vandaag op tram was het een nederlandse chauffeur. Duidelijk hoorbaar aan het accent, maar ik denk dat die nog paar jaar ergens in een lang gewoon heeft waar ze Engels spreken. Was zo'n engels en nederlands accent door elkaar.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:25 schreef BlueCurl het volgende:
bah nederlandse films en meeste muziek zuigenook engels talig
Waddan?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:57 schreef Troel het volgende:
Marty, je bent gisteren nog iets vergeten he
Goedemorgen!
ahahah ja ik krijg nog steeds van nou geld voor het cado van QGquote:
2 keer 15 pegelsquote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:20 schreef Marty26 het volgende:
[..]
ahahah ja ik krijg nog steeds van nou geld voor het cado van QG
hoeveel kreeg ik ook alweer van je?
Woooiequote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:20 schreef Sjowhan het volgende:
Eerst stagelopen, vanavond weer werken, morgen meetingmet de clan, schieten, eten, drinken
.
Zondag naar vriendin.. druk weekend dus
Uhuh.. heb ook wel zin. 25meter schietbaan enzoquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:27 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Klinkt goed
Welke game speel je dan met je clan?
Leuke games welquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Uhuh.. heb ook wel zin. 25meter schietbaan enzo
Speel Call of Duty/Call of Duty-United Offensive met de clan, dus perfecte match
Moet ik ook maar es installeren.. Is toch dat gratis online spel?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:54 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Leuke games welik speel www.americasarmy.com ook erg erg leuk
![]()
Ik heb geen zin meer ik wil weekend
Jeps is gratis.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Moet ik ook maar es installeren.. Is toch dat gratis online spel?
Gezellig ik hoor het wel danquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:57 schreef Sjowhan het volgende:
Hmpf.. eerst maar es me opleiding goed maken.. van de 5 avonden in de werkweek heb ik er letterlijk echt 2 voor mezelf, de rest gaat op in werk en sport. Geef wel een gil als ik AA heb geinstalleerd dan
mwah.. 't valt tegen qua lekker weer.. had het wel wat zonniger gewiltquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:37 schreef BlueCurl het volgende:
wat doet sjowhan voor sport?
ennuh nog steeds lekker weertje he?
Mooi hequote:
LMAOquote:
Ons een beetje uitlachen héquote:
reactie binnen de 2 minutenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:41 schreef pberends het volgende:
Maar dit is het slowchat van DIG, allerlei kanslozen en nerds komen hier samen om de hele dag over computertjes te praten enzo of niet? Hoe verzinnen jullie het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |