Statistiekjesquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
Let me entertain U!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Doe is niet![]()
Jij moet werken!
Of mij mailen om me te entertainen!
Ik de hele week al niet!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:35 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Let me entertain U!hahahah
Slet!
Ik heb geen zin meer vandaag.
Ja inderdaad ik ben vanavond lekker vrij er word zelfs voor me gekooktquote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik de hele week al niet!
Maar ja mag vanavond weer werken
Dus maar even door bijten
Voor mij word er nou nooit gekooktquote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:40 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja inderdaad ik ben vanavond lekker vrij er word zelfs voor me gekookt
Dus lekker chil me baas/manager loopt net het pand uit dus hoop dat die ff web blijft kan ik beetje chillen hier
Moet je suus liever aan kijkenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Voor mij word er nou nooit gekookt
Het is ook niet eerlijk in deze wereld!
Hopelijk ben ik dit weekend wel vrijquote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:48 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Moet je suus liever aan kijken
hahahah
Ik ga ff koffie pakken jij ook bakkie?
Shit het is trouwens lekker weer vandaag word het weekend iets van 20graden ofzohoorde ik net op de radio
gahehehehe sneaky hequote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:52 schreef SHERMAN het volgende:
Zo maar een nieuw deeltje openen als ik er niet ben he![]()
Ik ben eindelijk ook dit weekend vrijquote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hopelijk ben ik dit weekend wel vrij
Want ik ben gek op mooi weer!
Jeps meschien dit weekend Kite Surfen. maar het is koud nog in het binnenwater iets van 5graden ....quote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:23 schreef BlueCurl het volgende:
jop. wat een weertje buiten zeg! Marty is der ook weer eens... Zeg Marty... word weer surfweer zo met die voorjaars windenMaarjah ik heb surfen opgegegeven..
Wooei we zijn er bijnaquote:Op dinsdag 15 maart 2005 14:57 schreef Jump het volgende:
goedemiddag mensen
welkom in deeltje 73op weg naar de 100
Ga even langs en doe het ff beterquote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:41 schreef mschol het volgende:
hoi
ben er weer eens
het forum heeft mij te vaak last van down zijn
en dan met nieuwe servers ... tsss
n00bs
Je bent een hoer en een sletjequote:
hahaha ze geeft me geen vis word ik ziek vanquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik weet het
Jij krijgt lekker zalm vanavond
Ik ben jaloers
*schouderklopje*quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:23 schreef Marty26 het volgende:
Ik zit 30calls te maken op 1 dag
Smerige kut job word er helemaal moe van
*geeft ook schouderklopje... ik heb elke week van dinsdag middag tot de week erna dinsdag ochtend vakantiequote:Op donderdag 17 maart 2005 14:25 schreef Jump het volgende:
[..]
*schouderklopje*
doorzetten jong
bijna weekend voor jou, voor mij over 5 minute
straks krijgt marty zenuwinzinking omdat die zo weinig weekend heeftquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:44 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
*geeft ook schouderklopje... ik heb elke week van dinsdag middag tot de week erna dinsdag ochtend vakantie*
Die heb ik al bijnaquote:Op donderdag 17 maart 2005 15:37 schreef Jump het volgende:
[..]
straks krijgt marty zenuwinzinking omdat die zo weinig weekend heeft
quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:44 schreef Marty26 het volgende:
Morgen in de uitzending www.kirsten.nl
echt toffe griet met een mooie stem
vandaag op tram was het een nederlandse chauffeur. Duidelijk hoorbaar aan het accent, maar ik denk dat die nog paar jaar ergens in een lang gewoon heeft waar ze Engels spreken. Was zo'n engels en nederlands accent door elkaar.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:25 schreef BlueCurl het volgende:
bah nederlandse films en meeste muziek zuigenook engels talig
Waddan?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:57 schreef Troel het volgende:
Marty, je bent gisteren nog iets vergeten he
Goedemorgen!
ahahah ja ik krijg nog steeds van nou geld voor het cado van QGquote:
2 keer 15 pegelsquote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:20 schreef Marty26 het volgende:
[..]
ahahah ja ik krijg nog steeds van nou geld voor het cado van QG
hoeveel kreeg ik ook alweer van je?
Woooiequote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:20 schreef Sjowhan het volgende:
Eerst stagelopen, vanavond weer werken, morgen meetingmet de clan, schieten, eten, drinken
.
Zondag naar vriendin.. druk weekend dus
Uhuh.. heb ook wel zin. 25meter schietbaan enzoquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:27 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Klinkt goed
Welke game speel je dan met je clan?
Leuke games welquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Uhuh.. heb ook wel zin. 25meter schietbaan enzo
Speel Call of Duty/Call of Duty-United Offensive met de clan, dus perfecte match
Moet ik ook maar es installeren.. Is toch dat gratis online spel?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:54 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Leuke games welik speel www.americasarmy.com ook erg erg leuk
![]()
Ik heb geen zin meer ik wil weekend
Jeps is gratis.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Moet ik ook maar es installeren.. Is toch dat gratis online spel?
Gezellig ik hoor het wel danquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:57 schreef Sjowhan het volgende:
Hmpf.. eerst maar es me opleiding goed maken.. van de 5 avonden in de werkweek heb ik er letterlijk echt 2 voor mezelf, de rest gaat op in werk en sport. Geef wel een gil als ik AA heb geinstalleerd dan
mwah.. 't valt tegen qua lekker weer.. had het wel wat zonniger gewiltquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:37 schreef BlueCurl het volgende:
wat doet sjowhan voor sport?
ennuh nog steeds lekker weertje he?
Mooi hequote:
LMAOquote:
Ons een beetje uitlachen héquote:
reactie binnen de 2 minutenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:41 schreef pberends het volgende:
Maar dit is het slowchat van DIG, allerlei kanslozen en nerds komen hier samen om de hele dag over computertjes te praten enzo of niet? Hoe verzinnen jullie het.
Ook wel is over politiek dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:43 schreef Jump het volgende:
[..]
reactie binnen de 2 minuten
het gaat niet altijd over computertjes hoor
hoe we het verzinnen. übernerd QG is met deze reeks gestart
af en toe over meetingen die we plannen maar dan toch in feite nooit doorgaanquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Ook wel is over politiek dan?
Vreemd hoor.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:02 schreef Jump het volgende:
[..]
af en toe over meetingen die we plannen maar dan toch in feite nooit doorgaan
Er zijn er al drie gepland geweest, en nul doorgegaanquote:
Heb je m'n mailtje al gehad?quote:
jij mocht niet mee, want je moest te vroeg thuis zijnquote:
Euh, nee, idd, ik moet dan 3 uur met de trein, mag ik om 9 uur alweer wegquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:57 schreef Jump het volgende:
[..]
jij mocht niet mee, want je moest te vroeg thuis zijn
ik ook, maar ik zou wel ergens slaapplaats gevonden hebben. Ergens onder brugje ofzoquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh, nee, idd, ik moet dan 3 uur met de trein, mag ik om 9 uur alweer weg
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:29 schreef Jump het volgende:
[..]
ik ook, maar ik zou wel ergens slaapplaats gevonden hebben. Ergens onder brugje ofzo
ik hou bij volgende meet wel een plaatsje vrij onder de brug hoorquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:33 schreef Jump het volgende:
[..]
ik hou bij volgende meet wel een plaatsje vrij onder de brug hoor
zal ik zeker doenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:30 schreef SHERMAN het volgende:
Houd je ook nog een plaatsje voor mij vrij Jump?
Al woon ik in het midden van Nederland
quote:Op zondag 20 maart 2005 07:43 schreef BlueCurl het volgende:
meet? hoe wat waar?ennuh jump je hoeft niet onder een brug te slapen hoor...
veel succes met renesite onder de brugquote:
Ik neem de trein wel naar huis toequote:
moet jij er nog 98 hebben? heb nog invites overquote:
Heb er nog 400quote:Op zondag 20 maart 2005 14:20 schreef Jump het volgende:
[..]
moet jij er nog 98 hebben? heb nog invites over
wel, dan heb jij bijna halve terra aan opslagruimte voor email.quote:
Och ik ben zo stoerquote:Op zondag 20 maart 2005 18:52 schreef Jump het volgende:
[..]
wel, dan heb jij bijna halve terra aan opslagruimte voor email.
Stoer hé
ja, maar je kan maar 250 tekens zettequote:
moet je ook veel usernames/wachtwoorden onthoudenquote:Op zondag 20 maart 2005 18:52 schreef Jump het volgende:
[..]
wel, dan heb jij bijna halve terra aan opslagruimte voor email.
Stoer hé
sherman001 tot sherman498quote:Op zondag 20 maart 2005 21:19 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
moet je ook veel usernames/wachtwoorden onthouden
Hey sletquote:Op maandag 21 maart 2005 08:43 schreef Marty26 het volgende:
Mogge mensen
lekker weekend gehad allemaal?
hey hoertje! hij komt vandaag afquote:Op maandag 21 maart 2005 08:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hey slet
Ik zit al te F5'en in mn mail!
Niks behalve blauwe vingers
Je moet zelf druk in de weer ijnquote:Op maandag 21 maart 2005 08:55 schreef Marty26 het volgende:
[..]
hey hoertje! hij komt vandaag af![]()
Tats is druk voor me in de weer
Maar morgen stuur ik hem naar je toe! dan moet die helemaal goed zijn
Nee maar ik heb al in geen 2,5jaar solicitatie moeten doenquote:Op maandag 21 maart 2005 08:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je moet zelf druk in de weer ijn
Maak je dr een heel boek van ofzo?
Want daar heb ik er nog 3 van liggen dat heb ik niet nodig![]()
Hey detachering he!quote:Op maandag 21 maart 2005 09:00 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Nee maar ik heb al in geen 2,5jaar solicitatie moeten doendus vandaar moet hem echt ff bij werken en zorgen dat je beetje goed verhaal krijgt.
Heb je al wat mooie dingen open staan dan?
Nee dat snap ik helemaalquote:Op maandag 21 maart 2005 09:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hey detachering he!
We zoeken altijd
Maar het gaat altijd hard.
Dus vooruit denken specifiek op personen heeft vaak geen zin
Lekker hoorquote:
LOLquote:
Ik kan het topic niet vinden.quote:Op maandag 21 maart 2005 10:20 schreef Marty26 het volgende:
[..]
LOL
pleur hem ff in de mooiste vragen van Dig
ja hoor gisteren een tournooi gehad met sparren (semi contact vechten) ennuh was eerste keer... ook alles heel erg verloren! maarw as wel leuk om te doenquote:Op maandag 21 maart 2005 08:43 schreef Marty26 het volgende:
Mogge mensen
lekker weekend gehad allemaal?
Dat zeggen verliezers altijdquote:Op maandag 21 maart 2005 10:25 schreef BlueCurl het volgende:
whehehe ging er zoiezo toch niet heen om te winnen
Keurig wel leuk je eerst fightquote:Op maandag 21 maart 2005 10:25 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ja hoor gisteren een tournooi gehad met sparren (semi contact vechten) ennuh was eerste keer... ook alles heel erg verloren! maarw as wel leuk om te doenwhehehe ging er zoiezo toch niet heen om te winnen
nieteens 1 blauwe plek opgelopen
![]()
Denk niet dat ik het ga redden deze weekquote:Op maandag 21 maart 2005 09:57 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Lekker hoor
Gaan we deze week nog gamen dan?
Jij sletquote:Op maandag 21 maart 2005 10:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Denk niet dat ik het ga redden deze week
vanavond al weg
En hele weeken
Vrijdag tm maandag
Ik wil vakantiequote:Op maandag 21 maart 2005 10:52 schreef mistermaniac het volgende:
Verdomme is Constantine the game nog niet binnen
Ik wil spelen!
Heb je geen ps2 dan?quote:Op maandag 21 maart 2005 10:50 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Jij sletik wil GT4 zien en spelen
@Qwea Mogguh
Nee heb ik niet meerquote:Op maandag 21 maart 2005 10:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heb je geen ps2 dan?
IS wel goed spel
In mn SLR de circuits rond
Lekker he kun je goed spammenquote:Op maandag 21 maart 2005 11:08 schreef mistermaniac het volgende:
I love it when the forum is fast, kan ik eindelijk mijn slowchat hobby uitvoeren enzo
Moet je ook een PS2 kopenquote:Op maandag 21 maart 2005 11:02 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Nee heb ik niet meerTats en ik gaan Xboxje kopen kunnen we daar op gamen en XboxMediaCenter draaien
Maar GT4 is koning ik heb deel 1 2 en 3 helemaal uitgespeeld met alles goud
Super game en ik wil hem ff spelen
@mister Lekker he ik ben maandag ook vrij![]()
ik kickte ook wel ass alleen net te laat zodat tegenstandster het net iets eerder deedquote:Op maandag 21 maart 2005 10:28 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Keurig wel leuk je eerst fightVolgende keer wel ass kicken he
Sloooomequote:Op maandag 21 maart 2005 11:17 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik kickte ook wel ass alleen net te laat zodat tegenstandster het net iets eerder deed
maar volgende keer eerder ass kicken proberen
Nee bij jou komen spelen is een beetere oplossingquote:
Spammerquote:Op maandag 21 maart 2005 11:12 schreef mistermaniac het volgende:
Ik weet. Eindelijk mijn postcount ff opkrikken.
Pfff, frustrerend!quote:Op maandag 21 maart 2005 11:22 schreef Marty26 het volgende:
Pfff, frustrerend! Relllenwat een sufferd hey in dat topic
Pfffffff wat een held hequote:
Ja lachen een console kopen zonder GT4 en Zonder GTAquote:Op maandag 21 maart 2005 11:21 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Nee bij jou komen spelen is een beetere oplossing
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2005 11:30 schreef mistermaniac het volgende:
Vreemd geluid uit HDD
Volgens mij heeft ie het eindelijk door, al weer even niet gereageerd, terwijl ie er eerst best boven op zat.
TJa xdoos vind ik beter ook vanwegen de Media Center.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja lachen een console kopen zonder GT4 en Zonder GTA![]()
Wrom dan tell me....quote:Op maandag 21 maart 2005 11:37 schreef mistermaniac het volgende:
Neh doe mijn maar een ps2
Jamaar grafics zijn moooier ombouw is mooier en MC is ook dope toch?quote:Op maandag 21 maart 2005 11:43 schreef mistermaniac het volgende:
Omdat een xbox gewoon een verijdelde pc is
MediaCenterquote:Op maandag 21 maart 2005 11:46 schreef mistermaniac het volgende:
MC?
ja dan is het andersquote:Op maandag 21 maart 2005 11:48 schreef mistermaniac het volgende:
Is leuk ja, maar doe er toch niets mee, heb een tv, video, dvd etc.
quote:
hahah ja de heldquote:Op maandag 21 maart 2005 11:53 schreef mistermaniac het volgende:
Ja oke, daat zit wat in.
Gut kreeg net al een warning over dat HDD topic
goed goedquote:
Ja lekker hoor goed weekend gehad. Volgend weekend word beter want dan is die extra langquote:Op maandag 21 maart 2005 12:49 schreef Jump het volgende:
[..]
goed goed
lekker weertje en lekker rustig.
en daar?
Yopquote:Op maandag 21 maart 2005 12:55 schreef mistermaniac het volgende:
Haai Jump!
ja, paasvakantie. 2 wekenquote:Op maandag 21 maart 2005 12:52 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja lekker hoor goed weekend gehad. Volgend weekend word beter want dan is die extra lang
2weken?quote:
ja echt hequote:Op maandag 21 maart 2005 13:07 schreef mistermaniac het volgende:
Die belgen hebben het ook altijd weer goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent me baas nog nietquote:Op maandag 21 maart 2005 13:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jij vrij?
Niks dr van!
Ik stem tegen!
quote:Op maandag 21 maart 2005 14:22 schreef Godlike02 het volgende:
Rijd zo een bus op straat en stopt hij komt zo een klein ventje binnen en gaat vlak naast de bus chafeur zitten en begint te schreeuwen:
ALL WAS MIJN MOEDER EEN KOE EN MIJN VADER EEN STIER WAS IK EEN LIEF KALFJE...
AL WAS MIJN VADER EEN PAARD EN ME MOEDER OOK WAS IK EEN KLEIN PONY...
AL WAS MIJN VADER EEN OLIFANT EN ME MOEDER OOK DAN WAS IK EEN KLEIN BABY OLIEFANT...
-
en zo ging dat kind verder met alerlij dieren, die chafeur begon het spug zat te worden en met een rood hoofd schreeuwde hij: EN WAT AL WAS JOU MOEDER EEN VIEZE TERING HOER EN JE VADER EEN AFGENEUKTE HOMO?
-
Dan was ik een bus chafeur; zij de kind
little-gamersquote:Op maandag 21 maart 2005 14:49 schreef Marty26 het volgende:
[afbeelding]Deze gasten blijfen goed ook
Ouwe zak ga lekker met Suus en tats zittenquote:Op maandag 21 maart 2005 15:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
little-gamers![]()
![]()
Las het vroeger elke dag
Vroeger toen ik nog jong was
Zeg je broekie!quote:Op maandag 21 maart 2005 15:20 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ouwe zak ga lekker met Suus en tats zitten
Littel gamers kick ass inderdaad
@mister hahahahah
quote:Op maandag 21 maart 2005 15:20 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ouwe zak ga lekker met Suus en tats zitten
hahah jaloers he dat ik niet zo over jou praatquote:Op maandag 21 maart 2005 15:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja zo praat ie over je als hij denkt dat je dr niet bij bent!
Dat flikt ie nou altijd.
![]()
Jij bent gewoon jaloersquote:Op maandag 21 maart 2005 15:26 schreef Godlike02 het volgende:
een elfje een kabouter en een trol zitten in het bos te eten. zegt het elfje opeens: ik ben de liefste van het heeeeeeeele land. zegt het kaboutertje: ik ben de kleinste van het heeeeeeeele land. zegt de trol: ik ben de lelijkste van het heeeele land. mar ze geloven elkaar niet dus ze gaan naar de wijze uil om het te vragen. dus eerst gaat dat elfje naar binnen en die komt na een kwartier weer naar buiten en ze zegt: zie je wel ik ben de liefste van het heeeeeeele land. dus dat kaboutertje gaat naar binnen en die komt na een half uur weer naar buiten en die zegt: zie je wel ik ben de kleinste van het heeeeeeeeele land. dus die trol gaat naar binnen en die komt pas na een uur weer naar buiten en hij zegt: WIE IS Marty26???
quote:
Maar vind je nog wel lief hoorquote:
Tats welquote:
* Marty26 mept Godlike!!quote:
quote:
Mietjequote:Op maandag 21 maart 2005 16:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
* Godlike02 slaat niet terug!
Zo zit ik gewoon niet in elkaar!
Het is al morgen als je dit leestquote:Op maandag 21 maart 2005 17:03 schreef Marty26 het volgende:
* Marty26 gaat dingen afmaken en richting tats crossen
Tot morgen mensen
quote:
Op zich ben ik altijd wel gecharmeerd van "slechte" icoontjes, en die van cyg valt daar onderquote:Op maandag 21 maart 2005 23:50 schreef SHERMAN het volgende:
Mijne is ook niet alles, maar ik heb geen vage randen door vergroting
Zoek dr gelijk ff eentje voor mij!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 05:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Op zich ben ik altijd wel gecharmeerd van "slechte" icoontjes, en die van cyg valt daar onderhoewel ik betwijfel of het met opzet is gedaan
binnenkort ook maar eens een nieuwe gaan maken/zoeken voor mezelf.
Ik hoop voor je dat ze lekker zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2005 07:47 schreef SHERMAN het volgende:
Ja is eigenlijk wel leuk
Allemaal meiden in bikini![]()
Ja beetje positief denken ouwe lulquote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zo mooi vind ik het niet vandaag!
Ik wete niet waar jij zit?
Niks dr vanquote:
Ik moet nog een paar dagenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niks dr van
Ik wil weekend
maar dat heb ik helaas zondag pas.
Weinig gamen, veel werken
En ik heb dr vandaag nog niet zo een zin iin
vandaag kom ik de dag nog wel door denk ik, gewoon een beetje met linux knooien.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niks dr van
Ik wil weekend
maar dat heb ik helaas zondag pas.
Weinig gamen, veel werken
En ik heb dr vandaag nog niet zo een zin iin
Ja fatsoenlijk dr mee werken kan niet, dus word het al snel klooienquote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:05 schreef mistermaniac het volgende:
[..]
vandaag kom ik de dag nog wel door denk ik, gewoon een beetje met linux knooien.
Soms wou ik ook weer dat ik op school zatquote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:08 schreef mistermaniac het volgende:
Even een testopstelling maken dus meer knooien
Druk maar wel gezelligquote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:15 schreef BlueCurl het volgende:
damn wat is het hier ineens weer druk!
school. pfff... heel school is fijn behalve de laatste paar weken... ik moet echt nog veel doen maar ben veel ste lui!
maarjah. vandaag ff shoppen. toch eens nieuwe monitor halen! toch maar tft! dat past hier o me bureauennuh ook even op bezoek bij mijn nicht die heeft een hele kleine tweelingen gekregen...
9 jaar geleden was je nog leer-plichtig broekie!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:36 schreef Marty26 het volgende:
School vakantie's zijn toch super?
Ik bedoel ik heb ze in al geen 9jaar meer gehad
* Marty26 geeft iedereen koffie thee limonade koekjes
Ik heb een mach3 scheer dingquote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
9 jaar geleden was je nog leer-plichtig broekie!
Waar heb je het over.
Je hoeft je nog geen eens te scheren
En bedankt voor het koekje, maar heb je ook koffie?
Dat je hem hebt betekend niet dat ie voor je eigen gezicht is.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:56 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik heb een mach3 scheer dinghahahah
Ja hoor heb ook koffie* Marty26 geeft godlike wat koffie
![]()
Wat wel?quote:
hehehequote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat je hem hebt betekend niet dat ie voor je eigen gezicht is.
Maar tats is lekker glad dr door toch
Ja die vrouwen moeten altijd alles gebruiken van de manquote:
Ik koop mijn eigen scheermessenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja die vrouwen moeten altijd alles gebruiken van de man
Ik wete ook niet wat het is, ontzettend irritant.
Je kan wel 100 scheermessen voor dr kopen maar ze blijft toch die van jou pakken.
Onuistaanbare krengen!
Die van mij doet eigen mesjes gebruikenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja die vrouwen moeten altijd alles gebruiken van de man
Ik wete ook niet wat het is, ontzettend irritant.
Je kan wel 100 scheermessen voor dr kopen maar ze blijft toch die van jou pakken.
Onuistaanbare krengen!
Ja ja snellequote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:06 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Die van mij doet eigen mesjes gebruiken![]()
LMAOquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja ja snelle
ik lees haar post ook
Dat dubbele hoeft niet![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja ja snelle
ik lees haar post ook
Dat dubbele hoeft niet![]()
Laat je me weten welke TFT je hebt gekochtquote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:15 schreef BlueCurl het volgende:
damn wat is het hier ineens weer druk!
school. pfff... heel school is fijn behalve de laatste paar weken... ik moet echt nog veel doen maar ben veel ste lui!
maarjah. vandaag ff shoppen. toch eens nieuwe monitor halen! toch maar tft! dat past hier o me bureauennuh ook even op bezoek bij mijn nicht die heeft een hele kleine tweelingen gekregen...
ja heb je weer zin jongen?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb heel erg veel zin
Ik ben goed bezig vandaag
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb heel erg veel zin
Ik ben goed bezig vandaag
Ja om half 4 weer naar huisquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:01 schreef Marty26 het volgende:
[..]
ja heb je weer zin jongen?
Ik niet zo maar ja het is alweer middagdus dat scheelt weer.
Dacht dat jij zoveel moest werken tot laat enzo?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja om half 4 weer naar huis
Slot kopen, helm kopen, boodschappen doen
Zo komen we de dag wel weer door!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |