quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:23 schreef DeLeider het volgende:
zou hij 1 van zijn vele verhalen over heen gegane of heengaande vrienden naar de avro sturen???
en MyAt ook maar voor 3 maandenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Link?
O kut, de search werk niet hè...
Ja, inderdaad. Dat was nog onder zijn account NFSunderground o.i.d Zijn oma was overleden en zijn ouders waren er al naar toe ofzo... verhaal klopte voor geen meter.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:21 schreef Insomaniac het volgende:
Wat Croupouque in het vorige topic vertelde is idd waar. AMD had ook nog een topic in GC, dat hij MOEST weten hoe laat de treinen naar DUitsland gingen, Nikky en Flash zaten er bovenop en elke offtopic opmerking werd gedelete. Hij moest stante pede geholpen worden..
Wabedoellu?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:22 schreef DePresident het volgende:
[..]
Maar waarom nou z'n hele naam dan? En laten zien dat hij bij Vobis werkt? En zeggen waar hij woont?
Doe eens niet zo fucking blij dudequote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:25 schreef DePresident het volgende:
[..]Hij heeft vast al rondgebeld om het verhaal over zijn bij de tsunami omgekomen oma te verkopen
PJOTRquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:27 schreef laffer het volgende:
had deze hamster ook hartklachtenGCSC - R.I.P Pjotr!
O fuck ja, toen hadden we het nog met hem te doen. Wisten wij veelquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:27 schreef laffer het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:27 schreef laffer het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:28 schreef boebiedoe het volgende:
Yvonne, Inso.
openbaar vervoer naar duitsland.
Ja maar hij bestaat ook echtquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:28 schreef DePresident het volgende:
[..]
Check fotoboek.
Je kunt hem zo traceren.
'quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar hij bestaat ook echt
dat is eigenlijk nou juist het probleem
Ja hoi, gooi es je msn aan.Yvonne heb wat voor jequote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:18 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Wat zij zegt. Ik weet alleen dat bij elke internationale ramp wel een familielid van AMD omkomt, zijn oma is overleden aan kanker, hij zelf leukemie heeft en zijn moeder had ook een enge ziekte..
er wonen 11 "willems-en" in hellevoetquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar hij bestaat ook echt
dat is eigenlijk nou juist het probleem
Kun je naar de vobis in hellevoet gaanquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:36 schreef DeLeider het volgende:
[..]
er wonen 11 "willems-en" in hellevoet
Hijquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hoi, gooi es je msn aan.Yvonne heb wat voor je
jaquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:39 schreef DeLeider het volgende:
er zit geen vobis in hellevoetsluis, hij werkte toch in r'dam?
Hij was overgeplaatst onlangs.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:39 schreef DeLeider het volgende:
er zit geen vobis in hellevoetsluis, hij werkte toch in r'dam?
quote:
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:44 schreef Petrie het volgende:
waar ga ik mee af dan? of is dit niet voor mij bedoelt?
So whattehquote:
en nu gaat hij zeker met de eer strijkenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
je hebt al naamtopics voordat we je kenden!
Hoe ging de training?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:49 schreef Petrie het volgende:
nee dank je, ik strijk niet graag..
dat doet de werkster maar mooi
En wanneer wordt je enkel geopereerd?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:53 schreef Petrie het volgende:
mijn hockey training bedoel je?
die was goed hoor, heb alleen mijn enkel een beetje verrekt
een van de oudste grapjesquote:
Een tsunami is ergerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:53 schreef Petrie het volgende:
hoe groot is de overlevingskansquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En wanneer wordt je enkel geopereerd?
Dat is ook niet leuk(emie)quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:53 schreef Petrie het volgende:
Is je moeder genezen, hoeveel familieleden ben je kwijt geraakt, hoe heette die hamster? PJOTR?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:57 schreef DeLeider het volgende:heeft je moeder al kanker? Nog flinke golven gemaakt in bad? Je hamster al dood?
Je belangstelling in je medemensch is hartverwarmendquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:57 schreef DeLeider het volgende:heeft je moeder al kanker? Nog flinke golven gemaakt in bad? Je hamster al dood?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |