Ik ben al weer terug.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:58 schreef Tijn het volgende:
Jij had toch afscheid genomen?
Fijn ventje he???quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:03 schreef Qwea het volgende:
<FuifDuif> waarom niet?
<FuifDuif> je moet voor de heer de plechtigheid afleggen
Gaaaaaaaaaaaaaaaan we weer
Ga dan weg uit #fok, als het je niet bevalt.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:03 schreef Qwea het volgende:
<FuifDuif> waarom niet?
<FuifDuif> je moet voor de heer de plechtigheid afleggen
Gaaaaaaaaaaaaaaaan we weer
oh wacht, je bedoelt dat je niet compleet voor lul gezet wil worden?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:04 schreef FuifDuif het volgende:
Qwea, dat wil ik de kwaliteit van jouw leven niet aandoen.
Neh, de kans om jou af te zeiken laat ik eeeeeeeeeeeecht nie lopenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:06 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ga dan weg uit #fok, als het je niet bevalt.
Zeiksnor.
Liever niet, maar dat zal niet gebeuren.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
oh wacht, je bedoelt dat je niet compleet voor lul gezet wil worden?
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:08 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Liever niet, maar dat zal niet gebeuren.
Zeker, in mijn droom dacht ik dat jij mij overmeesterde met je verbale kracht, maar gelukkig werd ik wakker en was de werkelijkheid het tegenovergestelde.quote:
Dat was geen droom...pure realiteitquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:10 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Zeker, in mijn droom dacht ik dat jij mij overmeesterde met je verbale kracht, maar gelukkig werd ik wakker en was de werkelijkheid het tegenovergestelde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |