Je moet zelf druk in de weer ijnquote:Op maandag 21 maart 2005 08:55 schreef Marty26 het volgende:
[..]
hey hoertje! hij komt vandaag af![]()
Tats is druk voor me in de weer
Maar morgen stuur ik hem naar je toe! dan moet die helemaal goed zijn
Nee maar ik heb al in geen 2,5jaar solicitatie moeten doenquote:Op maandag 21 maart 2005 08:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je moet zelf druk in de weer ijn
Maak je dr een heel boek van ofzo?
Want daar heb ik er nog 3 van liggen dat heb ik niet nodig![]()
Hey detachering he!quote:Op maandag 21 maart 2005 09:00 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Nee maar ik heb al in geen 2,5jaar solicitatie moeten doendus vandaar moet hem echt ff bij werken en zorgen dat je beetje goed verhaal krijgt.
Heb je al wat mooie dingen open staan dan?
Nee dat snap ik helemaalquote:Op maandag 21 maart 2005 09:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hey detachering he!
We zoeken altijd
Maar het gaat altijd hard.
Dus vooruit denken specifiek op personen heeft vaak geen zin
Lekker hoorquote:
LOLquote:
Ik kan het topic niet vinden.quote:Op maandag 21 maart 2005 10:20 schreef Marty26 het volgende:
[..]
LOL
pleur hem ff in de mooiste vragen van Dig
ja hoor gisteren een tournooi gehad met sparren (semi contact vechten) ennuh was eerste keer... ook alles heel erg verloren! maarw as wel leuk om te doenquote:Op maandag 21 maart 2005 08:43 schreef Marty26 het volgende:
Mogge mensen
lekker weekend gehad allemaal?
Dat zeggen verliezers altijdquote:Op maandag 21 maart 2005 10:25 schreef BlueCurl het volgende:
whehehe ging er zoiezo toch niet heen om te winnen
Keurig wel leuk je eerst fightquote:Op maandag 21 maart 2005 10:25 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ja hoor gisteren een tournooi gehad met sparren (semi contact vechten) ennuh was eerste keer... ook alles heel erg verloren! maarw as wel leuk om te doenwhehehe ging er zoiezo toch niet heen om te winnen
nieteens 1 blauwe plek opgelopen
![]()
Denk niet dat ik het ga redden deze weekquote:Op maandag 21 maart 2005 09:57 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Lekker hoor
Gaan we deze week nog gamen dan?
Jij sletquote:Op maandag 21 maart 2005 10:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Denk niet dat ik het ga redden deze week
vanavond al weg
En hele weeken
Vrijdag tm maandag
Ik wil vakantiequote:Op maandag 21 maart 2005 10:52 schreef mistermaniac het volgende:
Verdomme is Constantine the game nog niet binnen
Ik wil spelen!
Heb je geen ps2 dan?quote:Op maandag 21 maart 2005 10:50 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Jij sletik wil GT4 zien en spelen
@Qwea Mogguh
Nee heb ik niet meerquote:Op maandag 21 maart 2005 10:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heb je geen ps2 dan?
IS wel goed spel
In mn SLR de circuits rond
Lekker he kun je goed spammenquote:Op maandag 21 maart 2005 11:08 schreef mistermaniac het volgende:
I love it when the forum is fast, kan ik eindelijk mijn slowchat hobby uitvoeren enzo
Moet je ook een PS2 kopenquote:Op maandag 21 maart 2005 11:02 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Nee heb ik niet meerTats en ik gaan Xboxje kopen kunnen we daar op gamen en XboxMediaCenter draaien
Maar GT4 is koning ik heb deel 1 2 en 3 helemaal uitgespeeld met alles goud
Super game en ik wil hem ff spelen
@mister Lekker he ik ben maandag ook vrij![]()
ik kickte ook wel ass alleen net te laat zodat tegenstandster het net iets eerder deedquote:Op maandag 21 maart 2005 10:28 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Keurig wel leuk je eerst fightVolgende keer wel ass kicken he
Sloooomequote:Op maandag 21 maart 2005 11:17 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik kickte ook wel ass alleen net te laat zodat tegenstandster het net iets eerder deed
maar volgende keer eerder ass kicken proberen
Nee bij jou komen spelen is een beetere oplossingquote:
Spammerquote:Op maandag 21 maart 2005 11:12 schreef mistermaniac het volgende:
Ik weet. Eindelijk mijn postcount ff opkrikken.
Pfff, frustrerend!quote:Op maandag 21 maart 2005 11:22 schreef Marty26 het volgende:
Pfff, frustrerend! Relllenwat een sufferd hey in dat topic
Pfffffff wat een held hequote:
Ja lachen een console kopen zonder GT4 en Zonder GTAquote:Op maandag 21 maart 2005 11:21 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Nee bij jou komen spelen is een beetere oplossing
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2005 11:30 schreef mistermaniac het volgende:
Vreemd geluid uit HDD
Volgens mij heeft ie het eindelijk door, al weer even niet gereageerd, terwijl ie er eerst best boven op zat.
TJa xdoos vind ik beter ook vanwegen de Media Center.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja lachen een console kopen zonder GT4 en Zonder GTA![]()
Wrom dan tell me....quote:Op maandag 21 maart 2005 11:37 schreef mistermaniac het volgende:
Neh doe mijn maar een ps2
Jamaar grafics zijn moooier ombouw is mooier en MC is ook dope toch?quote:Op maandag 21 maart 2005 11:43 schreef mistermaniac het volgende:
Omdat een xbox gewoon een verijdelde pc is
MediaCenterquote:Op maandag 21 maart 2005 11:46 schreef mistermaniac het volgende:
MC?
ja dan is het andersquote:Op maandag 21 maart 2005 11:48 schreef mistermaniac het volgende:
Is leuk ja, maar doe er toch niets mee, heb een tv, video, dvd etc.
quote:
hahah ja de heldquote:Op maandag 21 maart 2005 11:53 schreef mistermaniac het volgende:
Ja oke, daat zit wat in.
Gut kreeg net al een warning over dat HDD topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |