Hoeveel nederlanders waren er ook weer omgekomen? ;')quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Was bij ons
Eerst was zijn tante dood en toen ook zijn oom. En we mochten dus geen grappen maken over de tsunami, of water, of golven whatever. En hij was heel verdrietig. Nouja, tussen het postopkrikken en het spammen van zijn website door dan hè?
quote:
dank!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:15 schreef MutZ het volgende:
Namen voor kloons van AMD: GCSC - Goedenmorgen allemaal
Nee dat is gewoon Jeffry...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:02 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Dat meen je niet
Is dat zn nick![]()
God wat is die sukkel dom zeg
?quote:
AMDquote:
ECF hackenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:21 schreef DePresident het volgende:
[..]
AMD![]()
Zijn er nu verder acties gepland al, of wat is de bedoeling. Want dit kunnen we niet zo maar laten gebeuren.
Niks acties, zou niet weten waarom.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:21 schreef DePresident het volgende:
[..]
AMD![]()
Zijn er nu verder acties gepland al, of wat is de bedoeling. Want dit kunnen we niet zo maar laten gebeuren.
Nikky + Msn-gesprek met AMD + jij zweert het & niet te vergeten: het bewijs.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks acties, zou niet weten waarom.
Maar eerst was je overtuigd van zijn onschuld, nu van zn schuld, why?
Waarom die moeite?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:23 schreef DePresident het volgende:
[..]
Nikky + Msn-gesprek met AMD + jij zweert het & niet te vergeten: het bewijs.
Had me sneller in hem moeten verdiepen
Normaal moeten mensen die op mijn msn willen eerst allemaal onderzoeken ondergaan. Zo belangrijk ben ik!quote:
Je doet me sterk aan iemand denken, wie was dat ook al weer? Jeffry, AMD64 of was het nou BMWM3?quote:
StuarT?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:29 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Je doet me sterk aan iemand denken, wie was dat ook al weer? Jeffry, AMD64 of was het nou BMWM3?
Kom ik straks nog even op terug
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:29 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Je doet me sterk aan iemand denken, wie was dat ook al weer? Jeffry, AMD64 of was het nou BMWM3?
Kom ik straks nog even op terug
Wie wil nou op jouw MSN?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:28 schreef DePresident het volgende:
[..]
Normaal moeten mensen die op mijn msn willen eerst allemaal onderzoeken ondergaan. Zo belangrijk ben ik!![]()
kijk, ik ben wel geloofwaardigquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:28 schreef DePresident het volgende:
[..]
Normaal moeten mensen die op mijn msn willen eerst allemaal onderzoeken ondergaan. Zo belangrijk ben ik!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |