SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
quote:Op zondag 2 januari 2005 00:08 schreef BB-King het volgende:
Sambal bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
Mja ..quote:Op zondag 2 januari 2005 00:20 schreef DJKoster het volgende:
Die Sri Lankanen zijn een stuk onbeleefder geworden..
Word ik wakker na een uurtje zonnebaden, zegt zo'n gast die naast me ligt niets terug als ik 'mooi weertje he' tegen hem zeg...
holy shitquote:
Liggen drie duitsers op het strand.quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:56 schreef NorthernStar het volgende:
Liggen drie duitsers op het strand.
Zegt de ene: Wat doen we als er hier nu ook zo'n grote golf komt?
Zegt de tweede: Tsunami.
Zegt de derde: Nee, zu hause.
Whehe, een tsunamiep.quote:Op zondag 2 januari 2005 01:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
ik miep weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |