SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is glibberig en natSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is nat met een schuimkraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde![]()
Janetje verveelt zich
Wat ik zo grappig vond is dat ze nu op de conimex-pakjes een sticker is geplakt waarop te lezen staat: 'Win een reis naar Thailand'. Komt een beetje ongelukkig uit![]()
![]()
Dit is echt waarDe status 'bagger-user' voorbij![]()
hoe heet een tsunami die mensen vermoord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welke kleur heeft een tsunami niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tictacSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik kon al nauwelijks mijn hoofd boven water houden, maar nu ben ik mijn drijfveer al helemaal kwijt"![]()
Het is geen tsunami.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe verplaatsen tsunami's zich?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe vang je een tsunami?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doen tsunami's aan golf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ernie: "Begggt Begggt.... Ik had een hele echte droom Begggt Beggt..., ik droomde dat Sesamstraat getroffen werd door een tsunami. Het was een hele echte droom Beggt Beggt.. Kijk maar, ik ben helemaal nat"
Bert:"Goh, das ook toevallig Errrrnie, ik droomde net dat ik over je heen stond te zeiken".Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Komt er een vloedgolf aanlopen, zegt de een tegen de ander, hoeveel lijken zal ik meenemen. Zegt de een, 119,000.....zegt de ander 125,000..... zegt die van 125,000. Okey ik heb gewonnen.Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.![]()
Komen twee tsunami's elkaar tegen in de indische oceaan. Zegt de ene tsunami tegen de andere: "Ik voelde al nattigheid aankomen"![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:05 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ga d'r zoeken dan
(je vraagt erom)
Flikker even op man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kom zo bij een tsunami-verkoper.
Ik zo van kopen?
Die tsunami-verkoper van "50 cent".
Ikke leg 50 cent neer, en pak die tsunami.
Ikke ga met die tsunami heel Azie door.
Die verkoper helemaal flippen van "M'n tsunami, wat doe je?"
Ikke zo van "Ja ik heb m gekocht, hehehehe."Hoi.![]()
http://forum.fok.nl/topic/654246quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:12 schreef AMD64 het volgende:
DIe is al gevonden. Dood.
Ik zie je verdriet in dat topic.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: