http://forum.fok.nl/topic/679346quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:49 schreef yvonne het volgende:
Whahahahahahaha
Ja, jullie hebben die arme AMD zo gepest, hij heeft zn account door de schredder gehaald hoor
http://forum.fok.nl/user/history/110810
RIGHT
;FYI ik geloof mensen waarmee ik al langer op msn zit, die ik vaak tegenkom op fok en waar ik ook serieuze gesprekken mee heb eerder dan jou in deze toestand.."
RIGHT
en ook komt aanwaaien met er is niks door de schredder gehaald" terwijl ik daar geen enkel bewijs van zie van jouw kant uit..
moet ik toch constateren dat ik meer vertrouwen heb in de versie van ;de ander dan in jouw versie inzake dit geval.
RIGHT, RIGHT, RIGHT
&aen btw heeft amd zijn account al door de (passmail)schredder gedaan.
RIGHT
Nee, we hebben geen mods nodigquote:
quote:quote:
SanCoTec zegt: Ey, almachtige president. Mag ik je toevoegen?
DEPRESIDENT zegt: Heb je al gedaan
SanCoTec zegt: Cammen? Je bent zo lekker
DEPRESIDENT zegt: Nee, dank je.
SanCoTec zegt: Ah kom, alsjeblieft
DEPRESIDENT zegt: Nee
DP, ik dacht dat je het lekker vond om in dat nauwe sterretje van je geneukt te worden...?quote:Wat een SMEERLAP is die SanCoTec zeg!
Ja duh! Maar niet door Sancotjeck!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
DP, ik dacht dat je het lekker vond om in dat nauwe sterretje van je geneukt te worden...?
quote:.--------------------------------------------------------------------.
| Start van sessie: maandag 31 januari 2005 |
| Deelnemers: |
| ...orum | Glas in je bier is niet Oké :S (edit) |
| AMD64 (edit) |
.--------------------------------------------------------------------.
[23:10:55] AMD64: aovnd!
[23:11:01] Santosh | ht: heej
[23:11:10] AMD64: Alles goed?
[23:11:15] Santosh | ht: jah hoor
[23:11:24] AMD64: is me nog steeds niet gelukt hoor
[23:11:41] Santosh | ht: das jammer, maar ik ben ff druk bezig
[23:11:52] AMD64: kan je me is helpen ?
[23:11:59] Santosh | ht: ben druk bezig
[23:12:07] Santosh | ht: met iets anders
[23:12:11] AMD64: weet ik. bedoel ook niet nu
[23:12:20] Santosh | ht: ik beloof niets
[23:13:15] AMD64: als je tijd hebt.
FTP adres. ftp.eurocarsforum.nl inlog :
admin@eurocarsforum.nl
pass : 1984geboren
Please doe niets anders dan de forum goed makneBednakt
Kijk maar wanneer je het doet
[23:13:33] Santosh | ht: ok
[23:13:41] AMD64: Schrijfje het op ?
[23:13:47] Santosh | ht: ik heb msn logs
[23:13:52] AMD64: ohja
[23:13:54] AMD64: enne bedankt
[23:17:37] AMD64:
http://www.eurocarsforum.nl/cgi-bin/fp/fp.cgi?newsID=689
[23:17:56] * AMD64 is geblokkeerd
Wel fa's?quote:
Met mosterd, ketchup of mayonaise?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:55 schreef petre86 het volgende:
what???? alweer mijn naam verkeerd?!
en bifi?? das van de concurrent! ik werk met godverredomme niet voor niks vannochtend uit de naad bij de fabriek waar ze die "bite" worstjes maken!!!
en btw dat AMD aandachtsgeil is was al duidelijk.. maar dan
"alstublieft meneer 1 aandachtsgeile user, wilt u er een beetje hartklachten bij?"
of hoe moet ik dat voorstellen?
Liever door je hond?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:55 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ja duh! Maar niet door Sancotjeck!![]()
Je kent me niet eensquote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:55 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ja duh! Maar niet door Sancotjeck!![]()
Jij bent ook een lul maar dan van een andere ordequote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:57 schreef DePresident het volgende:
Ben ik aandachtsgeil? Ik heb toch nooit gezegd dat ik hartoperaties nodig heb enzoook niet 's nachts
![]()
Ahh gelukkig. Werd al bang.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Jij bent ook een lul maar dan van een andere orde
Dat meen je nietquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:02 schreef yvonne het volgende:
Die knul zit idd nu langzaam dood te gaan, niet posten, wel lurken.Jeffrey_ik_ben_geen_kloon.
AMDquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:02 schreef yvonne het volgende:
Die knul zit idd nu langzaam dood te gaan, niet posten, wel lurken.Jeffrey_ik_ben_geen_kloon.
Hij kan toch onder de tram komen of zoquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:01 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
We gaan door tot dat ie dood is
Deel 32974 komt dus ook nog wel
We kunnen de trambestuurder omkopenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hij kan toch onder de tram komen of zo
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:02 schreef yvonne het volgende:
GCSC topic opzoektquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
!!!
Die hadden we in GCSC zo ongeveer voor de grap verzonnen voor hem, een paar uur geleden
Hell, ik ben bereid me persoonlijk te laten omscholen als het nodig is!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:04 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
We kunnen de trambestuurder omkopen
'T was de vorigequote:
Was idd in de GCSCquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:09 schreef yvonne het volgende:
D?
Was dat bij jullie dat hij zat te pijpzeiken dat familie van hem omgekomen was bij die Tsunami?
Heeft iig gewoon op FOK gestaan, heb het ergens gelezen, dat we niet mochten spotten
Was bij onsquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:09 schreef yvonne het volgende:
D?
Was dat bij jullie dat hij zat te pijpzeiken dat familie van hem omgekomen was bij die Tsunami?
Heeft iig gewoon op FOK gestaan, heb het ergens gelezen, dat we niet mochten spotten
tsunami grappen topicquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:09 schreef yvonne het volgende:
D?
Hoeveel nederlanders waren er ook weer omgekomen? ;')quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Was bij ons
Eerst was zijn tante dood en toen ook zijn oom. En we mochten dus geen grappen maken over de tsunami, of water, of golven whatever. En hij was heel verdrietig. Nouja, tussen het postopkrikken en het spammen van zijn website door dan hè?
quote:
dank!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:15 schreef MutZ het volgende:
Namen voor kloons van AMD: GCSC - Goedenmorgen allemaal
Nee dat is gewoon Jeffry...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:02 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Dat meen je niet
Is dat zn nick![]()
God wat is die sukkel dom zeg
?quote:
AMDquote:
ECF hackenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:21 schreef DePresident het volgende:
[..]
AMD![]()
Zijn er nu verder acties gepland al, of wat is de bedoeling. Want dit kunnen we niet zo maar laten gebeuren.
Niks acties, zou niet weten waarom.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:21 schreef DePresident het volgende:
[..]
AMD![]()
Zijn er nu verder acties gepland al, of wat is de bedoeling. Want dit kunnen we niet zo maar laten gebeuren.
Nikky + Msn-gesprek met AMD + jij zweert het & niet te vergeten: het bewijs.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks acties, zou niet weten waarom.
Maar eerst was je overtuigd van zijn onschuld, nu van zn schuld, why?
Waarom die moeite?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:23 schreef DePresident het volgende:
[..]
Nikky + Msn-gesprek met AMD + jij zweert het & niet te vergeten: het bewijs.
Had me sneller in hem moeten verdiepen
Normaal moeten mensen die op mijn msn willen eerst allemaal onderzoeken ondergaan. Zo belangrijk ben ik!quote:
Je doet me sterk aan iemand denken, wie was dat ook al weer? Jeffry, AMD64 of was het nou BMWM3?quote:
StuarT?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:29 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Je doet me sterk aan iemand denken, wie was dat ook al weer? Jeffry, AMD64 of was het nou BMWM3?
Kom ik straks nog even op terug
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:29 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Je doet me sterk aan iemand denken, wie was dat ook al weer? Jeffry, AMD64 of was het nou BMWM3?
Kom ik straks nog even op terug
Wie wil nou op jouw MSN?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:28 schreef DePresident het volgende:
[..]
Normaal moeten mensen die op mijn msn willen eerst allemaal onderzoeken ondergaan. Zo belangrijk ben ik!![]()
kijk, ik ben wel geloofwaardigquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:28 schreef DePresident het volgende:
[..]
Normaal moeten mensen die op mijn msn willen eerst allemaal onderzoeken ondergaan. Zo belangrijk ben ik!![]()
dude. laat je nakijkenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:31 schreef DePresident het volgende:
Ik blijf toch altijd terugkomen. Ik ben niet weg te pesten.
Neem jij het over dan? Ik ga kokenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:33 schreef Bosbeetle het volgende:
zo hee dit topic is al net zo leuk als die bifi reeks
kook ze !quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:36 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Neem jij het over dan? Ik ga koken
zoals het hoortquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:42 schreef petre86 het volgende:
[..]
die boskever neemt ook helemaal niks over he.. het hele topic valt stil!
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:44 schreef DePresident het volgende:
ZAL IK HET TOPIC DAN MAAR KAPEN? [afbeelding]
ikke niequote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:55 schreef yvonne het volgende:
nog een raadsel, toen hij nog BMW heette en we om haar/zijn tieten vroegen stuurde hij een foto van zichzelf, daar was het een mager knulletje, in US heeftie ook gestaan met litteken en was het opeens een dikkerdje?
Rara, wie heeft die foto uit US nog?
beetje?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:59 schreef DeLeider het volgende:
mjah amd was altijd aandachtsgeil. Op msn ook btje erg soms
En ik?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:59 schreef DeLeider het volgende:
mjah amd was altijd aandachtsgeil. Op msn ook btje erg soms
dat forum is ook doodquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:13 schreef Qwea het volgende:
Nou, ik wacht gofftedomme.Waars die smeerlap*gaat naar AMD zn forum
Niet online iig.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:13 schreef Qwea het volgende:
Nou, ik wacht gofftedomme.Waars die smeerlap*gaat naar AMD zn forum
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:15 schreef Mattt het volgende:
Ik heb nog een kloon daar, als we nou met zn allen tegelijk inloggen en gaan kloten ?![]()
Zullen we eens posten op zijn forum ,als hij doet op deze.
nee, dan zet je er nee : Als hij niet post op dit forum, gaan WIJ DAAR wel heenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:15 schreef Mattt het volgende:
Ik heb nog een kloon daar, als we nou met zn allen tegelijk inloggen en gaan kloten ?![]()
Zullen we eens posten op zijn forum ,als hij doet op deze.
Ach, dan gaan we toch allemaal daar dood en verderf zaaienquote:
Je zou niet zeggen dat ie 21 is.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:20 schreef laffer het volgende:
[..]
pwahahahaha, bob de bouwer![]()
[afbeelding]
bron: Fotoboek van AMD64
![]()
godalle jezus was die vent lelijk!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:20 schreef laffer het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
quote:Goedendag op mijn Fotoboek
Ik ben dus AMD64, ook wel bekend als BMWM3/NFSUndergroundII. Ik heet Jeffrey Willems, ben bijna 21 jaar oud (op 18 april) en heb mijn leven op Fok! gevonden .
Jullie zien mij heet meest posten in GC en ONZ en ook af en toe op GAM en VBL. Zoals jullie weten plaats ik alleen maar kwaliteitspost en wordt ik het meeste afgewezen.
Ik werk in de werkdagen van maandag tot en met donderdag, en in de weekende ben ik lekker vrij en heb ik lekker tijd voor mijmezelf.
Sinds november 2004 heb ik dan eindelijk mijn echte rijbewijs. Heb er totaal 5 keer over gedaan, en ben dus nu de trotse bezitter ervan
Willen jullie meer weten, meldt het
Straks kwets je hem nog.quote:
dus...quote:
Hij is onbevreeschtquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
dus...
Dat hij dat ene woord, dat begint met k en eindigt met waliteitsposts durft te typen
Kut jaquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:37 schreef Qwea het volgende:
http://www.eurocarsforum.nl/cgi-bin/forum/posts.cgi?topicID=1020![]()
quote:You have been banned from our Forum untill:
26-3-2005 19:44:36
Hoi Phoebequote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:43 schreef Little_Angel het volgende:
Ik ben gebanned! Ik dacht dat ie Phoebe nog zo lekker vond!!
*snel even een gaat uitzoeken.quote:
ehm...quote:
doe maar niet eigenlijk.. stoppeen ook mijn downloads...quote:
Niet als je mozilla en IE gebruiktquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
doe maar niet eigenlijk.. stoppeen ook mijn downloads...
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:48 schreef Havoc het volgende:
1 tip. Als het de bedoeling is dat jullie gaan proberen dat forum plat te gooien dan zou ik het afraden om dat hier te bespreken..
Who cares, zolang je de taktiek maar voor je houdtquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Is dat forum eigenlijk van hem alleen? Beetje lullig als anderen er nu last van krijgen...
Of word ik met het invallen van de schemer opeens te soft?
Hihiquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:20 schreef laffer het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Hoeveel members heeft ie ? Hoeveel mensen posten er ?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Is dat forum eigenlijk van hem alleen? Beetje lullig als anderen er nu last van krijgen...
Of word ik met het invallen van de schemer opeens te soft?
Bron: Fotoboek van AMD64quote:FAVO FOK!KERS/STERS
Stuart
ElmarO
Dr_Flash
Cerror
Janetje
Nikky
Shreever
Quickie_Bat
Bengeltje
paddy
mother_mother
hallo_mensen
it_was_me
SanCoTec
Sinterklaaskapoentje
quote:
Posted by: Steve (Administrator) on 19-03-2005 @ 19:49:56
Nokia & Phoebe
1 week afkoel-ban
Reden:
Een
Twee
Drie
Vier
Vijf
Zes
Wij allemaalquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:52 schreef QyRoZ het volgende:
Ik zal AMD missen. Hij had altijd zoveel te melden posten..
Kotszak.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:54 schreef kastanova het volgende:
Oh, DP, welke crewfunctie krijg je eigenlijk?
Weblog in ieder geval niet. Over 4 weken krijg ik misschien weer wat.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:54 schreef kastanova het volgende:
Oh, DP, welke crewfunctie krijg je eigenlijk?
FAVO FOK!KERS/STERSquote:
Alle frontpage functies zijn "besmet" sinds jouw aanstellingquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:57 schreef DePresident het volgende:
waarom wordt jij geen columnist ofzo
Je wil best.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Alle frontpage functies zijn "besmet" sinds jouw aanstelling.
Dan was ik het al geweestquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:59 schreef DePresident het volgende:
Je wil best.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:58 schreef DePresident het volgende:
[..]
FAVO FOK!KERS/STERS
Stuart
ElmarO
Dr_Flash
Cerror
Janetje
Nikky
Shreever
Quickie_Bat
Bengeltje
paddy
mother_mother
hallo_mensen
it_was_me
SanCoTec
Sinterklaaskapoentje![]()
tuurlijk leest ie mee, dat doen alle nog niet gerehabte debielen toch?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:03 schreef DePresident het volgende:
[..]
Hij leest stiekem mee, dus dit zal wel pijn doen!
Ik snap uberhaupt al niet wrom ik op dat lijstje staquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:58 schreef DePresident het volgende:
[..]
FAVO FOK!KERS/STERS
Stuart
ElmarO
Dr_Flash
Cerror
Janetje
Nikky
Shreever
Quickie_Bat
Bengeltje
paddy
mother_mother
hallo_mensen
it_was_me
SanCoTec
Sinterklaaskapoentje![]()
hij woont bij mij in de buurt, hij heeft het of zachtjes gedaan dat er nog niemand achter is, of hij heeft het nog niet gedaan, er is nog geen ziekenauto langsgekomen. Ik check deze week het lokale krantje wel ff op rouwadvertenties, alhoewel, als ik 1 van zijn ouders was, zou ik zijn bestaan ontkennen, maar goedquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:09 schreef Qwea het volgende:
issie al dood?
Hij dacht dat jij zijn forum naar 'the next level ' zou brengenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:09 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Ik snap uberhaupt al niet wrom ik op dat lijstje sta
jij bent liefquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:10 schreef Qwea het volgende:
[afbeelding]
voor het geval dat het hem allemaa teveel wordt
Omdat hij dacht, dat jij hem wou helpen , met zo'n phpbb forumpje ,quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:09 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Hij snapte alleen niet dat dat naar beneden wasquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:10 schreef DePresident het volgende:
[..]
Hij dacht dat jij zijn forum naar 'the next level ' zou brengen![]()
Lees sneller.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:11 schreef Insomaniac het volgende:
Kappen met posten ik moet bijlezen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:12 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Hij snapte alleen niet dat dat naar beneden was
Parterre, huillies, slotje roepers, taalpuristen en krastopicsquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:12 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Hij snapte alleen niet dat dat naar beneden was
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:14 schreef DePresident het volgende:
[..]Dan is hij toch triest? Je praatte nooit met hem, maar hij beschouwde je wel als z'n maatje. Hij geeft je wachtwoorden.... alles. Misschien omdat jij neger bent, dat hij automatisch denkt dat jij betrouwbaar bent?
Hij vond je gewoon héél erg lievquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:09 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Ik ben ook heel erg lievquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hij vond je gewoon héél erg liev![]()
Of hij lult maar wat natuurlijk.
Wat zij zegt. Ik weet alleen dat bij elke internationale ramp wel een familielid van AMD omkomt, zijn oma is overleden aan kanker, hij zelf leukemie heeft en zijn moeder had ook een enge ziekte.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:11 schreef Insomaniac het volgende:
Kappen met posten ik moet bijlezen.
Soa'squote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:18 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Wat zij zegt. Ik weet alleen dat bij elke internationale ramp wel een familielid van AMD omkomt, zijn oma is overleden aan kanker, hij zelf leukemie heeft en zijn moeder had ook een enge ziekte..
Je vergeet dat al zijn vrienden op sterven liggen!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:18 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Wat zij zegt. Ik weet alleen dat bij elke internationale ramp wel een familielid van AMD omkomt, zijn oma is overleden aan kanker, hij zelf leukemie heeft en zijn moeder had ook een enge ziekte..
Kut ze hebben me door, AMD LULT ALTIJDquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
OF HIJ LULT MAAR WAT NATUURLIJK.
Maar waarom nou z'n hele naam dan? En laten zien dat hij bij Vobis werkt? En zeggen waar hij woont?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je vergeet dat al zijn vrienden op sterven liggen!
O wacht....
Hij moet er íets mee doen hè?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:21 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Kut ze hebben me door, AMD LULT ALTIJD
Dat hele topic heb ik gemistquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:21 schreef Insomaniac het volgende:
Wat Croupouque in het vorige topic vertelde is idd waar. AMD had ook nog een topic in GC, dat hij MOEST weten hoe laat de treinen naar DUitsland gingen, Nikky en Flash zaten er bovenop en elke offtopic opmerking werd gedelete. Hij moest stante pede geholpen worden..
Link?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:21 schreef Insomaniac het volgende:
Wat Croupouque in het vorige topic vertelde is idd waar. AMD had ook nog een topic in GC, dat hij MOEST weten hoe laat de treinen naar DUitsland gingen, Nikky en Flash zaten er bovenop en elke offtopic opmerking werd gedelete. Hij moest stante pede geholpen worden..
Ik was ook al aan het kutten.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Link?
O kut, de search werk niet hè...
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:23 schreef DeLeider het volgende:
zou hij 1 van zijn vele verhalen over heen gegane of heengaande vrienden naar de avro sturen???
en MyAt ook maar voor 3 maandenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Link?
O kut, de search werk niet hè...
Ja, inderdaad. Dat was nog onder zijn account NFSunderground o.i.d Zijn oma was overleden en zijn ouders waren er al naar toe ofzo... verhaal klopte voor geen meter.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:21 schreef Insomaniac het volgende:
Wabedoellu?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:22 schreef DePresident het volgende:
[..]
Maar waarom nou z'n hele naam dan? En laten zien dat hij bij Vobis werkt? En zeggen waar hij woont?
Doe eens niet zo fucking blij dudequote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:25 schreef DePresident het volgende:
[..]Hij heeft vast al rondgebeld om het verhaal over zijn bij de tsunami omgekomen oma te verkopen
PJOTRquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:27 schreef laffer het volgende:
had deze hamster ook hartklachtenGCSC - R.I.P Pjotr!
O fuck ja, toen hadden we het nog met hem te doen. Wisten wij veelquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:27 schreef laffer het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:27 schreef laffer het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:28 schreef boebiedoe het volgende:
Yvonne, Inso.
openbaar vervoer naar duitsland.
Ja maar hij bestaat ook echtquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:28 schreef DePresident het volgende:
[..]
Check fotoboek.
Je kunt hem zo traceren.
'quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar hij bestaat ook echt
dat is eigenlijk nou juist het probleem
Ja hoi, gooi es je msn aan.Yvonne heb wat voor jequote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:18 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
er wonen 11 "willems-en" in hellevoetquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar hij bestaat ook echt
dat is eigenlijk nou juist het probleem
Kun je naar de vobis in hellevoet gaanquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:36 schreef DeLeider het volgende:
[..]
er wonen 11 "willems-en" in hellevoet
Hijquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hoi, gooi es je msn aan.Yvonne heb wat voor je
jaquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:39 schreef DeLeider het volgende:
er zit geen vobis in hellevoetsluis, hij werkte toch in r'dam?
Hij was overgeplaatst onlangs.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:39 schreef DeLeider het volgende:
er zit geen vobis in hellevoetsluis, hij werkte toch in r'dam?
quote:
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:44 schreef Petrie het volgende:
waar ga ik mee af dan? of is dit niet voor mij bedoelt?
So whattehquote:
en nu gaat hij zeker met de eer strijkenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
je hebt al naamtopics voordat we je kenden!
Hoe ging de training?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:49 schreef Petrie het volgende:
nee dank je, ik strijk niet graag..
dat doet de werkster maar mooi
En wanneer wordt je enkel geopereerd?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:53 schreef Petrie het volgende:
mijn hockey training bedoel je?
die was goed hoor, heb alleen mijn enkel een beetje verrekt
een van de oudste grapjesquote:
Een tsunami is ergerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:53 schreef Petrie het volgende:
hoe groot is de overlevingskansquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En wanneer wordt je enkel geopereerd?
Dat is ook niet leuk(emie)quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:53 schreef Petrie het volgende:
Is je moeder genezen, hoeveel familieleden ben je kwijt geraakt, hoe heette die hamster? PJOTR?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:57 schreef DeLeider het volgende:heeft je moeder al kanker? Nog flinke golven gemaakt in bad? Je hamster al dood?
Je belangstelling in je medemensch is hartverwarmendquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:57 schreef DeLeider het volgende:heeft je moeder al kanker? Nog flinke golven gemaakt in bad? Je hamster al dood?
liar liar?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Heeft Hollywood hier niet ooit een film over gemaakt? Over dwangmatig liegende mensen?
Open er een FB topic over.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:00 schreef Petrie het volgende:
volgens mij moeten er bij jullie wat hersenoperaties gedaan worden...
neee HARToperaties, hoor je me???! HART operaties, overlevingskans 10%, leukemie is niet LEUK!! tsunami grappen boehoehoehoequote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:00 schreef Petrie het volgende:
volgens mij moeten er bij jullie wat hersenoperaties gedaan worden...
Open er een topic in onzin overquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:03 schreef DeLeider het volgende:
[..]
neee HARToperaties, hoor je me???! HART operaties, overlevingskans 10%, leukemie is niet LEUK!! tsunami grappen boehoehoehoe![]()
*ligt werkelijk plat te lachenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:03 schreef DeLeider het volgende:
[..]
neee HARToperaties, hoor je me???! HART operaties, overlevingskans 10%, leukemie is niet LEUK!! tsunami grappen boehoehoehoe![]()
Hmmm, Zeg eens, je hebt je vandaag geopend...quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:07 schreef QyRoZ het volgende:
Mensen dieen
- smilies gebruiken moeten dood.
Zei je wat, schatquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:07 schreef QyRoZ het volgende:
Mensen dieen
Heb ik me vandaag geopend?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm, Zeg eens, je hebt je vandaag geopend...
Ken je Jeffrey. ?
Die wist alles oook al zo goed![]()
Ja! Hop! Link!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:08 schreef boebiedoe het volgende:
Oh, en mijn toenmalige vriendin had hem ooit in haar msn. Toen ik een keer achter haar msn zat en 'm binnen tien zinnen verkering () vroeg was hij he-le-maal tot over zijn oren verliefd.
. Hij wou meteen de trein pakken om haar te zien en had binnen een halve minuut een topic geopend waarin hij kansloos verkondigde een vriendin te hebben.
.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:07 schreef QyRoZ het volgende:
Mensen dieen
Nog maar een dikke 25 reply'squote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:10 schreef QyRoZ het volgende:
Is dit al een TTT?
9 Dark_Killah 4,074,415 749,126 2005-03-07 05:55:44 Netherlandsquote:
Van welke brug moet ik afspringen? Ik neem AMD wel mee.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:12 schreef boebiedoe het volgende:
Wat een hoop kneuzen in dit topic. Jaag ze eens weg QyRoZ.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:12 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Van welke brug moet ik afspringen? Ik neem AMD wel mee..
De hoogste.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:12 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Die gaat toch al vanzelf?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:12 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
een hogequote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:12 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, lachen geblazen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:14 schreef petre86 het volgende:
tja boebiedoe komt ook weer eens aanwaaien hoor
alles gemist en nu moet meneer nog ff meelachen
In dat geval: een flat mag ook. Wat je maar het eerste tegenkomt.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:12 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
"Dannyyyyyyyyy, hij plaatst mijn lelijke rotkopquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:16 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ja, lachen geblazen..
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:16 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ja, lachen geblazen..
[afbeelding]
Nee, zo sneu acht.....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga mijn leven beteren.....
zou dit hem ook zijn?
geregistreerd. 11 maart 2005. Een stuk of 300 posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |