dat forum is ook doodquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:13 schreef Qwea het volgende:
Nou, ik wacht gofftedomme.Waars die smeerlap*gaat naar AMD zn forum
Niet online iig.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:13 schreef Qwea het volgende:
Nou, ik wacht gofftedomme.Waars die smeerlap*gaat naar AMD zn forum
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:15 schreef Mattt het volgende:
Ik heb nog een kloon daar, als we nou met zn allen tegelijk inloggen en gaan kloten ?![]()
Zullen we eens posten op zijn forum ,als hij doet op deze.
nee, dan zet je er nee : Als hij niet post op dit forum, gaan WIJ DAAR wel heenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:15 schreef Mattt het volgende:
Ik heb nog een kloon daar, als we nou met zn allen tegelijk inloggen en gaan kloten ?![]()
Zullen we eens posten op zijn forum ,als hij doet op deze.
Ach, dan gaan we toch allemaal daar dood en verderf zaaienquote:
Je zou niet zeggen dat ie 21 is.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:20 schreef laffer het volgende:
[..]
pwahahahaha, bob de bouwer![]()
[afbeelding]
bron: Fotoboek van AMD64
![]()
godalle jezus was die vent lelijk!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:20 schreef laffer het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
quote:Goedendag op mijn Fotoboek
Ik ben dus AMD64, ook wel bekend als BMWM3/NFSUndergroundII. Ik heet Jeffrey Willems, ben bijna 21 jaar oud (op 18 april) en heb mijn leven op Fok! gevonden .
Jullie zien mij heet meest posten in GC en ONZ en ook af en toe op GAM en VBL. Zoals jullie weten plaats ik alleen maar kwaliteitspost en wordt ik het meeste afgewezen.
Ik werk in de werkdagen van maandag tot en met donderdag, en in de weekende ben ik lekker vrij en heb ik lekker tijd voor mijmezelf.
Sinds november 2004 heb ik dan eindelijk mijn echte rijbewijs. Heb er totaal 5 keer over gedaan, en ben dus nu de trotse bezitter ervan
Willen jullie meer weten, meldt het
Straks kwets je hem nog.quote:
dus...quote:
Hij is onbevreeschtquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
dus...
Dat hij dat ene woord, dat begint met k en eindigt met waliteitsposts durft te typen
Kut jaquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:37 schreef Qwea het volgende:
http://www.eurocarsforum.nl/cgi-bin/forum/posts.cgi?topicID=1020![]()
quote:You have been banned from our Forum untill:
26-3-2005 19:44:36
Hoi Phoebequote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:43 schreef Little_Angel het volgende:
Ik ben gebanned! Ik dacht dat ie Phoebe nog zo lekker vond!!
*snel even een gaat uitzoeken.quote:
ehm...quote:
doe maar niet eigenlijk.. stoppeen ook mijn downloads...quote:
Niet als je mozilla en IE gebruiktquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
doe maar niet eigenlijk.. stoppeen ook mijn downloads...
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:48 schreef Havoc het volgende:
1 tip. Als het de bedoeling is dat jullie gaan proberen dat forum plat te gooien dan zou ik het afraden om dat hier te bespreken..
Who cares, zolang je de taktiek maar voor je houdtquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Is dat forum eigenlijk van hem alleen? Beetje lullig als anderen er nu last van krijgen...
Of word ik met het invallen van de schemer opeens te soft?
Hihiquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:20 schreef laffer het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Hoeveel members heeft ie ? Hoeveel mensen posten er ?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Is dat forum eigenlijk van hem alleen? Beetje lullig als anderen er nu last van krijgen...
Of word ik met het invallen van de schemer opeens te soft?
Bron: Fotoboek van AMD64quote:FAVO FOK!KERS/STERS
Stuart
ElmarO
Dr_Flash
Cerror
Janetje
Nikky
Shreever
Quickie_Bat
Bengeltje
paddy
mother_mother