quote:Op zondag 20 maart 2005 22:05 schreef boebiedoe het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom onderwerpen zoals deze in Relaties & Psychologie worden gepost en niet in Games & Consoles.
Waarom begin je er dan ook aan ??quote:
Waarom begin je überhaupt aan een sexuele relatie via smsquote:Op zondag 20 maart 2005 22:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Waarom begin je er dan ook aan ??
M.a.w.: TS is geplayed over SMS en MSN.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:32 schreef ijsmeis het volgende:
Ik denk dat ze aandacht leuk vind, etc.
Maar als het er op aan komt ze terug krabbelt en eigenlijk niet wil/durft.
Doh.
Het is dan ook een sneu topic.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:28 schreef Freshthinking het volgende:
Jammer dat er maar weinig mensen serieus kunnen reageren op een dergeljk topic als deze.
Neeeeeeeeeee!!!!1quote:Op zondag 20 maart 2005 22:01 schreef Fisher het volgende:
gewoon nog een keer vragen
vrouwen zijn onbegrijpelijk....
Je maakt je nick echt waarquote:Op zondag 20 maart 2005 22:28 schreef Freshthinking het volgende:
Jammer dat er maar weinig mensen serieus kunnen reageren op een dergeljk topic als deze.
Inderdaadquote:Op zondag 20 maart 2005 22:41 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee!!!!1
Helemaal fout echt, vooral niet gaan drammen, als ze nog wil dan hoor je het wel. En anders maar niet... NEXT!![]()
Daar zit 'm dan ook het probleem, volgens mij: d'r is geen volgende, zij is de enige.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:41 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee!!!!1
Helemaal fout echt, vooral niet gaan drammen, als ze nog wil dan hoor je het wel. En anders maar niet... NEXT!![]()
Prima progressie, voor zo'n half jaartjequote:Op zondag 20 maart 2005 22:46 schreef mcintosh het volgende:
Wauw zie de progressie , eerst smsten ze alleen en toen gingen ze ook msn-en en 's avonds vunzig sms-en!!
Toch wel dusquote:Op zondag 20 maart 2005 22:54 schreef Aventura het volgende:
Meisjes gaan niet vunzig SMS'en en dan afspreken om het waar te maken. Punt.
De slet !quote:Op zondag 20 maart 2005 23:51 schreef danni het volgende:
Het is gewoon een man die zich voordoet als vrouw.
bij jou misschien niet nee. moet je niet gelijk gaan generaliseren hequote:Op zondag 20 maart 2005 22:54 schreef Aventura het volgende:
Never gonna happen, deal with it..
aanvulling: ik deed dit heel lang geleden ook weleens, als spelletje (maar dan niet via SMS - dat bestond nog niet- maar via die voor-dames-gratis-babbelboxen via de telefoon.
Uit welk gat kom jij?quote:Op zondag 20 maart 2005 22:54 schreef Aventura het volgende:
Amsterdam dude, lees je in... Maar ja TS, ik zie het ook niet heel positief voor je in, die meid krijgt gewoon wat spannende aandacht van je en dat is wat ze wil.quote:
Nou goed dan, 9 van de 10 keer gebeurt het niet.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:18 schreef Bemiddelaar het volgende:
[..]
bij jou misschien niet nee. moet je niet gelijk gaan generaliseren he
vaak genoeg meegemaakt dat dat dus wel gebeurde..
Sorryquote:Op maandag 21 maart 2005 11:27 schreef Godlike02 het volgende:
ook niet nodig
Dat is in het kader van de datequote:
Oh, nu begrijp ik hetquote:Op maandag 21 maart 2005 11:39 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Dat is in het kader van de date
Mysteryland mysteryDate
Eindelijk iemand die de aard van deze topic begrijptquote:Op maandag 21 maart 2005 11:29 schreef DarkElf het volgende:
kunnen er gewoon normale posts komen ipv al die wilde veronderstellingen en ideetjes over wat er dan gesmst gaat worden etc?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |