die Gaby, ofdat die Breezer lulkoek uitslaat.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:38 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat betekent dat OF iemand alle namen gejat heeft van die Gaby, ofdat die Breezer lulkoek uitslaat.
Valt me tegen van de FOK-ers.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:40 schreef keijz het volgende:
[..]
ik heb een paar van haar verzonnen namen in de op gezet ja...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
Als ik niet zit te liegen tenminstequote:Op donderdag 24 maart 2005 23:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Let op: spoiler verraadt wie eruit gaat!!!
Is het waar?quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als ik niet zit te liegen tenminste![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:06 schreef BVO het volgende:
Ja, rot nou 'ns op met dat gespoiler..
Die spoilertags maken me niet uit, wel als iedereen er op suggestieve manier op gaat reageren..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Duiveltja op 25-03-2005 13:17:39 (gebruik spoilertags) ]
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:07 schreef Orginial het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door Duiveltja op 25-03-2005 13:17:59 ].
Oke.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:08 schreef BVO het volgende:
En bedankt, dat weten we dan ook weer..
Lees ze of lees ze niet, maar reageer er gewoon niet op..
Jeroen en Manja, Nathalie en Krieke en Sven en Sofie komen het verst.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:59 schreef Staps.nl het volgende:
Ik reageerde niet op de spoiler, ik heb 'm niet eens gelezen. Ik reageerde op Original gisteren om 15.23
Maar inderdaad spoilers mogen niet hoor in dit forum![]()
Zijn er koppels die veilig zijn ?
En vinden we trouwens niet dat nu een Nederlands koppel moet winnen?
Ik vind van wel, of anders de mutsen, zonder ook maar 1 amulet
En let op dat als je reageert met een mogelijke spoiler je ook spoilertags gebruikt. Zoals je ziet kan je het voor mensen het plezier van de serie flink verknallen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:06 schreef BVO het volgende:
Die spoilertags maken me niet uit, wel als iedereen er op suggestieve manier op gaat reageren..
quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:20 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat die bijnamen zijn overgenomen van een breezahsletje.![]()
Heb ik nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:09 schreef keijz het volgende:
ik had toch duidelijk in tt gezet GEEN SPOILERS
mag er alsjealsjealsjeblieft een speciaal spoiler topic komen?
[..]
ooooh tja, kom eens met wat nieuwe namen zou ik zeggen
ik zal er morgen eens eentje voor je makenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:27 schreef Orginial het volgende:
[..]
Heeft iemand een bewegende avatar voor me van Nathalie?![]()
mee doetquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:39 schreef schatje het volgende:
Ik heb er zin in![]()
.
Alleen nog een nachtje slapen.![]()
.
Dankjeequote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:35 schreef keijz het volgende:
[..]
ik zal er morgen eens eentje voor je maken
kan duidelijk zien van wie jij fan bentquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
kan duidelijk zien van wie jij fan bent