Ze zijn uit elkaar gegaan in de periode tussen de selectie en de race zelf, geloof ik. Maar besloten toch deel te nemen (zo stond het toch in de pers hier in Belgie)quote:Op maandag 21 maart 2005 12:10 schreef DaZilva het volgende:
Ik snap er niks van, waren Manja en Jeroen nou al ex-partners tijdens de race, of zijn ze pas na die tijd uit elkaar gegaan? Ik lees namelijk in een interview de vraag: 'waarom heb je je partner meegenomen naar peking express?' . Ze zien er echt als een stelletje uit vind ik.
Precies! Dat was veel later. En dat is eigenlijk het hele probleem. We verwachten met z'n allen dat al in het begin persoonlijke vendetta's ontstaan. Maar 'most of all', dat er dit jaar kopieen meedoen van de ubercoole Reinier. Jongens, dat gaat niet meer gebeuren. Kijk gewoon hoe deze koppels het doen, welke verhaallijnen zich ontpoppen naarmate de serie vordert. Je kunt na drie afleveringen eigenlijk nog helemaal niets zeggen over deze zaken. Gewoon afwachten.quote:Op maandag 21 maart 2005 13:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
...* start introdeuntje voor de tell-sell reclame*...
Vroeger toen de mensen nog persoonlijke vendetta's hadden met andere koppels.
En was de blok-aan-het-been opdracht vorig jaar niet veel later?
Ik vind Jorien toch leuker!quote:Op maandag 21 maart 2005 14:01 schreef Remzz het volgende:
Voor de liefhebbers van Nathalieen Jorien.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar ook een stuk lelijker. En Groninger, dat moet je niet vergeten.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik vind Jorien toch leuker!
veel meer pit in..
dat is wat ik tenminste op tv zie
\quote:Op maandag 21 maart 2005 14:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Maar ook een stuk lelijker. En Groninger, dat moet je niet vergeten.
Tja het is maar hoe je het zietquote:Op maandag 21 maart 2005 14:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Pittig?? Hmmm.... eerder een schreeuwlelijk imho. 'Kaaaaarla, hier, hier, hier' Meer iets voor op de markt 'moooooooooooooie meloenen, maar een eurootje per stu-huk'
Idd die just is echt een zwaar kansloos figuur....geen blok kunnen zijn omdat hij een halve dag gescheiden wordt van zijn zusjequote:Op maandag 21 maart 2005 14:33 schreef Remzz het volgende:
Ik vond die Just gisteren wel de grootste kneus hij kreeg de makkelijkste lifter om blok aan het been te zijn. En nog heeft hij echt helemaal niets gedaan om echt een blok aan het been te zijn. Hij miste zijn zusje zo :R
tweelingen he...quote:Op maandag 21 maart 2005 15:28 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
Idd die just is echt een zwaar kansloos figuur....geen blok kunnen zijn omdat hij een halve dag gescheiden wordt van zijn zusje...hoe zielig
Ja hij was echt ook totaal niet leuk als blok aan been hij was alleen dom op auto's aan het huppelen enzo. Ook daarna zichzelf zo goed vinden als er weer een auto voorbij was gegaan...quote:
Mwou valt nog wel mee die vader kan ik echt niet uitstaan maar Pippi zelf is nog wel leuk, doet leuk fanatiek i.t.t. haar vader.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:14 schreef Orginial het volgende:
Ik ben ook volledig afgeknapt op Pippi Langkous.![]()
Dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 21 maart 2005 18:19 schreef haagse_elfje het volgende:
toch denk ik dat pipi en haar papi al voor India uit de race zijn
ik vond dat hij echt niet te ver was gegaan... het hoort er gewoon bij... ik heb echt enorm moeten lachen zondag avond.. ik vond 't echt meesterlijk!quote:Op maandag 21 maart 2005 17:36 schreef BVO het volgende:
Joriens reacties in het vorige topic; toen onder de spoilers.
was leuk he? mijn pappa als blok, was t te doen???, ik ben errug benieuwd naar de beelden!!!! volgens rinck heeft hij wel dinge gedaan die niet konden, maar kris heeft t zooo goed opgevat, echt supergoed van hem. jammer dat ik t niet kan zien zondag. ik was zooooooooooooo blij dat ik die lieve, lieve karla had.
rinck vond zelf ook dat ie te ver was gegaan, maar ja, je opdracht is, zorgen dat iemand als laatste binnen komt, die opdracht had ik hem gegeven en we moesten ook wel n beetje, want we stonden wel laatste!!! Het was wij d'r uirt of kris en herman en dan kies je toch vor jezelf, 'k ben zo benieuwd naar de beelden, 'k heb de verhalen natuurlijk wel gehoord over herman idd en krieke, maar brecht heeft t toch heeeel goed gedaan met krieke!!! hoewel ik zelf ook wel redelijk op dreef was, als ik dat van mezelf mag zeggen...., maar ik geeft toe: karla heeft t me totaal niet moeilijk gemaakt en daar ben ik nog steeds heel blij om.
Je weet nooit waar de anderen zijn, dat maakt t juist zo spannend. En het had me best veel tijd gekost die stad uit te komen, ik wist wel dat ik niet laatste was, maar ook niet dat ik zo ver lag. Ik was allang blij dat Karla niet 20 keer hoefde te kotsen van de wagenziekte en dat ik 'n lift had naar Yichang
Niet te ver? Ik durf te garanderen dat als een of andere maffe Chinees hier aan mijn ruitenwisser gaat zitten trekken, hij echt vliegles krijgt hoor.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik vond dat hij echt niet te ver was gegaan... het hoort er gewoon bij... ik heb echt enorm moeten lachen zondag avond.. ik vond 't echt meesterlijk!
oke daar heb je dan wel een beetje gelijk in .... ik zal het ook niet echt prettig als iemand dat deed bij mijn auto... maar goed het hoorde wel een beetje bij het spel tenslotte..quote:Op maandag 21 maart 2005 19:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet te ver? Ik durf te garanderen dat als een of andere maffe Chinees hier aan mijn ruitenwisser gaat zitten trekken, hij echt vliegles krijgt hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |