Zoek dr gelijk ff eentje voor mij!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 05:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Op zich ben ik altijd wel gecharmeerd van "slechte" icoontjes, en die van cyg valt daar onderhoewel ik betwijfel of het met opzet is gedaan
binnenkort ook maar eens een nieuwe gaan maken/zoeken voor mezelf.
Ik hoop voor je dat ze lekker zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2005 07:47 schreef SHERMAN het volgende:
Ja is eigenlijk wel leuk
Allemaal meiden in bikini![]()
Ja beetje positief denken ouwe lulquote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zo mooi vind ik het niet vandaag!
Ik wete niet waar jij zit?
Niks dr vanquote:
Ik moet nog een paar dagenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niks dr van
Ik wil weekend
maar dat heb ik helaas zondag pas.
Weinig gamen, veel werken
En ik heb dr vandaag nog niet zo een zin iin
vandaag kom ik de dag nog wel door denk ik, gewoon een beetje met linux knooien.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niks dr van
Ik wil weekend
maar dat heb ik helaas zondag pas.
Weinig gamen, veel werken
En ik heb dr vandaag nog niet zo een zin iin
Ja fatsoenlijk dr mee werken kan niet, dus word het al snel klooienquote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:05 schreef mistermaniac het volgende:
[..]
vandaag kom ik de dag nog wel door denk ik, gewoon een beetje met linux knooien.
Soms wou ik ook weer dat ik op school zatquote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:08 schreef mistermaniac het volgende:
Even een testopstelling maken dus meer knooien
Druk maar wel gezelligquote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:15 schreef BlueCurl het volgende:
damn wat is het hier ineens weer druk!
school. pfff... heel school is fijn behalve de laatste paar weken... ik moet echt nog veel doen maar ben veel ste lui!
maarjah. vandaag ff shoppen. toch eens nieuwe monitor halen! toch maar tft! dat past hier o me bureauennuh ook even op bezoek bij mijn nicht die heeft een hele kleine tweelingen gekregen...
9 jaar geleden was je nog leer-plichtig broekie!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:36 schreef Marty26 het volgende:
School vakantie's zijn toch super?
Ik bedoel ik heb ze in al geen 9jaar meer gehad
* Marty26 geeft iedereen koffie thee limonade koekjes
Ik heb een mach3 scheer dingquote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
9 jaar geleden was je nog leer-plichtig broekie!
Waar heb je het over.
Je hoeft je nog geen eens te scheren
En bedankt voor het koekje, maar heb je ook koffie?
Dat je hem hebt betekend niet dat ie voor je eigen gezicht is.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:56 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik heb een mach3 scheer dinghahahah
Ja hoor heb ook koffie* Marty26 geeft godlike wat koffie
![]()
Wat wel?quote:
hehehequote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat je hem hebt betekend niet dat ie voor je eigen gezicht is.
Maar tats is lekker glad dr door toch
Ja die vrouwen moeten altijd alles gebruiken van de manquote:
Ik koop mijn eigen scheermessenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja die vrouwen moeten altijd alles gebruiken van de man
Ik wete ook niet wat het is, ontzettend irritant.
Je kan wel 100 scheermessen voor dr kopen maar ze blijft toch die van jou pakken.
Onuistaanbare krengen!
Die van mij doet eigen mesjes gebruikenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja die vrouwen moeten altijd alles gebruiken van de man
Ik wete ook niet wat het is, ontzettend irritant.
Je kan wel 100 scheermessen voor dr kopen maar ze blijft toch die van jou pakken.
Onuistaanbare krengen!
Ja ja snellequote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:06 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Die van mij doet eigen mesjes gebruiken![]()
LMAOquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja ja snelle
ik lees haar post ook
Dat dubbele hoeft niet![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja ja snelle
ik lees haar post ook
Dat dubbele hoeft niet![]()
Laat je me weten welke TFT je hebt gekochtquote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:15 schreef BlueCurl het volgende:
damn wat is het hier ineens weer druk!
school. pfff... heel school is fijn behalve de laatste paar weken... ik moet echt nog veel doen maar ben veel ste lui!
maarjah. vandaag ff shoppen. toch eens nieuwe monitor halen! toch maar tft! dat past hier o me bureauennuh ook even op bezoek bij mijn nicht die heeft een hele kleine tweelingen gekregen...
ja heb je weer zin jongen?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb heel erg veel zin
Ik ben goed bezig vandaag
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb heel erg veel zin
Ik ben goed bezig vandaag
Ja om half 4 weer naar huisquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:01 schreef Marty26 het volgende:
[..]
ja heb je weer zin jongen?
Ik niet zo maar ja het is alweer middagdus dat scheelt weer.
Dacht dat jij zoveel moest werken tot laat enzo?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja om half 4 weer naar huis
Slot kopen, helm kopen, boodschappen doen
Zo komen we de dag wel weer door!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |