Ik vond het juist wel een leuke aflevering. Alleen jammer van Stevenquote:Op zondag 20 maart 2005 21:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Aardige aflevering. Niet zo leuk als de vorige twee.
Kijk wel alweer uit naar volgende week.
vond het eigenlijk wel leuk, vooral dat blok-aan-de-been element...quote:Op zondag 20 maart 2005 21:41 schreef -Mk- het volgende:
Niet echt een heel sterke aflevering dit keer..
Mwoah, vond het wel leuk. Alleen die ontkoping van die proef hadden ze wel wel spannender in beeld kunnen brengen. Maar ze zullen ook wel met tijdgebrek zitten.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:41 schreef -Mk- het volgende:
Niet echt een heel sterke aflevering dit keer..
\quote:Op zondag 20 maart 2005 21:43 schreef Ambrosius het volgende:
Goede aflevering.
(jammer dat Brechtje een directe lift kreeg, maar goed)
Ja, je vergeet alleen Kris nog.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:44 schreef Stranger het volgende:
Wat is er precies zo irritant aan jorien? Ik heb de vorige aflevering niet gezien, iets gemist ofzo? Ik vind dat mens met die puistpiercing irritanter, of manja, of rink, of jeroen.
Dat wel idd. Het ging de eerste dag zo goed. Hij had in de auto nog makkelijk wat kunnen uitrichten, het waren tenslotte directe concurrenten.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:45 schreef hardsilence het volgende:
Stom van Krieke dat ie Brechtje niet alsnog tegen had gehouden met die laatste, directe lift.
Ja, en die week erop Herman en Kris.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:45 schreef kree het volgende:
Ik hoop dat die twee vriendinnen er volgende week uitgaan.
Die zijn echt het minst boeiend. en de hele tijd dat domme gechiegel...
Herman en Kris staan nu toch ook onderaan?quote:Op zondag 20 maart 2005 21:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, en die week erop Herman en Kris.
Krieke en Natalie zijn mijn favoriete koppel.
Ja, na onvangst van de amulet ging ie voor de volgende ronde.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:49 schreef Remzz het volgende:
Die tweeling zoent idd wel erg vaak en dan heeft vooral die Just daar belang bij geloof ik...
alles is weer goed tussen die tweequote:Op zondag 20 maart 2005 21:51 schreef Sport_Life het volgende:
Ik heb het gemist. Maar hoe is de verhouding tussen Krieke en Natalie? Nog steeds ruzie enz?
Het is weer helemaal goed.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:51 schreef Sport_Life het volgende:
Ik heb het gemist. Maar hoe is de verhouding tussen Krieke en Natalie? Nog steeds ruzie enz?
Ja...maar sex zit er denk ik niet meer inquote:
Dat stuk bedoelde ik ja wel een stuk of 5 keer...quote:Op zondag 20 maart 2005 21:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, na onvangst van de amulet ging ie voor de volgende ronde.
Het is een viespeuk.![]()
.
Heb jij naar een andere aflevering gekeken ofzo?quote:Op zondag 20 maart 2005 21:57 schreef BVO het volgende:
Jorien is cool.
Idd te fanatiek.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:57 schreef BVO het volgende:
Rinck is op zich ook wel oke, alleen dat gezeik over die liften enzo slaat nergens op.
Nee toch?!quote:Op zondag 20 maart 2005 22:00 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Heb jij naar een andere aflevering gekeken ofzo?
Ja, en een softie! "jamaar ik vind Sophie wel een aardig meisje", jaja dat zal wel frust!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |