goftedomme! leef je eens in! Hijs wel geboren ja! Daar mag/moet ie het slachtoffer van zijnquote:Van WAT!!!!!!!!
Waar moet HIJ het slachtoffer van zijn?
Van zn eigen gelieg en gedraai?
HET BEWIJS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZIE JE NU WEL!!!!!!!!!quote:Havoc
schreef:
| Jeffrey | zegt:
Ik heb niets aan mijn hart hoor
| Jeffrey | zegt:
Ik lieg gewoon, want ik ben een pathologische leugenaar.
Havoc zegt:
Je bent gewoon een pisvlek zonder hartkwaal dus.
| Jeffrey | zegt:
Ja en mijn familie leeft nog en mijn moeder heeft nog nooit iets ergers gehad als de griep
Havoc zegt:
Dus de kans dat je binnen afzienbare tijd doodgaat is ook niet zo groot?
| Jeffrey | zegt:
Tenzij ik onder een auto kom
Havoc zegt:
Laten we het hopen.
Zie!!!! HIJ ZEI HET OP MSN, DUS HET IS WAAR!!!!
En dan is het waar.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:50 schreef Havoc het volgende:
AMD is NU trainen, want hij zei dat net op msn.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*helaas bevestigt*
R2cksson had een kankertopic, AMD helemaal over de zeik want zn moeder had kanker en hij had leukemie. Ik helemaal schuldig voelen enzo en toen bleek na wat speurwerk dat allemaal bullshit te zijn. En nu opeens heeftie een hartritmestoornis en wordt hij elke maand volgende maand geopereerd..
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
je vergeet:
-Zijn beste vriend ligt op sterven (al maanden ondertussen)
-Hij gaat trouwen met een meisje van 15
-Hij heeft melanie-de-miss gekrikt (of hoe ze ook heet)
-Hij drinkt niet. Maar soms is hij wél 'vet dronken geworden met zijn maten'. Maar de volgende dag heeft hij echt nog nooit een druppel gedronken.
-Hij voetbalt. Niet. Nee hij kíjkt alleen voetbal. Maar hij traint wel. Hoewel hij niet veel mag bewegen ivm zijn hart.... wat is het nou?
-O en de mooiste: hij Fok!t niet overdag! Want dan werkt hij ja!!!!
Wat een oeuvre![]()
Je moet ons niet geloven DP! AMD zegt het zelf op MSN en jullie zijn vriendjes!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:52 schreef DePresident het volgende:
Trainen met een hartritmestoornis, Xenomaniac.... i.d.d.! wel raar. Ook omdat hij binnen negen maanden zou sterven zonder operatie. Nikky is ook heel betrouwbaar.
Oke. Ik begin jullie langzaam aan te geloven.
nee hoor.Als die daarna doodgaat, vind ik het heeeeeeeeeel normaalquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:52 schreef DePresident het volgende:
Trainen met een hartritmestoornis, Xenomaniac.... i.d.d.! wel raar
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zal mn logs eens opzoeken van zn moeder die kanker had en overleeft heeft, hij kanker had en natuurlijk weer beter,
dat zn halve familie bij de tsunami is omgekomen, dat zn forum vrijwel wekelijks door FOKkers gehackt wordt, en wonderbaarlijk genoeg het een dag later allemaal weer doet,
en nu opeens dat hart weer ;')
The boy who cried wolf...
Naief DP, naief.
quote:
Awwwwwquote:| Jeffrey | zegt:
Die DP is ook wel een domme lul zeg
Havoc zegt:
Hoezo dan?
| Jeffrey | zegt:
Dat hij dat gelieg van mij gelooft
Havoc zegt:
Ach ja sommige zijn nou eenmaal goed gelovig
| Jeffrey | zegt:
alkjtr52p'4iFRADS35RTT
Havoc zegt:
Zit je te rukken of zo?
| Jeffrey | zegt:
sar3tfitg asda flkmmmiijn hart!
Havoc zegt:
Mooi leven hè enne doe petrus de groeten
BMWM3. Die kankerkneus met die tieten die altijd [@@@] vervuilde is door de mand gevallen met zn gelieg. En Petre68 en DP geloven hem en wij zijn stom. En yvonne heeft Roemeens vergif gedronken.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:54 schreef NiNi het volgende:
Waarom begrijp ik hier toch werkelijk níets van?
Mjah, dan heb ik ook niks gezegd.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:53 schreef Qwea het volgende:
nee hoor.Als die daarna doodgaat, vind ik het heeeeeeeeeel normaal
Oh nee! En ik ben altijd zo gemeen tegen hem geweest en nu is hij dood!quote:
Omdat je net wakker bent?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:54 schreef NiNi het volgende:
Weet je wat het is DP, STEL dat hij het aan zn hart zou hebben,quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:52 schreef DePresident het volgende:
Trainen met een hartritmestoornis, Xenomaniac.... i.d.d.! wel raar. Ook omdat hij binnen negen maanden zou sterven zonder operatie. Nikky is ook heel betrouwbaar.
Oke. Ik begin jullie langzaam aan te geloven.
Genetisch bepaald.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:54 schreef NiNi het volgende:
Heel BMW/AMD is 1 grote ziektequote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:54 schreef DePresident het volgende:
[..]
hmm oke. Wel erg dat soort mensen. Mensen overtuigen dat ze ziek zijn, doodgaan.... en hun slachtoffers ondertussen keihard uitlachen. Of het is een ziekte, dat kan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |