quote:
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:44 schreef Petrie het volgende:
waar ga ik mee af dan? of is dit niet voor mij bedoelt?
So whattehquote:
en nu gaat hij zeker met de eer strijkenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
je hebt al naamtopics voordat we je kenden!
Hoe ging de training?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:49 schreef Petrie het volgende:
nee dank je, ik strijk niet graag..
dat doet de werkster maar mooi
En wanneer wordt je enkel geopereerd?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:53 schreef Petrie het volgende:
mijn hockey training bedoel je?
die was goed hoor, heb alleen mijn enkel een beetje verrekt
een van de oudste grapjesquote:
Een tsunami is ergerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:53 schreef Petrie het volgende:
hoe groot is de overlevingskansquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En wanneer wordt je enkel geopereerd?
Dat is ook niet leuk(emie)quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:53 schreef Petrie het volgende:
Is je moeder genezen, hoeveel familieleden ben je kwijt geraakt, hoe heette die hamster? PJOTR?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:57 schreef DeLeider het volgende:heeft je moeder al kanker? Nog flinke golven gemaakt in bad? Je hamster al dood?
Je belangstelling in je medemensch is hartverwarmendquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:57 schreef DeLeider het volgende:heeft je moeder al kanker? Nog flinke golven gemaakt in bad? Je hamster al dood?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |