ze hadden niet echt een snelle lift he...quote:Op maandag 21 maart 2005 22:30 schreef Murray het volgende:
Hey grappig, jij bent de Jorien?
If so, waardoor was je nou net te laat dan?
Je had die ene dag nog een flinke voorsprong, volgende dag had je weer een goede lift dacht ik, Karla had je ook maar 10 minuten opgehouden.. hoe kon Brechtje dan zoveel tijd goedmaken?
Dat vatte ik niet helemaal...
nou ik heb liever die gast met die lange haren...en die midget eruit...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:16 schreef haagse_elfje het volgende:
a.s zondag valt er weer een koppel af.....
ik hoop dat het die herman en kris is...Die herman vind ik nog niet zo erg, hij is zelfs best grappig maar die Kris...
hahahaquote:Op maandag 21 maart 2005 22:23 schreef jorienpe2 het volgende:
[..]
Mijn vader zei en zegt nog steeds dat ik marktkoopvrouw moet worden, klopt dus aardig.![]()
Steven en .....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:21 schreef BobRooney het volgende:
[..]
nou ik heb liever die gast met die lange haren...en die midget eruit...
ben alleen de namen kwijt![]()
Ja dat vond ik ook wel okay, zo blijft het nog een beetje spannend.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:27 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Steven en .....
Ik vind hun nog niet zo erg, ze zijn weinig nog in beeld geweest, ik vond het wel cool dat ze Jeroen en Manja hadden afgetroefd
Ben het met je eens... steven en sofie (staat trouwens in de OP)quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:21 schreef BobRooney het volgende:
[..]
nou ik heb liever die gast met die lange haren...en die midget eruit...
ben alleen de namen kwijt![]()
Eind 2004 dacht ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:25 schreef appelsientje het volgende:
Zeg misschien een domme vraag maar wanneer is het eigenlijk opgenomen?
ik ook nietquote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ben het met je eens... steven en sofie (staat trouwens in de OP)
Maar ik mocht ze meteen vanaf het begin al niet ...
Nou na wat ik zondag heb gezien..... "help ik kan niet roeien en ik kan niet kaart lezenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:52 schreef BobRooney het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
maar wie weet komt daar verandering in
daar heb ik flink om gelachen ook ja...vooral dat roeien.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou na wat ik zondag heb gezien..... "help ik kan niet roeien en ik kan niet kaart lezen"
En dat zij vervolgens nog een tijd lang blijft doorzeiken.... er moet veel gebeuren wil ik hen de overwinning gunnen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:09 schreef jorienpe2 het volgende:
Brechtje was volgens mij net voor mij. Ik ben helemaal aan de andere kant van het park dan waar de pagode was afgezet en heb nog dat hele park door moeten draven op zoek naar die ***pagode. Brechtje heeft mij verteld dat zij ook het hele park heeft doorgelopen op zoek naar die pagode. Zij was waarschijnlijk gewoon net iets eerder in het park en vond de pagode net iets eerder dan ik. Misschien dat de 10 min. van Karla daar voor hebben gezorgd, maar ik kan me niet herinneren dat ik ze gezien heb op weg naar Yichang, maar ja, geblindeerde ramen, je weet het gewoon nooit met PE.
Nou ze zijn toch wel te pruimen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:05 schreef keijz het volgende:
ik kan het me bijna niet voorstellen dat iemand S&S wél mag
Ik krijg trouwens wel onwijs zin om een keer naar China te gaan, mooi land.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:09 schreef jorienpe2 het volgende:
Brechtje was volgens mij net voor mij. Ik ben helemaal aan de andere kant van het park dan waar de pagode was afgezet en heb nog dat hele park door moeten draven op zoek naar die ***pagode. Brechtje heeft mij verteld dat zij ook het hele park heeft doorgelopen op zoek naar die pagode. Zij was waarschijnlijk gewoon net iets eerder in het park en vond de pagode net iets eerder dan ik. Misschien dat de 10 min. van Karla daar voor hebben gezorgd, maar ik kan me niet herinneren dat ik ze gezien heb op weg naar Yichang, maar ja, geblindeerde ramen, je weet het gewoon nooit met PE.
dat is altijd heel mooi om te zien, hoe gastvrij de mensen daaro zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik krijg trouwens wel onwijs zin om een keer naar China te gaan, mooi land.
Jullie waren toch ook aan het eten bij dat arme gezin? dat vond ik wel indrukwekkend om te zien. Ze hadden als bijna niks en toch nog delen...
idd daar kunnen wij soms nog wel eens wat van lerenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:23 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat is altijd heel mooi om te zien, hoe gastvrij de mensen daaro zijn
en dan in Rusland daarbij hoe armer hoe meer wodkaquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:42 schreef haagse_elfje het volgende:
vorig jaar was het ook zo mooi te zien, hoe armer de mensen de waren hoe gastvrijer.....
*koffers aan het pakken is*quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan in Rusland daarbij hoe armer hoe meer wodka
zelfgestookte, dus dan meestal ook hoe armer hoe sterkerquote:
Ik moet daar best wel om huilen altijdquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:42 schreef haagse_elfje het volgende:
vorig jaar was het ook zo mooi te zien, hoe armer de mensen de waren hoe gastvrijer.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |