*koffers weer aan het uitpakken is*quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zelfgestookte, dus dan meestal ook hoe armer hoe sterker
ik ben afgelopen zomer en 2 jaar geleden naar Albanië geweest... in de bergen... daar hebben ze ook helemaal niks, maar ze doen er toch alles aan om jou op je gemak te stellen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik moet daar best wel om huilen altijd
Mijn familie in Joegoslavië is bijv. ook zo, ik word daar altijd een beetje 'verlegen' van...
nee, ik ben enig kindquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:23 schreef appelsientje het volgende:
heb jij toevallig een broer die bij planet werkt?
dan is het vrij lastig om een broer te hebbenquote:
woensdagquote:Op woensdag 23 maart 2005 08:27 schreef haagse_elfje het volgende:hoi hoi
ik ben benieuwd naar woensdag
zondag?quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:27 schreef haagse_elfje het volgende:hoi hoi
ik ben benieuwd naar woensdag
Maar ze begrijpen het pas volgende weekquote:
Hahahaquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:06 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Maar ze begrijpen het pas volgende week![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:06 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
ik ben het bijna met je eens..quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:15 schreef Staps.nl het volgende:
[..]![]()
Ik wil graag ook iedereen laten weten wie er van mij weg mag:
- Die duivelsaanbidders: Ik word meestal misselijk als ik ze zie. Bijvoorbeeld toen ik ze op elkaar zag duiken op dat hotel bed.
- Vader en zoon: Echt niet graapig die badmuts. En ook van dat Belgen-minderwaardigheidscomplex word ik moe: 'Die Rinck is zo'n luidruichtige Ollander' ofzoiets
Blijven mogen:
- De mutsen. Heerlijk'Het ruikt naar champignons'
![]()
- Rudi en Pipi, leuk zoals Rinck gewoon de tijd neemt om te genieten en z'n dochtertje zorgt dat ze niet laatste worden![]()
- Jeroen en Manja I love to hate them![]()
Weet niet:
- De tweeling, aandoenlijk, dat wel![]()
- Kriek mag naar huis, Natalie mag blijven, ze is cute![]()
eerste ??quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:32 schreef rubbereend het volgende:
bovendien staat de tweeling eerste dus ze blijven er zeker in
1Just en Brechtje : 20 punten + 1 amuletquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
eerste ??
die 2 ex-en van elkaar die zijn toch eerste ?
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:15 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
1Just en Brechtje : 20 punten + 1 amulet
2Jeroen en Manja : 17 punten + 2 amuletten
precies andersom dus
idd, Reinier was vorig jaar gewoon de winnaarquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:35 schreef HarigeKerel het volgende:
Op die amuletten etc let ik helemaal niet, boeit totaal niet
Zelf kijk ik eigenlijk vooral uit nieuwsgierigheid hoe dat liften en logeren etc gaat en wie er wint en met hoeveel centen, tja... dat boeit mij verder weinig eigenlijk
Pfff waneer houden jullie nou eindelijk is op over die kneus.....we zijn al 5 topics ver met PE2 en nog steeds lopen jullie over die vatsige papzak te ouwehoerenquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:58 schreef keijz het volgende:
[..]
idd, Reinier was vorig jaar gewoon de winnaar
Heiligschennis!quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:30 schreef RobinhoX het volgende:
Pfff waneer houden jullie nou eindelijk is op over die kneus.....we zijn al 5 topics ver met PE2 en nog steeds lopen jullie over die vatsige papzak te ouwehoeren![]()
tssss hoe durf je mij in twijfel te trekkenquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
eerste ??
die 2 ex-en van elkaar die zijn toch eerste ?
quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:30 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
Pfff waneer houden jullie nou eindelijk is op over die kneus.....we zijn al 5 topics ver met PE2 en nog steeds lopen jullie over die vatsige papzak te ouwehoeren![]()
Zeg, druk jij gauw eens hierquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:30 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
quote:
Ja wie nietquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:00 schreef haagse_elfje het volgende:
Klaar
ik kon haar soms wel dood schieten..
mijn wel gemeende excuusquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tssss hoe durf je mij in twijfel te trekken
brrrr nu moeten we deze pagina snel vol posten. Enge vent was datquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:37 schreef keijz het volgende:
[..]
speciaal voor jou een paar mooie plaatjes![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
psssst iemand bij je op msnquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
brrrr nu moeten we deze pagina snel vol posten. Enge vent was dat
goed van je vader dat hij die man zn sigaret aanboodquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:42 schreef jorienpe2 het volgende:
Het was idd ontzettend ontroerend dat die mensen ons, waarschijnlijk, hun allerbeste eten aanboden. De gastvrijheid van de chinezen is echt ongekent! Ook heel moeilijk, die mensen hebben al zo weining en je kan hen ook nog niks terug geven, but that's the game, i'm afraid. Hoe moeilijk het soms ook is.
En als die man nou niet rookte?quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
goed van je vader dat hij die man zn sigaret aanbooddan kun je toch nog iets geven
Dan kan je hem altijd nog een vies en bezweet T-Shirt aanbieden vol met zeldzaam Gronings zweet, of anders een echte Hollandse made in China Zeeman onderbroek danwel sokken..quote:
Mijn vriendje zei: 'Ik zou de adressen van die mensen opschrijven en ze later nog eens bezoeken of iets sturen om ze te bedanken.' Ik vond dat wel slim eigenlijk, nou kan ik me voorstellen dat je daar totaal niet aan denkt, maaruh... zou het uberhaupt mogen?quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:42 schreef jorienpe2 het volgende:
Het was idd ontzettend ontroerend dat die mensen ons, waarschijnlijk, hun allerbeste eten aanboden. De gastvrijheid van de chinezen is echt ongekent! Ook heel moeilijk, die mensen hebben al zo weining en je kan hen ook nog niks terug geven, but that's the game, i'm afraid. Hoe moeilijk het soms ook is.
Ja dat was echt lachenquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:08 schreef rubbereend het volgende:
één van de hoogtepunten blijft toch nog steeds de kip van Jeroen en Manja die door hun eigen knulligheid sneuvelde!
Vorig jaar hebben ze dat volgens mij wel gedaan heb ik ergens gelezen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mijn vriendje zei: 'Ik zou de adressen van die mensen opschrijven en ze later nog eens bezoeken of iets sturen om ze te bedanken.' Ik vond dat wel slim eigenlijk, nou kan ik me voorstellen dat je daar totaal niet aan denkt, maaruh... zou het uberhaupt mogen?
Als weet ik uit ervaring dat dat soms echt lastig is...quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:46 schreef Staps.nl het volgende:
Ik denk dat inderdaad dankbaarheid het beste getoond kan worden door te genieten van wat je aangeboden wordt.
Daarom ook bijzonder lullig dat ze die kip niet gewoon opaten. Wel een heel komisch moment
prachtig jaquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:08 schreef rubbereend het volgende:
één van de hoogtepunten blijft toch nog steeds de kip van Jeroen en Manja die door hun eigen knulligheid sneuvelde!
Ik ben benieuwd hoe ze er uitziet in een gala-jurk enzo. Ik denk trouwens dat Jorien en Rinck er deze week uitliggen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:23 schreef keijz het volgende:
[..]
dat zal ze nog wel een tijdje blijven hoor
quote:Gaby 3. Geplaatst op 06 maart 2005 om 22:29 uur
Ik ga dan toch wel voor 'de Tweeling' Just en Brechtje, of misschien wel 'de homo's' Marco en Stephan
Mijn moeder en ik FOK hebben heeft de helft al van bijnamen voorzien
Karla en Sophie zijn 'de mutsen'
Steven en Sofie zijn 'de zwarte duivels' (vanwege zijn haar)
Marco en Stephan dus onvermijdelijk 'de homo's' (niets negatiefs)
Just en Brechtje 'de tweeling' (net als Wesley en Joeri vorig jaar)
Rink en Jorien zijn 'de geitenwollensokken EO familie'
Manja en Jeroen zijn 'Manja en die andere gozer' omdat zij zo overheerst
Herman en Kris zijn 'zo vader zo zoon'
en eigenlijk zijn tot nu toe alleen Natalie en Krieke bijnaamloos :p
http://pekingexpress.startkabel.nl/forum/?id=187&sub=6
Dat betekent dat OF iemand alle namen gejat heeft van die Gaby, ofdat die Breezer lulkoek uitslaat.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:38 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat betekent dat OF iemand alle namen gejat heeft van die Gaby, ofdat die Breezer lulkoek uitslaat.
Valt me tegen van de FOK-ers.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:40 schreef keijz het volgende:
[..]
ik heb een paar van haar verzonnen namen in de op gezet ja...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
Als ik niet zit te liegen tenminstequote:Op donderdag 24 maart 2005 23:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Let op: spoiler verraadt wie eruit gaat!!!
Is het waar?quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als ik niet zit te liegen tenminste![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:06 schreef BVO het volgende:
Ja, rot nou 'ns op met dat gespoiler..
Die spoilertags maken me niet uit, wel als iedereen er op suggestieve manier op gaat reageren..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Duiveltja op 25-03-2005 13:17:39 (gebruik spoilertags) ]
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:07 schreef Orginial het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door Duiveltja op 25-03-2005 13:17:59 ].
Oke.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:08 schreef BVO het volgende:
En bedankt, dat weten we dan ook weer..
Lees ze of lees ze niet, maar reageer er gewoon niet op..
Jeroen en Manja, Nathalie en Krieke en Sven en Sofie komen het verst.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:59 schreef Staps.nl het volgende:
Ik reageerde niet op de spoiler, ik heb 'm niet eens gelezen. Ik reageerde op Original gisteren om 15.23
Maar inderdaad spoilers mogen niet hoor in dit forum![]()
Zijn er koppels die veilig zijn ?
En vinden we trouwens niet dat nu een Nederlands koppel moet winnen?
Ik vind van wel, of anders de mutsen, zonder ook maar 1 amulet
En let op dat als je reageert met een mogelijke spoiler je ook spoilertags gebruikt. Zoals je ziet kan je het voor mensen het plezier van de serie flink verknallen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:06 schreef BVO het volgende:
Die spoilertags maken me niet uit, wel als iedereen er op suggestieve manier op gaat reageren..
quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:20 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat die bijnamen zijn overgenomen van een breezahsletje.![]()
Heb ik nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:09 schreef keijz het volgende:
ik had toch duidelijk in tt gezet GEEN SPOILERS
mag er alsjealsjealsjeblieft een speciaal spoiler topic komen?
[..]
ooooh tja, kom eens met wat nieuwe namen zou ik zeggen
ik zal er morgen eens eentje voor je makenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:27 schreef Orginial het volgende:
[..]
Heeft iemand een bewegende avatar voor me van Nathalie?![]()
mee doetquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:39 schreef schatje het volgende:
Ik heb er zin in![]()
.
Alleen nog een nachtje slapen.![]()
.
Dankjeequote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:35 schreef keijz het volgende:
[..]
ik zal er morgen eens eentje voor je maken
kan duidelijk zien van wie jij fan bentquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
kan duidelijk zien van wie jij fan bent