Dan kan toch helemaal niet, In de woestijn verdampen ze toch man!!quote:Er lopen twee tsunami's door de woestijn, zegt de een tegen de ander:
"Mag ik in het midden lopen?"
quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:43 schreef Slarioux het volgende:
Ik ga er morgen heen op vakantie. De vrouwen voor het oprapen!
Daar dacht die tsunami van de week anders heel anders overquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan kan toch helemaal niet, In de woestijn verdampen ze toch man!!
quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:44 schreef doemaardrie het volgende:
D'r staan twee tsunami's voor het stoplicht zegt de ene: "het is groen"
Zegt die ander: " een kikker."
Mwehe!quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:44 schreef doemaardrie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, dit topic is echt té erg...
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
zó flauw. maar toch moest ik lachenquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:44 schreef doemaardrie het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:56 schreef NorthernStar het volgende:
Liggen drie duitsers op het strand.
Zegt de ene: Wat doen we als er hier nu ook zo'n grote golf komt?
Zegt de tweede: Tsunami.
Zegt de derde: Nee, zu hause.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:00 schreef Kluupkluup het volgende:
Een man vindt een tsunami in de woestijn
De tsunami vindt van niet
quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:11 schreef Phuturistixxx het volgende:
Klop klop:
Wie is daar?
Tsuna
Wie?
Nee mie...
Mwahahaha
quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:12 schreef Janetje het volgende:
Komt een tsunami bij een wegrestaurant
Weg restaurant![]()
![]()
![]()
komt een tsunami bij een zandwegquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:12 schreef Janetje het volgende:
Komt een tsunami bij een wegrestaurant
Weg restaurant![]()
![]()
![]()
quote:[b]Op vrijdag 31 december 2004 15:12
Weg restaurant
En die kinderen danquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:17 schreef avw1982 het volgende:
Komt een tsunami bij een kinderdagverblijf.
dag verblijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Mijn Reviews[/b]
Ex-crew.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:25 schreef detulp050 het volgende:
Het is roze, verwijfd en richt een hoop schade aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mwahahaha
Dat zeg ik, gammaquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:46 schreef Onderbroek het volgende:
kuttopic om hier grappen over te maken..was allemaal toch maar een storm in een glas water
quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:46 schreef Onderbroek het volgende:
kuttopic om hier grappen over te maken..was allemaal toch maar een storm in een glas water
quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:50 schreef Phuturistixxx het volgende:
Balkenende tegen de Tsunami:
Zeg waar zijn jouw normen en waarden??!!
* stampvoet *
Ik snap hem nietquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:01 schreef Steve-O het volgende:
[afbeelding]
check wat er onderop staat .
* Janetje vraagt om een staande ovatie voor deze geweldige observatiequote:Op vrijdag 31 december 2004 16:05 schreef bullshit. het volgende:
dit is gewoon een matige grappen topic met een beetje tsunami er door heen
Mijn grap! Wat doe je!quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:11 schreef Onderbroek het volgende:
komt er zo'n tsunami bij een dorp, hij vraagt hoeveel het kost...die burgemeester zo:"50 cent"
dus die tsunami geeft die gast 50 cent ...en pakt dat dorp vast...gooit het op de grond..en begint erop te stampen.
De burgemeester natuurlijk flippen..."m'n dorp..wat doe je?!?!"
die tsunami:"ja..ik heb em toch gekocht?"
quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:12 schreef Quickie_Bat het volgende:
Ik weet een matige grap voor als je op een rommelmarkt bent
Hij gaat zo:
Je loopt naar zo'n kansloos figuur die daar tsunami;s zit te verkopen
Zeg je zo tegen die verkoper:"Wat kost dat?"
Hij zo van :"50 cent"
Dan koop je zo die tsunami en begint er keihard op te stampen
Die gast zo van:"Mijn tsunami! Wat doe je!!"
En jij zo van:'Ja, ik had hem toch gekocht?!"
-10 voorspelbaarquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:11 schreef Onderbroek het volgende:
komt er zo'n tsunami bij een dorp, hij vraagt hoeveel het kost...die burgemeester zo:"50 cent"
dus die tsunami geeft die gast 50 cent ...en pakt dat dorp vast...gooit het op de grond..en begint erop te stampen.
De burgemeester natuurlijk flippen..."m'n dorp..wat doe je?!?!"
die tsunami:"ja..ik heb em toch gekocht?"
ja ik was toch eerder of niet dan?quote:
Loop naar de tsunami manquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:14 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
ja ik was toch eerder of niet dan?
quote:
Nee, doe maar niet, het moet wel léuk blijvenquote:
En die andere alberto soep danquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet, het moet wel léuk blijven
Daar staan geen mensen/kinderen op die gedood zijnquote:
Ja, dit was even het plaatje wat ik het snelste kon vinden he.quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Daar staan geen mensen/kinderen op die gedood zijn
quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, dit was even het plaatje wat ik het snelste kon vinden he.
Verwissel em even dan met een ander plaatje aubquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, dit was even het plaatje wat ik het snelste kon vinden he.
Zal ik doen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:29 schreef Phuturistixxx het volgende:
[..]
Verwissel em even dan met een ander plaatje aub
Ok dan, ik heb zelf niet echt door dat zoiets te erg kan zijn als ik het maak. Ik kan me wel voorstellen dat mensen het erg vinden, maar zelf voel ik nooit snel zoiets bij dat soort dingen.quote:
Nou ja, je kan er eigenlijk altijd wel zeker van zijn dat het niet goed valt, als er dode kinderen opstaanquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ok dan, ik heb zelf niet echt door dat zoiets te erg kan zijn als ik het maak. Ik kan me wel voorstellen dat mensen het erg vinden, maar zelf voel ik nooit snel zoiets bij dat soort dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:50 schreef Dix-Huit het volgende:
tsunami tshirts: http://www.tshirthell.com/miscpages/newshirt409.htm
ow wat ben ik toch stoer
wholla, moet je klappiesquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:01 schreef Phuturistixxx het volgende:
Een Marokkaanse Tsunami:
Ik zweer je, ik heb niks gedaan man! Tizz! Is gewoon racistisch man!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder best een leuk topic![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:44 schreef doemaardrie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:29 schreef NorthernStar het volgende:
Hoe heet een tsunami die de verkeerde richting op gaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is glibberig en natSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is nat met een schuimkraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde![]()
Janetje verveelt zich
Wat ik zo grappig vond is dat ze nu op de conimex-pakjes een sticker is geplakt waarop te lezen staat: 'Win een reis naar Thailand'. Komt een beetje ongelukkig uit![]()
![]()
Dit is echt waarDe status 'bagger-user' voorbij![]()
hoe heet een tsunami die mensen vermoord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welke kleur heeft een tsunami niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tictacSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik kon al nauwelijks mijn hoofd boven water houden, maar nu ben ik mijn drijfveer al helemaal kwijt"![]()
Het is geen tsunami.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe verplaatsen tsunami's zich?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe vang je een tsunami?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doen tsunami's aan golf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ernie: "Begggt Begggt.... Ik had een hele echte droom Begggt Beggt..., ik droomde dat Sesamstraat getroffen werd door een tsunami. Het was een hele echte droom Beggt Beggt.. Kijk maar, ik ben helemaal nat"
Bert:"Goh, das ook toevallig Errrrnie, ik droomde net dat ik over je heen stond te zeiken".Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Komt er een vloedgolf aanlopen, zegt de een tegen de ander, hoeveel lijken zal ik meenemen. Zegt de een, 119,000.....zegt de ander 125,000..... zegt die van 125,000. Okey ik heb gewonnen.Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.![]()
Komen twee tsunami's elkaar tegen in de indische oceaan. Zegt de ene tsunami tegen de andere: "Ik voelde al nattigheid aankomen"![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:05 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ga d'r zoeken dan
(je vraagt erom)
Flikker even op man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kom zo bij een tsunami-verkoper.
Ik zo van kopen?
Die tsunami-verkoper van "50 cent".
Ikke leg 50 cent neer, en pak die tsunami.
Ikke ga met die tsunami heel Azie door.
Die verkoper helemaal flippen van "M'n tsunami, wat doe je?"
Ikke zo van "Ja ik heb m gekocht, hehehehe."Hoi.![]()
http://forum.fok.nl/topic/654246quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:12 schreef AMD64 het volgende:
DIe is al gevonden. Dood.
Ik zie je verdriet in dat topic.![]()
Gecondoleerd man.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:12 schreef AMD64 het volgende:
DIe is al gevonden. Dood.![]()
![]()
Snap je het nu?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:13 schreef Conflict het volgende:
[..]
ONZSC - Toon hier respect voor Azië! We vergeten jullie niet
Ik zie je verdriet in dat topic.![]()
![]()
gecondoleerdquote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:01 schreef AMD64 het volgende:
Kunnen jullie deze grappen laten. Heb zelf mijn tante verloren
Maar met alle respect; ik snap dat je dit nu even niet kunt hebben, maar je moet ook begrijpen dat dit soort dingen er altijd zullen (en moeten?) komen. Nouja, ik snap dat je het nu niet hoeft te begrijpen, en ik begrijp zelf ook het principe niet, maar het gebeurd toch in ieder geval.
Sterkte...[KNE]-Mod![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Bij een tsunami staat een duikplank. Een Nederlander, een Belg en een Duitser komen eraan. Plots verschijnt een geest en zegt: 'Dat is een magische duikplank. Schreeuw iets terwijl je ervan af springt en de tsunami zal erin veranderen!' De Nederlander springt en schreeuwt: 'Heineken!' en hij belandt in een golf van Heineken. De Belg: 'Palm!' en zwemt even later in een bad vol Palm. Als de Duitser wil springen verstuikt hij zijn voet bij het springen 'Scheisse!'![]()
![]()
hoe is het met de tante van BMWM3 dan?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:12 schreef AMD64 het volgende:
DIe is al gevonden. Dood.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:25 schreef Timmey het volgende:
Komt een tsunami aan de voet van een berg.
Die berg hele schoenen nat
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/![]()
Mijn oom is daar ook omgekomen. Ga ik janken? Nee.
Ik vind het wel een melig topic! Zulke dingen zullen er altijd zijn, je zult het moeten accepteren en gewoon doorlezen om verdriet al snel te vervangen door meligheid.
Veel beter begin van het nieuwe jaar...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg![]()
Precies mijn gedachte, ookal is er niemand die ik ken overleden.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mijn oom is daar ook omgekomen. Ga ik janken? Nee.
Ik vind het wel een melig topic! Zulke dingen zullen er altijd zijn, je zult het moeten accepteren en gewoon doorlezen om verdriet al snel te vervangen door meligheid.
Veel beter begin van het nieuwe jaar...
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
Dit topic vind ik wel kunnen, omdat het gewoon überflauw is en niet direct gericht op wat er allemaal gebeurd is. Daarom ook een bijdrage van mij.
Zit een tsunami op de bus te wachten.
Zegt de buschauffeur: "Hé! Kom daar eens gauw vanaf!"Ja, die met de ballen in de bek.![]()
Kom er zo een tsunami langs augie, zegt hij zo: Die 5 tennisballen zijn niks, ik heb meerdere landen in m'n mond gehad.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:34 schreef Biancavia het volgende:
Dit topic vind ik wel kunnen, omdat het gewoon überflauw is en niet direct gericht op wat er allemaal gebeurd is. Daarom ook een bijdrage van mij.
Zit een tsunami op de bus te wachten.
Zegt de buschauffeur: "Hé! Kom daar eens gauw vanaf!"
botte lulquote:
Ongelooflijk triest topic dit
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is![]()
OMFG GEKKKKKKE GASTquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:37 schreef Gabez het volgende:
Vervroegde nieuwjaarsduik in ZuidOost Azië (maar wel een recordaantal deelnemers)![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:41 schreef DaFan het volgende:
[..]
OMFG GEKKKKKKE GAST![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
DaFan gekkkkkkkkkkkkkkkkkke gast![]()
Gabez/Dafan psychoooooooo'ssssquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:45 schreef Gabez het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
DaFan gekkkkkkkkkkkkkkkkkke gast![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:38 schreef Phuturistixxx het volgende:
De moeder van Tsunami....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mwahahaha![]()
![]()
![]()
[16:26:25] <nlw> maare, ik ben met kleren aan en al in slaap geflikker met een tosti op me schoot, en daar werd ik net mee wakkerquote:haha
![]()
![]()
Wat is de grotere versie van de Volkswagen golf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides![]()
Biancavia, wordt het niet eens tijd voor een bal erbij?
helaas is de herder van mijn opa en oma net overleden, die kon er ook wel vijf![]()
![]()
hehehehe shhhhhhhtquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:00 schreef Gabez het volgende:
[..]
[16:26:25] <nlw> maare, ik ben met kleren aan en al in slaap geflikker met een tosti op me schoot, en daar werd ik net mee wakkerhaha
![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje zielig allemaal hoor, gun de mensen die er grappen over maken precies hetzelfde als wat er daar is gebeurd, dan zal je wel anders lachen denk ik.
ach ja, eigenlijk is het ook Onzin voor je leven, maar toch![]()
doodsverwensing! ban! ga zwemmen!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:11 schreef Ayaxola het volgende:Beetje zielig allemaal hoor, gun de mensen die er grappen over maken precies hetzelfde als wat er daar is gebeurd, dan zal je wel anders lachen denk ik.
ach ja, eigenlijk is het ook Onzin voor je leven, maar toch
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides![]()
De mensen die in dit topic grappen maken die echt óver de ramp gaan, begrijpen de bedoeling van dit topic niet helemaal volgens mij.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:11 schreef Ayaxola het volgende:Beetje zielig allemaal hoor, gun de mensen die er grappen over maken precies hetzelfde als wat er daar is gebeurd, dan zal je wel anders lachen denk ik.
ach ja, eigenlijk is het ook Onzin voor je leven, maar toch
Maar afgezien daarvan moet je overal grappen over kunnen maken. Of ze grappig zijn is een tweede.![]()
Ik denk niet dat het de bedoeling is van mensen hier, om anderen op hun ziel te trappen, maar om te relativeren. Daarnaast gaan deze grappen idd niet over de ramp zelf en zijn ze zóóó slecht.... Betekent niet dat ze/(incl ik) geen respect hebben voor de nabestaanden of de overlevenden.
Maar ik vind die opmerkingen van Conflict té (sorry conf)Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Sorry, was niet echt ONZ-achtig he?
Ok,
Het is rose en het staat bibberend in een kledingkastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een enorme golf water die veroorzaakt wordt door hevige trillingen en wetenschappers durfden het niet openbaar te maken omdat ze bang waren dat toeristen weg zouden trekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:43 schreef -DailaLama- het volgende:
Het is een enorme golf water die veroorzaakt wordt door hevige trillingen en wetenschappers durfden het niet openbaar te maken omdat ze bang waren dat toeristen weg zouden trekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:37 schreef Gabez het volgende:
Vervroegde nieuwjaarsduik in ZuidOost Azië (maar wel een recordaantal deelnemers)![]()
Dit is een leuke grap. Zolang jullie je maar inhouden. Kleine grappen zoals deze meoten kunnen.Words they preach I can't relate. If God's true love are acts of hate.
Who would wish this on our people, and proclaim that His will be done. Scriptures they heed have misled them. All praise their Sacraficed Sons.
Londen 7-7.. RIP![]()
tvp"Het is misschien een druppel op de gloeiende plaat, maar het alternatief is niets doen,
en dat vind ik cynisch." - Dolf Jansen
Fotoboek![]()
Grotere ook wel. Ligt meer aan of je iemand er direct mee raakt.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:47 schreef Doe_je_nix_aan het volgende:
[..]
![]()
Dit is een leuke grap. Zolang jullie je maar inhouden. Kleine grappen zoals deze meoten kunnen.Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Komt een Tsunami bij de bakker...
Tsunami : 1 brood graag!
Bakker: Wit of bruin ?
Tsunami : Maakt niet uit ben toch op de fiets ahahhahahahahahahahahahahahhaha
http://www.autogespot.com De verzameling van bijzondere auto's!!
http://www.klassiekergespot.nl
©1983-2007 -Eddow-![]()
Ik voel me echt kut. Ik moet ik erg om lachen.
Maar mijn indische familie is wel doodgegaan.
Dit is geen grap trouwens.[14.gif]![]()
Een tsunami uit marokko:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat de manier van humor in dit topic, de gebeurtenis een stuk verdragelijker maakt.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:39 schreef Chen het volgende:
Dit is geen grap trouwens.Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!![]()
tsunami in de apenheulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een toerist die de tsunami overleefd heeft, gaat in 2008 weer naar Thailand. In de bar van zijn hotel vraagt de ober wat hij wil drinken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Een hoge zwarte golfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anders klik je niet op dit topic.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:39 schreef Chen het volgende:
Dit is geen grap trouwens.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
Ja die komt, ja die komt ...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:52 schreef keijz het volgende:
Een tsunami uit marokko:![]()
Sambal bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
Tsubami
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.![]()
Het spoelt aan en is vouwbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
grote golf die in het bos huppelt na verlies van haar moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en hij kan ook nog offroad
![]()
Die Sri Lankanen zijn een stuk onbeleefder geworden..
Word ik wakker na een uurtje zonnebaden, zegt zo'n gast die naast me ligt niets terug als ik 'mooi weertje he' tegen hem zeg...![]()
![]()
Centerparks breidt uit in AzieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom hebben wij kut Marokkanen en hebben ze in Zuid-Oost Azië de tsunami?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 00:08 schreef BB-King het volgende:
Sambal bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search![]()
Mja ..quote:Op zondag 2 januari 2005 00:20 schreef DJKoster het volgende:
Die Sri Lankanen zijn een stuk onbeleefder geworden..
Word ik wakker na een uurtje zonnebaden, zegt zo'n gast die naast me ligt niets terug als ik 'mooi weertje he' tegen hem zeg...
Dat is weer zoiets van ... mja ...![]()
![]()
Sjonge wat ik nou toch weer meemaakte.. Ik ging, zoals gewoonlijk met mn vrienden duiken bij de kust van Sri Lanka. Laat ik op 50 meter diepte een klein scheetje. Kom ik boven, ALLES WEG!!!!.
![]()
Volkswagen lanceert nieuw model voor de Aziatische markt.
De Volkswagen Tsunami. Net ietsje meer dan een Golf.The gum you like, is coming back in style.![]()
Sjri'la'nqa tribe patient, but hopefull
Tribesman N'djo N'lan; For ages, every day we pray to God to feed the thirsty mouths of our children, but we're still waiting and will continue praying.The gum you like, is coming back in style.![]()
holy shitquote:"Het is misschien een druppel op de gloeiende plaat, maar het alternatief is niets doen,
en dat vind ik cynisch." - Dolf Jansen
Fotoboek![]()
Opvallende inzamelingsactie Sahel-landen voor Azie
[ Bericht 3% gewijzigd door Johnny_Footballhero op 02-01-2005 03:26:25 ]The gum you like, is coming back in style.![]()
Liggen drie duitsers op het strand.quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:56 schreef NorthernStar het volgende:
Liggen drie duitsers op het strand.
Zegt de derde: Nee, zu hause.
Zegt de derde: Gezondheid!![]()
Ik vind zo een topic zo kort na een ramp waarbij duizenden mensen overleden zijn en duizenden mensen nog steeds lijden niet kunnen
Ja ik weet ik het, ik miep weer, zeur weer of hang weer teveel de moraalridder uit maar als ik iets tegenkom dat mij niet bevalt dan zeg ik er wat van en nu dus ook
Een heer met stijl![]()
Whehe, een tsunamiep.quote:Op zondag 2 januari 2005 01:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
ik miep weer![]()
![]()
Tsuswami.De man. Het kapsel. Het charisma. De stem. De brede borstkas. De swami. Eén brok liefde. Warm en puur. Heb mij lief.
Fotoboek.![]()
![]()
Wat een domper, er was maar een leuke grap in dit topic en die stond op pagina 1 (Vrouwen liggen er voor het oprapen).
Verzin eens leuke!
Ow over degene die het niet vinden kunnen... lees het niet. Je moet overal grappen over kunnen maken, des te harder des te leuker.![]()
Ook weer zo een standaardopmerking 'kom hier niet', als ik een topic leuk vind zeg ik dat maar als het me niet bevalt zeg ik het ook gewoon, slechts mijn mening die ik hier wil verkondigen.quote:Op zondag 2 januari 2005 01:52 schreef Shakes het volgende:
Wat een domper, er was maar een leuke grap in dit topic en die stond op pagina 1 (Vrouwen liggen er voor het oprapen).
Verzin eens leuke!
Ow over degene die het niet vinden kunnen... lees het niet. Je moet overal grappen over kunnen maken, des te harder des te leuker.
Als je dat niet vind kunnen lees jij daar maar over heen
Een heer met stijl![]()
Geweldigquote:Op zondag 2 januari 2005 00:43 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Volkswagen lanceert nieuw model voor de Aziatische markt.
[afbeelding]
De Volkswagen Tsunami. Net ietsje meer dan een Golf.![]()
![]()
vond pagina 1 ook de sterkste eigenlijkquote:Op zondag 2 januari 2005 01:52 schreef Shakes het volgende:
Verzin eens leuke!
Ow over degene die het niet vinden kunnen... lees het niet. Je moet overal grappen over kunnen maken, des te harder des te leuker.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 02:19 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Te koop aangeboden;
[afbeelding]
VHS The Beach.
Overspoelbaar.
Hou je hooft boven water![]()
![]()
![]()
Indiase Necrofielenvereniging poseert voor vertrek richting Sri LankaThe gum you like, is coming back in style.![]()
Belgische snackbareigenaar zamelt patat in voor Azie
Eigenaar Michel d'Hooghe (foto)
"Allez. Wat moet ge met zoveel zout als ge geen fritten hebt"The gum you like, is coming back in style.![]()
Johnny_Footballhero, die van jou zijn echt geweldigquote:Op zondag 2 januari 2005 02:42 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[afbeelding]
"Allez. Wat moet ge met zoveel zout als ge geen fritten hebt"![]()
![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 00:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[afbeelding]
Even Apeldoorn bellen..![]()
![]()
In Rusland adverteren ze op dit moment metquote:Op vrijdag 31 december 2004 21:26 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Wat ik zo grappig vond is dat ze nu op de conimex-pakjes een sticker is geplakt waarop te lezen staat: 'Win een reis naar Thailand'. Komt een beetje ongelukkig uit![]()
![]()
Dit is echt waar
"10 dagen Thailand - $199,- "![]()
anders lees je mijn post eerstquote:Op zondag 2 januari 2005 00:30 schreef Knoekie het volgende:
kerst-duik Zuid Azie onverwachts groot succes.![]()
![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 01:47 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Tsuswami.!
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft![]()
Het is klein, blauw en nat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op een van de eerste dagen van de ramp werd een aziaat op het journaal ondertiteld met: "we hebben zeker nog 3 á 4 jaar nodig voordat we zelf ons hoofd weer boven water kunnen houden..."quote:Op zondag 2 januari 2005 02:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hou je hooft boven water![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 00:27 schreef cultheld het volgende:
Waarom hebben wij kut Marokkanen en hebben ze in Zuid-Oost Azië de tsunami?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb ook gestort op giro 555:
2 Kuub zand
De progressief en de allochtoon vormen een symbiose.
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.![]()
Kansloos topic.Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.![]()
Een kostbare chinese tsunami:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een door de russen de ruimte ingeschoten Tsunami:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelfmoord is de enige oplossing.quote:Op zondag 2 januari 2005 11:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Het is een ramp!
Door die tsunami loopt godverdomme mijn horloge van ¤3000,- ruim 5µsec voor per dag
Die Aziërs altijd maar zeuren dat er geen water is, nu is er een keer water, is het weer niet goed.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.![]()
6 pagina's, je zou voor minderquote:Op zondag 2 januari 2005 11:35 schreef RayMania het volgende:
Kansloos topic.![]()
![]()
Wat is de overeenkomst tussen een vrouw en een Tsunami ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden![]()
Naja zand eroverquote:Op zondag 2 januari 2005 11:26 schreef Mr-Mackey het volgende:
Ik heb ook gestort op giro 555:
2 Kuub zandff niks![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 12:30 schreef Enchanter het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen een vrouw en een Tsunami ?Kijk, Zo moet het!!! MwahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben die van moeder van Tsnunamie => Tsunamilf al tegen gekomen MAAR
De moeder van een Tsunamie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tsu-na-mi-fa-so-la-ti-do![]()
kansloos topic vind ik dit...maar goed, 't is zondag, dan kan het"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"![]()
Vanuit elke hoek van de wereld starten de hulpacties voor Zuid-Oost Azie. Behalve financiële middelen die gedoneerd zijn, zijn er nog een aantal erg genereuze landen te noemen:
* Naaste buur Japan heeft beloofd expertise op het gebied van waarschuwingssystemen te delen met de landen rondom de Indische Oceaan.
* Amerika stelt Apachehelikopters en een vliegdekschip beschikbaar om de de moeilijk te breieken gebieden van hulp te voorzien
* Groot-Brittanië en Frankrijk sturen een klein leger aan medische specialisten en traumapsychologen
* Nederland is zo vriendelijk geweest om 100.000 nieuwe moslims te beloven aan de getroffen landen.
[ Bericht 0% gewijzigd door LePenseur op 02-01-2005 18:27:18 ]If your havin' girl problems i feel bad for you son,,,
I got 99 problems but a bitch ain't one!
Feauteau Bouque![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 02:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hou je hooft boven water
een verpletterende indruk achterlaten
-![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 17:23 schreef LePenseur het volgende:
Vanuit elke hoek van de wereld starten de hulpacties voor Zuid-Oost Azie. Behalve financiële middelen die gedoneerd zijn, zijn er nog een aantal erg genereuze landen te noemen:
* Naaste buur Japan heeft beloofd expertise op het gebied van waarschuwingssystemen te delen met de landen rondom de Indische Oceaan.
* Amerika stelt Apachehelikopters en een vliegdekschip beschikbaar om de de moeilijk te breieken gebieden van hulp te voorzien
* Groot-Brittanië en Frankrijk sturen een klein leger aan medische specialisten en traumapsychologen
* Nederland is zo vriendelijk geweest om 100.000 nieuwe moslims te beloven aan de getroffen landen.![]()
![]()
Ik was zo aan het filmen he in Azie... heb ik per ongeluk mijn tape teruggespoeld... :S
Wat is het probleem? Mensen in overvloed...
Condoleance registers overspoeld met reacties![]()
Ging ik zo op een bankje zitten aan het strand.. hing er zo een bordje aan "Pas op, NAT"
Ze doen daar nu overal water bij de wijn
Volgens mij is Moeder Aarde zwanger.. aangezien haar water is gebroken
Normaal gesproken zijn zeebevers van die lieve beestjes.
Opnames Waterworld 2 in volle gang![]()
![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 12:30 schreef Enchanter het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen een vrouw en een Tsunami ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Een van de betere hoor![]()
![]()
Wat is een golf die graag bloot loopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zegt de ene tsunami tegen de andere: "zeg, was jij ook betrokken bij de golf-oorlog?"
Zegt de andere tsunami: "nee, dat was mijn mijn achterneef."
Hahahahaha!![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 17:23 schreef LePenseur het volgende:
* Nederland is zo vriendelijk geweest om 100.000 nieuwe moslims te beloven aan de getroffen landen.!
die was er bij de aardbeving in Marokko ook al
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(![]()
Zegt de ene Tsunami tegen de andere Noem een kleur tussen de 1 en de 10 zegt de andere tsunami; Dinsdaghttp://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !![]()
Loopt een tsunami tegen de muur.
Pletshttp://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !![]()
Zegt de ene tsunami tegen de andere: "doe jij ook als schoolslag?"
Zegt de andere tsunamie: "alleen in een golfslagbad vol schoolkinderen."![]()
quote:Op maandag 3 januari 2005 00:01 schreef LangeJan het volgende:
Ik was zo aan het filmen he in Azie... heb ik per ongeluk mijn tape teruggespoeld... :S
Wat is het probleem? Mensen in overvloed...
Condoleance registers overspoeld met reacties![]()
Ging ik zo op een bankje zitten aan het strand.. hing er zo een bordje aan "Pas op, NAT"
Ze doen daar nu overal water bij de wijn
Volgens mij is Moeder Aarde zwanger.. aangezien haar water is gebroken
Normaal gesproken zijn zeebevers van die lieve beestjes.
Opnames Waterworld 2 in volle gang![]()
![]()
We kunnen er 1 miljoen missenquote:Op maandag 3 januari 2005 00:44 schreef Cerbie het volgende:
[..]!
die was er bij de aardbeving in Marokko ook al![]()
![]()
![]()
We geven er gewoon 1 miljoen, dan kunnen ze helemaal niet zeggen dat we gierig zijnquote:
* rompompom stuurt een mailtje naar Balkenendequote:Op maandag 3 januari 2005 02:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
We geven er gewoon 1 miljoen, dan kunnen ze helemaal niet zeggen dat we gierig zijn![]()
![]()
er zitten echt juweeltjes tussen hier
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Dan spreekt hij je vast aan op je normen en waarden en dat we respect voor ze moeten hebben en dat ze onze medemensen zijnquote:Op maandag 3 januari 2005 02:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
* rompompom stuurt een mailtje naar Balkenende
* pc-fr34k stuurt een mailtje naar Wilders
Ja, maar die kan op dit moment nog zo weinig beginnen in z'n eentje daar in Den Haag. We sturen ze ook met respect weg trouwensquote:Op maandag 3 januari 2005 02:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan spreekt hij je vast aan op je normen en waarden en dat we respect voor ze moeten hebben en dat ze onze medemensen zijn
* pc-fr34k stuurt een mailtje naar Wilders![]()
![]()
D'r was trouwens net een voetbalwedstrijd aan de gang tijdens het gebeuren. De wave ging door het stadion!![]()
![]()
Zitten twee Tsunami's in de trein.
Zegt de een: "Shit, ik moet een scheet laten".
Zegt de ander: "Kijk maar uit dat het geen natte is."
Uitnodiging:
Welkom op de verjaardag van Tsunami.
We zullen ons best doen ieder te voorzien van z'n natje en z'n droogje.hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned![]()
lolquote:Op zondag 2 januari 2005 02:42 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[afbeelding]
"Allez. Wat moet ge met zoveel zout als ge geen fritten hebt"Capo di tutti capi
....................................................![]()
Verjaardagsfeestje van een kind in Azië:
Ik vertel niet wat we gaan doen, maar neem je zwemkleding mee.
nieuw gerecht bij de thai
tsunabamiHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Lees het topic eens doorquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:38 schreef Phuturistixxx het volgende:
De moeder van Tsunami....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mwahahaha.
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!![]()
ja er ging een golf van verbijstering over azie heen
ze hadden ook net een golfbaan geopend, dit was de openingsstuntHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Whehehehequote:
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: