quote:"Ernst Paul had helemaal gelijk. Peking Express is absoluut een hel!" Art Rooijakkers is de nieuwe presentator van Peking Express. Samen met Roos van Acker zal hij de acht koppels volgens tijdens hun avontuur van Peking naar Bombay.
"Niet alleen voor de kandidaten was de tocht zwaar. Ook voor de crew was het behoorlijk pittig om door China, Nepal en India te reizen. Eigenlijk is het collectieve waanzien, maar deze hel is me wel goed bevallen. Om maar even een voorbeeld te noemen: de files in China. Op gegeven moment stonden we in de file. We dachten dat het zo'n anderhalf uur zou duren. Toen we het gingen navragen bij werd er gezegd dat de file wel eens twee dagen kon duren!"
Als we Art vragen wat de kijker in het tweede seizoen van Peking Express kan verwachten, antwoordt hij: "De kijkers kunnen een waanzinnig avontuur verwachten. De landen waardoor de koppels reizen zijn erg fascinerend. Je krijgt China, Nepal en India te zien zoals ze in nog geen enkel reisprogramma onder de aandacht zijn gebracht. En ook de koppels zijn net zo interessant als vorig jaar. Genoeg reden om te kijken vanaf zondag 6 maart om 20.30 uur!"
Die vent met de badmuts mag gewoon blijven, die is geweldigquote:Op zondag 20 maart 2005 22:00 schreef NiNi het volgende:
Hm, matig.
Maar ach, als Jeroen maar blijft.
Die Rink is een gruwel van een kerel, maar mag wel blijven want dan heb je iemand om je aan te ergeren.
Liever die knetter vader en zoon weg of die halfzachte vriendinnetjes.
Völler was ook alleen maar irritant, voetballen kon hij nietquote:Op zondag 20 maart 2005 22:04 schreef trepper het volgende:
Geweldige aflevering. Rink als blok is in ieder geval een stuk fanatieker als Rink de lifter.
Wat heeft Herman al gedaan dan? Ja ok , dat blokken deed 'ie goed, maar verder vind ik nou niet echt dat 'ie het spel briljant speelt ofzo. Hij volgens mij nog geen lift geregeld?quote:Op zondag 20 maart 2005 22:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die vent met de badmuts mag gewoon blijven, die is geweldig. Die 2 mutsen mogen eruit en daarna Rink
Dat had inderdaad beter gemogen. Die drie dagen zijn toch wel vol te houden lijkt me zonder je tweelingzusje.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:08 schreef BVO het volgende:
Ja. Op zich vind ik die tweeling heel leuk, alleen als ik dan dat softe geblok van Just zie heb ik ook zoiets van "".
die krijgen echt nog problemen met de politie daar (incest)quote:Op zondag 20 maart 2005 22:10 schreef haagse_elfje het volgende:
tis een btje sick als je hun bezig ze ziet ze lijken wel een stel en je weet dat ze een tweeling zijn...
Krieke heeft zijn dronken truuk trouwens van Reinier afgekeken
Reinier?quote:Op zondag 20 maart 2005 22:10 schreef haagse_elfje het volgende:
Krieke heeft zijn dronken truuk trouwens van Reinier afgekeken
Reinier was echt vet cool als blok.....quote:Op zondag 20 maart 2005 22:14 schreef BVO het volgende:
Reinier was een briljant blok.![]()
. Rinck is op zich heel fanatiek, maar dan willen anderen het ook fanatiek spelen door de eerste lift te pakken en dan is 'e op z'n pootjes getrapt.
.
Thnxquote:
Reinier was zowieso vet cool. Niemand zal ooit cooler zijn de Reinier (in pe danquote:Op zondag 20 maart 2005 22:14 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Reinier was echt vet cool als blok.....
quote:Op zondag 20 maart 2005 22:15 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Thnxfor using my nick aan Jorien....
ze is gewoon Pipi.....
ik noem haar al sinds aflv 1 Pipiquote:
mijn vergelijking mer der Rudi toch niet. Leuk dat dat er bij staatquote:
GMTAquote:Op zondag 20 maart 2005 22:17 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik noem haar al sinds aflv 1 Pipi![]()
mis-communicatie? maakt niet uit....
ff goeie vriendjes ?![]()
![]()
ehmmquote:Op zondag 20 maart 2005 22:18 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
mijn vergelijking mer der Rudi toch niet. Leuk dat dat er bij staat![]()
Reinier is bijna niet te overtreffen, maar ze deden het goed deze aflevering
Die tweeling is echt te suf.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:08 schreef BVO het volgende:
Ja. Op zich vind ik die tweeling heel leuk, alleen als ik dan dat softe geblok van Just zie heb ik ook zoiets van "".
het zijn "partners" dus of hij is homo, of biquote:Op zondag 20 maart 2005 22:36 schreef CasB het volgende:
FF voor de duidelijkheid...is die Marco (die blijkbaar weg is ofzo), echt homo?
Hij zat namelijk bij mij op school en vond hem altijd verdacht nichterig
Ja. Er stond altijd partner van Stephan onder z'n naam (en andersom), dus dat lijkt me wel.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:36 schreef CasB het volgende:
FF voor de duidelijkheid...is die Marco (die blijkbaar weg is ofzo), echt homo?
Nee die zijn echt geweldig... ooo nu moeten we de mascara verdelenquote:Op zondag 20 maart 2005 22:34 schreef golfer het volgende:
Wat mij betreft mogen die 2 mutsen-vriendinnen er de volgende keer uit. Stralen totaal niets uit.
hij wil altijds iets geven, om aardig te zijn. Aan het eind is hij volgens mij zijn hele bagage kwijtquote:Op zondag 20 maart 2005 22:38 schreef skiczukie het volgende:
Ik denk dat die Rink nóg irritanter dan Reinier kan zijn.
zijn die echt niet belgisch?quote:Op zondag 20 maart 2005 22:39 schreef appelsientje het volgende:
Steven & Sofie (partners NL) 'de zwarte duivels' deze mogen er van mij wel uit trouwens..
zelfs hier kom ik je tegenquote:Op zondag 20 maart 2005 22:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Völler was ook alleen maar irritant, voetballen kon hij niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |