Patience van Guns 'n Roses toch?quote:Op maandag 27 december 2004 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
@Es: wegflikkeren lijkt me zondewat moetie kosten als ik m in Maarssen kom ophalen?
@Dude: Was niet verdrietig, gewoon erg toepasselijk en beetje emotioneel godverdomme waarom leest iedereen die LAATSTE OOK NOG???!!
quote:Op maandag 27 december 2004 20:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Patience van Guns 'n Roses toch?
'T ding ligt hier stof te vergaren.... We hoeven er niks voor te hebben, als we jou er blij mee kunnen maken is dat genoeg(Maarssenbroek is het, om precies te zijn).
Okequote:Op maandag 27 december 2004 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ik stel voor dat we dit voortzetten per MSN
Die zijn alleen wel een heeeeeeeeel stuk duurder dan een hamster.....quote:Op maandag 27 december 2004 20:33 schreef Sandertje21 het volgende:
Je kunt ook gewoon iets kopen dat langer meegaat dan een hamster.
Een papagaai?
Die van onze buren is bijna 50 geworden.
Maar ze gaan erg lang mee, en schelen misschien een hoop hartzeer....quote:Op maandag 27 december 2004 20:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Die zijn alleen wel een heeeeeeeeel stuk duurder dan een hamster.....
Dat vind ik geen argument... je moet er altijd rekening mee houden dat beesten doodgaan. Natuurlijk vind ik het niet leuk als een van mijn beestjes doodgaat, maar zo gaat dat nou eenmaal... De kinderen weten ook dat ze mijn rattenpopulatie gaan zien uitsterven, ze worden nou eenmaal niet oud.quote:Op maandag 27 december 2004 21:00 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Maar ze gaan erg lang mee, en schelen misschien een hoop hartzeer....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |