Ook weer zo een standaardopmerking 'kom hier niet', als ik een topic leuk vind zeg ik dat maar als het me niet bevalt zeg ik het ook gewoon, slechts mijn mening die ik hier wil verkondigen.quote:Op zondag 2 januari 2005 01:52 schreef Shakes het volgende:
Wat een domper, er was maar een leuke grap in dit topic en die stond op pagina 1 (Vrouwen liggen er voor het oprapen).
Verzin eens leuke!
Ow over degene die het niet vinden kunnen... lees het niet. Je moet overal grappen over kunnen maken, des te harder des te leuker.
Geweldigquote:Op zondag 2 januari 2005 00:43 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Volkswagen lanceert nieuw model voor de Aziatische markt.
[afbeelding]
De Volkswagen Tsunami. Net ietsje meer dan een Golf.
vond pagina 1 ook de sterkste eigenlijkquote:Op zondag 2 januari 2005 01:52 schreef Shakes het volgende:
Wat een domper, er was maar een leuke grap in dit topic en die stond op pagina 1 (Vrouwen liggen er voor het oprapen).
Verzin eens leuke!
Ow over degene die het niet vinden kunnen... lees het niet. Je moet overal grappen over kunnen maken, des te harder des te leuker.
quote:Op zondag 2 januari 2005 02:19 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Te koop aangeboden;
[afbeelding]
VHS The Beach.
Overspoelbaar.
Johnny_Footballhero, die van jou zijn echt geweldigquote:Op zondag 2 januari 2005 02:42 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Belgische snackbareigenaar zamelt patat in voor Azie
[afbeelding]
Eigenaar Michel d'Hooghe (foto)
"Allez. Wat moet ge met zoveel zout als ge geen fritten hebt"
quote:Op zondag 2 januari 2005 00:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[afbeelding]
Even Apeldoorn bellen..
In Rusland adverteren ze op dit moment metquote:Op vrijdag 31 december 2004 21:26 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Wat ik zo grappig vond is dat ze nu op de conimex-pakjes een sticker is geplakt waarop te lezen staat: 'Win een reis naar Thailand'. Komt een beetje ongelukkig uit![]()
![]()
Dit is echt waar
anders lees je mijn post eerstquote:Op zondag 2 januari 2005 00:30 schreef Knoekie het volgende:
kerst-duik Zuid Azie onverwachts groot succes.
quote:Op zondag 2 januari 2005 01:47 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Tsuswami.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op een van de eerste dagen van de ramp werd een aziaat op het journaal ondertiteld met: "we hebben zeker nog 3 á 4 jaar nodig voordat we zelf ons hoofd weer boven water kunnen houden..."quote:Op zondag 2 januari 2005 02:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hou je hooft boven water
quote:Op zondag 2 januari 2005 00:27 schreef cultheld het volgende:
Waarom hebben wij kut Marokkanen en hebben ze in Zuid-Oost Azië de tsunami?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |