goed goedquote:
Ja lekker hoor goed weekend gehad. Volgend weekend word beter want dan is die extra langquote:Op maandag 21 maart 2005 12:49 schreef Jump het volgende:
[..]
goed goed
lekker weertje en lekker rustig.
en daar?
Yopquote:Op maandag 21 maart 2005 12:55 schreef mistermaniac het volgende:
Haai Jump!
ja, paasvakantie. 2 wekenquote:Op maandag 21 maart 2005 12:52 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja lekker hoor goed weekend gehad. Volgend weekend word beter want dan is die extra lang
2weken?quote:
ja echt hequote:Op maandag 21 maart 2005 13:07 schreef mistermaniac het volgende:
Die belgen hebben het ook altijd weer goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent me baas nog nietquote:Op maandag 21 maart 2005 13:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jij vrij?
Niks dr van!
Ik stem tegen!
quote:Op maandag 21 maart 2005 14:22 schreef Godlike02 het volgende:
Rijd zo een bus op straat en stopt hij komt zo een klein ventje binnen en gaat vlak naast de bus chafeur zitten en begint te schreeuwen:
ALL WAS MIJN MOEDER EEN KOE EN MIJN VADER EEN STIER WAS IK EEN LIEF KALFJE...
AL WAS MIJN VADER EEN PAARD EN ME MOEDER OOK WAS IK EEN KLEIN PONY...
AL WAS MIJN VADER EEN OLIFANT EN ME MOEDER OOK DAN WAS IK EEN KLEIN BABY OLIEFANT...
-
en zo ging dat kind verder met alerlij dieren, die chafeur begon het spug zat te worden en met een rood hoofd schreeuwde hij: EN WAT AL WAS JOU MOEDER EEN VIEZE TERING HOER EN JE VADER EEN AFGENEUKTE HOMO?
-
Dan was ik een bus chafeur; zij de kind
little-gamersquote:Op maandag 21 maart 2005 14:49 schreef Marty26 het volgende:
[afbeelding]Deze gasten blijfen goed ook
Ouwe zak ga lekker met Suus en tats zittenquote:Op maandag 21 maart 2005 15:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
little-gamers![]()
![]()
Las het vroeger elke dag
Vroeger toen ik nog jong was
Zeg je broekie!quote:Op maandag 21 maart 2005 15:20 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ouwe zak ga lekker met Suus en tats zitten
Littel gamers kick ass inderdaad
@mister hahahahah
quote:Op maandag 21 maart 2005 15:20 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ouwe zak ga lekker met Suus en tats zitten
hahah jaloers he dat ik niet zo over jou praatquote:Op maandag 21 maart 2005 15:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja zo praat ie over je als hij denkt dat je dr niet bij bent!
Dat flikt ie nou altijd.
![]()
Jij bent gewoon jaloersquote:Op maandag 21 maart 2005 15:26 schreef Godlike02 het volgende:
een elfje een kabouter en een trol zitten in het bos te eten. zegt het elfje opeens: ik ben de liefste van het heeeeeeeele land. zegt het kaboutertje: ik ben de kleinste van het heeeeeeeele land. zegt de trol: ik ben de lelijkste van het heeeele land. mar ze geloven elkaar niet dus ze gaan naar de wijze uil om het te vragen. dus eerst gaat dat elfje naar binnen en die komt na een kwartier weer naar buiten en ze zegt: zie je wel ik ben de liefste van het heeeeeeele land. dus dat kaboutertje gaat naar binnen en die komt na een half uur weer naar buiten en die zegt: zie je wel ik ben de kleinste van het heeeeeeeeele land. dus die trol gaat naar binnen en die komt pas na een uur weer naar buiten en hij zegt: WIE IS Marty26???
quote:
Maar vind je nog wel lief hoorquote:
Tats welquote:
* Marty26 mept Godlike!!quote:
quote:
Mietjequote:Op maandag 21 maart 2005 16:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
* Godlike02 slaat niet terug!
Zo zit ik gewoon niet in elkaar!
Het is al morgen als je dit leestquote:Op maandag 21 maart 2005 17:03 schreef Marty26 het volgende:
* Marty26 gaat dingen afmaken en richting tats crossen
Tot morgen mensen
quote:
Op zich ben ik altijd wel gecharmeerd van "slechte" icoontjes, en die van cyg valt daar onderquote:Op maandag 21 maart 2005 23:50 schreef SHERMAN het volgende:
Mijne is ook niet alles, maar ik heb geen vage randen door vergroting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |