Ik weet het even niet meer. Het zit namelijk zo:
Ongeveer een half jaar geleden heb ik via een internetsite een meisje leren kennen. Eerst hebben we wat berichtjes over en weer gestuurd. Vervolgens zouden we elkaar op Mysteryland gaan ontmoeten. Ondanks de vele smsjes is het er helaas niet van gekomen.
Na Mysteryland werd het wat rustiger met het contact, al bleven we wel berichtjes sturen. Na verloop van tijd voegde ze me toe op msn. Daar klikte het echt goed en gingen we ook smsjes sturen naar elkaar 's avonds. De inhoud van deze smsjes is zeer vunzig doch spannend te noemen
Maar om even to the point te komen. Laatst vertelde ze me in een smsje dat ze heel graag wil afspreken om het een en ander waar te maken. Nu was ik net met haar aan het chatten op msn en ik vertelde haar dat ik over twee weken vrij heb. Toen kwam ik met de opmerking dat ik dan wel wat met haar wilde afspreken. Ze ging niet op die opmerking in en een paar minuten later moest ze plotseling gaan. Pfffff, ik ben haar geloof ik echt leuk gaan vinden, maar wat moet ik hier mee?
Vrouwen