Someone drank way too much last nightquote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:49 schreef --Christiaan-- het volgende:
Euh?
You may have a point.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:53 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Someone drank way too much last night
Kan jij je hoofd niet door de shredder duwen?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:48 schreef Dirkh het volgende:
Kan die Petre zelf zijn account niet door de shredder duwen, en is er ook een msn versie van?
OK danquote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:56 schreef yvonne het volgende:
Posts worden zomaar verwijderd. Lees je ff in
Je sig is ook te begrijpen trouwens.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:56 schreef yvonne het volgende:
Posts worden zomaar verwijderd. Lees je ff in
Ik heb me niet ingelezen, maar ideeen als zijnde dat DirkH zn hoofd in shredders gaat duwen sta ik blind achterquote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:59 schreef ShaoliN het volgende:
Zo ingelezen. Duw je nu je hoofd in een shredder Dirk?
Wat hij zegt. Die DirkH lul kan geeneens plaatjes maken terwijl ie zegt van wélquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:00 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Ik heb me niet ingelezen, maar ideeen als zijnde dat DirkH zn hoofd in shredders gaat duwen sta ik blind achter
Ga jij ff in OUD kijken dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:55 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Kan jij je hoofd niet door de shredder duwen?
Ik heb wel een papierversnipperaar, ik zal het zo even proberen. Eerst koffie.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:55 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Kan jij je hoofd niet door de shredder duwen?
Wel ff foto's maken he.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb wel een papierversnipperaar, ik zal het zo even proberen. Eerst koffie.
Koekje d'r bij?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb wel een papierversnipperaar, ik zal het zo even proberen. Eerst koffie.
Filmpje, weblog, 2 dagen rellenquote:
Is dat die gast met dat blauw met gele icoontje?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Filmpje, weblog, 2 dagen rellen
Die Petre86 ligt zeker nog in zn nest te ruften?
Het is nog geeneens zondagquote:
Je vergeet OUD. Ik moet alleen zo weg...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
heej kijk jij voor mij es ff waarom ik niet meer op de crew fora kan komenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |